Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців
Як відпрацьовано заявки містян з 18 до 24 грудня 2023 року
За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 169 нових звернень від миколаївців. Містяни повідомляли про проблемні ситуації в комунальній сфері: стихійні звалища сміття, аварійні дерева, витоки води, недоліки благоустрою тощо.
Фахівці Контакт-центру оперативно передають інформацію комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання.
За тиждень комунальники виконали 340 заявок - включно з тими, що надійшли за минулі періоди.
Відпрацьовано:
- 59 заявок стосовно аварійних дерев
- 58 заявок у сфері благоустрою
- 42 - з питань водопостачання та водовідведення
- 23 - стан оглядових колодязів підземних комунікацій
- 119 - щодо опалення
- 12 - з питань експлуатації житлового фонду
- 21 - щодо стану доріг
- 6 інші питання
Як подати заявку
Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.