Мапа порталу

ДНАП впровадив механізм коригування е-черги з метою уникнення випадків шахрайства

На сайті міської ради та департаменту з надання адміністративних послуг розміщена інформація-нагадування: для прийому в департаменті дані безпосереднього заявника мають співпадати з даними, визначеними у талоні. Адміністратори/реєстратори ЦНАПу при зверненні заявника перевіряють співпадіння інформації про заявника, яка зазначена в талоні на прийом, з інформацією, яка міститься в документі, що посвідчує особу заявника. У разі наявності розбіжностей заявнику відмовляється у прийомі.

Департаментом подано до поліції повідомлення про обставини, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, за фактом продажу талонів електронної черги.

Спільно з КП «Миколаївський інформаційно-обчислювальний центр» вживаються заходи на попередження масової реєстрації в електронну чергу департаменту з однієї ІР-адреси.

У взаємодії з кол-центром Миколаївської міської ради впроваджено механізм коригування черги: оператори за вказаним при реєстрації в електронній черзі телефоном просять громадян підтвердити чи спростувати свій візит до департаменту. При цьому, під час розмови оператор перевіряє співпадіння телефонного номеру реєстрації у черзі, ПІпБ особи, яка здійснювала реєстрацію та вид адміністративної послуги, для одержання якої особа запланувала візит до департаменту.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: