Мапа порталу

Міський кол-центр у Миколаєві отримав третю партію IP-телефонічного обладнання

Миколаїв отримав третю партію сучасного обладнання для IP-телефонії з метою завершення технічного переоснащення міського кол-центру. Нове устаткування повністю оновлює обладнання старої АТС (автоматичної телефонної станції) та суттєво покращує якість передачі та приймання сигналу.

Техніку придбали за підтримки міжнародних партнерів.

«Велика подяка міжнародним партнерам, які не залишилися в стороні та протягнули руку допомоги. З новим обладнанням стало значно зручніше працювати нашим спеціалістам. Це важливо в умовах щоденного ритму праці. Стало все дуже швидше. Адже час іде на хвилини в аварійних ситуаціях. Вірю, що завдяки цьому обладнанню ми зробимо ще багато корисного для мешканців Миколаєва!», - каже Олена Булавка, начальник відділу обробки звернень громадян «Колцентр 1588» Департаменту ЖКГ Миколаївської міської ради.

Окрім запитів про допомогу служба з обробки звернень громадян опрацьовує велику кількість заявок про усунення аварійних ситуацій та скарг від громадян. Особливо зараз, в період частих поривів водопроводу та старту підготовки до опалювального сезону.

«Тому для якісної та швидкої оброки цих заявок про допомогу була необхідність у відповідному телекомунікаційному обладнанні. Нове устаткування дозволяє впровадити оновлену CRM-систему для кол-центру, а також конфігурувати телефони з оновленими можливостями дзвонити та приймати дзвінки, налаштувати автовідповідачі, голосове меню, переадресацію зовнішніх дзвінків на інші номери, відправку повідомлень та інші дії в автоматичному режимі», - каже Євген Гомонюк, комунікаційний менеджер проекту.

Цього разу передали IP-телефони Cisco для роботи 10 операторів міського кол-центру. Також серед гуманітарного вантажу: новий маршрутизатор, необхідний для забезпечення широкосмугового доступу к Інтернету і об'єднання у велику корпоративну мережу; потужний комутатор, необхідний для обслуговування мережі колл-центру; а також чотири оптичні трансівери (мережеві приймачі), які суттєво покращує якість передачі й прийому даних у телекомунікаціях.

Зазначимо, що в цілому за кошти міжнародних партнерів міському кол-центру передано IT-обладнання на загальну суму 920 тис. гривень. Ця допомога розширить можливості служби «Колцентру 1588» щодо обробки запитів.

Окрім цього, команда проекту зняла промо-ролик кол-центру.Відео доступне за посиланням: https://youtu.be/zLCJ1tBa23w.

Потребуєте гуманітарної допомоги? Не знаєте, як залишити заявку про евакуацію? Хочете повідомити про руйнування помешкання? Шукаєте інформацію про те, як отримати статус ВПО? Або хочете залишити заявку про усунення аварійної ситуації? Звертайтесь до кол-центру за наступними телефонами:+38 (0512) 751 588; +38 (0512) 533 588; +38 (095) 003 1588; +38 (093) 170 1588; +38 (067) 460. Тут вам нададуть підтримку та кваліфіковану консультацію!

Ініціативу реалізує Ресурсний центр громадських ініціатив у партнерстві з Агенцією розвитку Миколаєва.

 

IMAGE FOLDER (/files/2022/september2022/26092022)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: