Мапа порталу

Депутати міської ради затвердили Положення про інформаційну систему "Реєстр територіальної громади міста Миколаєва"

У четвер, 14 березня, на засіданні 51-ї сесії Миколаївської міської ради депутати затвердили Положення про інформаційну систему "Реєстр територіальної громади міста Миколаєва". 

Реєстр включає в себе електронну базу даних, в якій міститиметься інформація про всіх зареєстрованих миколаївців. Завдяки новому програмному продукту та вже затвердженому Положенню містяни зможуть оперативно і без черг отримувати довідку про місце своєї реєстрації, зніматися з реєстрації і змінити адресу реєстрації проживання. Інформаційні дані будуть мати комплексну систему захисту, за яку відповідає відділ стандартизації та впровадження електронного врядування міської ради.

Як зазначив директор департаменту з надання адміністративних послуг міської ради Дмитро Лазарєв, ідея створення єдиного Реєстру територіальної громади виникла ще у 2016 році, коли органам місцевого самоврядування передали функції щодо реєстрації місця проживання громадян. Було створено відділ реєстрації місця проживання, який розташований у ЦНАПі. 

- Проект рішення пройшов погодження профільних комісій. Наразі реєстр вже розроблений і знаходиться в публічній площині понад місяць. Затвердження Положення є технічним питанням, що запустить його в роботу. Це дозволить городянам уникнути необхідності отримувати довідку про склад сім'ї. Хочу нагадати, що у 2016 році на сесії міськради наш департамент було визначено як уповноважений орган з питань реєстрації місця проживання громадян. Але протягом ще кількох років працівники ЖЕКів продовжували видавати довідки та утримувати у себе картотеки. Ми це припинили, - зазначив директор департаменту з надання адміністративних послуг Дмитро Лазарєв.

Згідно з текстом документу, для впровадження сервісу використовується програмне забезпечення, розроблене комунальним підприємством "Міський інформаційно-обчислювальний центр". Фахівці КП також здійснюватимуть технічне адміністрування, розгортання та налаштування робочих місць користувачів, надання консультацій та технічну підтримку. За ведення відповідного Реєстру буде відповідати департамент з надання адміністративних послуг міської ради.

Дмитро Лазарєв зазначив, що Положення дозволить узаконити реєстр, посилити безпеку тих даних, які містяться в ньому та нададуть доступ до нього тим установам, які згідно з законодавством мають право їх опрацьовувати. Зокрема, користуватися ним можуть державні нотаріальні контори, органи юстицї, виконавчі служби, судові інстанції, поліція, комунальні служби міста.

Реєстр територіальної громади буде інтегровано з Єдиним державним демографічним реєстром.

 

IMAGE FOLDER (/files/2019/3_2019/14032019_2)

 

 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: