Мапа порталу

Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців

Як відпрацьовано заявки містян з 18 до 24 грудня 2023 року

За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 169 нових звернень від миколаївців. Містяни повідомляли про проблемні ситуації в комунальній сфері: стихійні звалища сміття, аварійні дерева, витоки води, недоліки благоустрою тощо.

Фахівці Контакт-центру оперативно передають інформацію комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. 

За тиждень комунальники виконали 340 заявок - включно з тими, що надійшли за минулі періоди. 

Відпрацьовано:

  • 59 заявок стосовно аварійних дерев
  • 58 заявок у сфері благоустрою
  • 42 - з питань водопостачання та водовідведення
  • 23 - стан оглядових колодязів підземних комунікацій
  • 119 - щодо опалення
  • 12 - з питань експлуатації житлового фонду
  • 21 - щодо стану доріг
  • 6 інші питання

Як подати заявку

  1. Телефонуйте за номерами: 

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

  1. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

  1. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook 

Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: