Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

 

14 березня 2019                                                                                № 51/11

Про затвердження передавальних актів

міської дитячої поліклініки № 3

м. Миколаєва та міської дитячої

поліклініки № 4 та статуту міської дитячої

лікарні № 2 в результаті їх реорганізації

шляхом приєднання до міської дитячої

лікарні № 2

 

Відповідно до Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров’я», Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 № 1013-р «Про схвалення Концепції реформи фінансування системи охорони здоров’я», враховуючи рішення міської ради від 20.12.2018 № 49/10 «Про припинення діяльності міської дитячої поліклініки № 3 м. Миколаєва та міської дитячої поліклініки № 4 в результаті реорганізації шляхом їх приєднання до міської дитячої лікарні № 2», п. 30 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити передавальний акт міської дитячої поліклініки № 3 м. Миколаєва (54040, м. Миколаїв, вулиця Курортна, 3/1, ідентифікаційний код 23631401), правонаступником якої є міська дитяча лікарня № 2 (копія акта додається).

 

2. Затвердити передавальний акт міської дитячої поліклініки № 4 (54055, м. Миколаїв, вулиця Садова, 30, ідентифікаційний код 05483115), правонаступником якої є міська дитяча лікарня № 2 (копія акта додається).

 

3. Затвердити Статут міської дитячої лікарні № 2 в новій редакції (додається).

 

4. Головам комісій з реорганізації подати державному реєстратору документи для проведення державної реєстрації припинення міської дитячої поліклініки № 3 м. Миколаєва та міської дитячої поліклініки № 4 в результаті їх реорганізації шляхом приєднання до міської дитячої лікарні № 2.

 

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, освіти, культури, туризму, молоді та спорту (Мотуза), першого заступника міського голови Криленка В.І.

 

Міський голова                                                                                     О.Ф. Сєнкевич

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від 14 березня 2019

№ 51/11

 

СТАТУТ

міської дитячої лікарні № 2

(Нова редакція)

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Міська дитяча лікарня № 2 (далі – Лікарня) є комунальним закладом охорони здоров’я, який надає вторинну (спеціалізовану) медичну допомогу в умовах цілодобового стаціонару та амбулаторних умовах дітям у гострому стані або з хронічними захворюваннями, що потребують високої інтенсивності лікування та догляду.

1.2. Засновником, Власником Лікарні є територіальна громада міста Миколаєва, від імені якої виступає Миколаївська міська рада (далі – Засновник).

1.3. Лікарня є підзвітною та підконтрольною Засновнику.

1.4. Координацію діяльності Лікарні, в межах наданих Засновником повноважень, здійснює управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради (далі – Уповноважений орган).

1.5. Лікарня є правонаступником міської дитячої поліклініки № 3 м. Миколаєва та міської дитячої поліклініки № 4, до якої переходять усе майно, усі майнові та немайнові права та обов’язки останніх.

1.6. Лікарня у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Миколаївської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також актами Уповноваженого органу та іншими нормативно-правовими актами і цим Статутом.

 

2. НАЙМЕНУВАННЯ

 

2.1. Повне найменування закладу: міська дитяча лікарня № 2.

2.2. Скорочена назва закладу: МДЛ № 2.

2.3. Місцезнаходження закладу: Україна, м. Миколаїв, вул. Рюміна, 5, 54029.

 

3. МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

3.1. Лікарня створена з метою забезпечення медичного обслуговування населення, що передбачає проведення на території м. Миколаєва заходів, спрямованих на надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги в умовах цілодобового стаціонару та амбулаторних умовах дітям у гострому стані або з хронічними захворюваннями, які потребують високої інтенсивності лікування та догляду.

3.2. Основними завданнями лікарні є:

- надання цілодобової спеціалізованої інтенсивної та планової медичної допомоги в стаціонарних відділеннях хворим та потерпілим дітям при виникненні патологічних станів, що загрожують життю і раптово погіршили стан здоров’я дітей, потерпілих при надзвичайних ситуаціях;

- надання стаціонарної допомоги в цілодобовому режимі, амбулаторної (консультативної) медичної допомоги відповідно до показань хворим і потерпілим дітям, при станах, що не загрожують життю, але потребують спеціалізованого інтенсивного лікування;

- проведення профілактичних медичних оглядів дітей;

- надання кваліфікованої спеціалізованої консультативно-діагностичної допомоги дітям;

- забезпечення якості медичної допомоги хворим дітям відповідно до діючих наказів та клінічних протоколів;

- забезпечення матеріально-технічного оснащення діагностичного і лікувального процесу, впровадження новітніх з доведеною ефективністю медичних технологій на догоспітальному і госпітальному етапах, раціональне і ефективне використання трудових, матеріальних і фінансових ресурсів;

- участь у розробці прогнозів потреби дітей госпітального округу в спеціалізованій інтенсивній медичній допомозі, в тому числі при виникненні надзвичайних ситуацій;

- участь у розробці пропозицій з удосконалення організаційних форм надання медичної допомоги, методів діагностики і лікування хворих і потерпілих дітей, які потребують спеціалізованої інтенсивної медичної допомоги на догоспітальному і госпітальному етапах та рекомендацій з профілактики і зниження впливу негативних факторів, що впливають на виникнення раптових захворювань, нещасних випадків;

- проведення просвітницької роботи серед населення з питань профілактики гострих захворювань, травматизму і нещасних випадків;

- організація і проведення заходів щодо підготовки Лікарні до роботи у надзвичайних ситуаціях;

- створення постійного незнижуваного запасу лікарських засобів, витратних матеріалів, виробів медичного призначення для забезпечення сталої роботи Лікарні в умовах надзвичайних ситуацій;

- взаємодія з центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та їх інформування про випадки масових уражень дітей та виявлення хворих з підозрою на карантинні і особливо небезпечні інфекції.

3.3. Для виконання своїх завдань Лікарня:

- приймає на стаціонарне лікування хворих та потерпілих дітей, що направлені центрами первинної медико-санітарної допомоги, іншими закладами охорони здоров’я госпітального округу, доставлені бригадами швидкої медичної допомоги або іншим транспортом, або звернулись безпосередньо у приймальне або консультативне відділення лікарні, в тому числі за направленнями консультативно-діагностичного центру;

- проводить медичне сортування хворих та потерпілих дітей при їх масовому надходженні у Лікарню;

- організує і проводить невідкладний медичний огляд хворих і потерпілих дітей, що надійшли до приймального відділення, та діагностичне обстеження відповідно до стану хворого чи потерпілого, а також їх госпіталізацію за показаннями;

- забезпечує пацієнтів спеціалізованою інтенсивною медичною допомогою відповідного профілю, виходячи з показань, в умовах цілодобового стаціонару та амбулаторно – консультативно-діагностичному центрі;

- придбає, перевозить, зберігає, використовує, знищує психотропні речовини при наявності передбаченого законодавством відповідного дозволу (ліцензії);

- направляє хворих дітей до відповідних закладів охорони здоров’я для надання медичної допомоги при відсутності показань до медичного обслуговування у Лікарні;

- забезпечує переведення хворих і потерпілих дітей, які потребують доліковування або відновного лікування, до інших лікувально-профілактичних закладів госпітального округу;

- направляє хворих дітей до відповідних закладів охорони здоров’я третинного рівня для надання високоспеціалізованої медичної допомоги;

- забезпечує цілодобову роботу своїх структурних підрозділів, які беруть участь в організації інтенсивного лікування дітей;

- забезпечує свої структурні підрозділи необхідними для роботи лікарськими засобами, витратними матеріалами, виробами медичного призначення, медичним обладнанням;

- створює належні умови праці, техніки безпеки, протипожежної безпеки своїм працівникам;

- забезпечує безпечні умови праці для своїх працівників та профілактику професійних захворювань;

- забезпечує безпечність лікувально-діагностичного процесу та умов перебування дітей в Лікарні;

- забезпечує дотримання прав пацієнтів та конфіденційність інформації про пацієнтів;

- проводить медичні втручання за наявності інформованої згоди дітей та (або) їх законних представників;

- забезпечує відповідний лікувально-охоронний, санітарний та протиепідемічний режим у Лікарні;

- забезпечує облік лікарських засобів, витратних матеріалів, виробів медичного призначення, медичного обладнання;

- проводить аналіз та оцінку організації та якості лікувально-діагностичної діяльності, здійснює організаційно-методичну роботу з питань надання спеціалізованої інтенсивної медичної допомоги на території обслуговування;

- організує безперервне підвищення кваліфікації своїх медичних працівників;

- проводить профілактичну та санітарно-просвітницьку роботу серед населення з питань здорового способу життя, профілактики і надання первинної медичної допомоги при раптових захворюваннях, нещасних випадках і отруєннях;

- організовує планування і підготовку свого персоналу до роботи в умовах надзвичайної ситуації;

- інформує органи влади та Уповноважений орган про надзвичайні ситуації та випадки.

3.4. Лікарня надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Якщо для провадження певних видів діяльності, не передбачених Статутом, потрібний спеціальний дозвіл, Лікарня отримує його в порядку, визначеному законодавством України.

3.5. Лікарня має право займатися іншими видами діяльності, не передбаченими в даному Статуті та не забороненими законодавством України.

 

4. ПРАВОВИЙ СТАТУС

 

4.1. Лікарня є юридичною особою публічного права.

4.2. Лікарня є неприбутковим закладом.

4.3. Лікарня користується закріпленим за нею комунальним майном на праві оперативного управління.

4.4. Збитки, завдані Лікарні внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду у визначеному законодавством порядку.

4.5. Для здійснення господарської діяльності Лікарня залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.

4.6. Лікарня має самостійний баланс, рахунки в Державній казначейській службі України, печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.

4.7. Держава, Засновник та Уповноважений орган не відповідають за зобов’язаннями Лікарні, а Лікарня не відповідає за зобов’язаннями держави, Засновника та Уповноваженого органу, окрім випадків передбачених законодавством.

4.8. Лікарня має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов’язки, бути стороною у судових справах.

 

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ

 

5.1. Лікарня має право:

5.1.1. Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Лікарню завдань.

5.1.2. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.

5.1.3. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.

5.1.4. Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.

5.1.5. Залучати підприємства, установи та організації для реалізації покладених на неї завдань у визначеному законодавством порядку.

5.1.6. Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.

5.2. Лікарня зобов’язана:

5.2.1. Створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.

5.2.2. Здійснювати бухгалтерський облік, забезпечувати надання фінансової та статистичної звітності згідно з законодавством.

5.2.3. Керуватись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров’я України, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.

5.2.4. Планувати свою діяльність щодо реалізації мети та предмету діяльності Лікарні з урахуванням та у межах єдиної комплексної політики в галузі охорони здоров’я в місті.

5.2.5. Забезпечувати своєчасну сплату податкових та інших обов’язкових платежів з урахуванням своєї статутної діяльності та відповідно до чинного законодавства України.

5.2.6. Розробляти та реалізовувати кадрову політику, контролювати підвищення кваліфікації працівників.

5.2.7. Акумулювати власні надходження та витрачати їх з метою забезпечення діяльності Лікарні відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.

 

6. УПРАВЛІННЯ ЛІКАРНЕЮ

 

6.1. Засновник здійснює свої права щодо управління закладом безпосередньо або через Уповноважений орган.

6.2. Управління Лікарнею здійснюється на основі поєднання прав Засновника та Уповноваженого органу щодо використання комунального майна і участі в управлінні трудового колективу.

6.3. Засновник:

6.3.1. Затверджує Статут Лікарні та зміни до нього.

6.3.2. Погоджує Лікарні договори про спільну діяльність, за якими використовується майно, що перебуває в його оперативному управлінні, кредитні договори та договори застави.

6.3.3. Погоджує створення філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів закладу (далі – Філії). Такі Філії діють відповідно до положення про них, погодженого із Засновником та затвердженого наказом керівника закладу.

6.3.4. Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Лікарні, призначає комісію з припинення, затверджує ліквідаційний баланс, передавальний акт, розподільчий баланс, проміжний ліквідаційний баланс.

6.3.5. Виконує інші функції, відповідно до чинного законодавства.

6.4. Контроль за використання та збереженням майна здійснює управління комунального майна Миколаївської міської ради.

6.5. Уповноважений орган:

6.5.1. Визначає головні напрямки діяльності Лікарні.

6.5.2 Здійснює контрольно-наглядові функції за діяльністю Лікарні щодо виконання нею статутних завдань.

6.5.3 Забезпечує реалізацію державної політики у галузі охорони здоров’я, контролює якість надання Лікарнею медичних послуг населенню, ефективність використання грошових коштів на дані цілі.

6.6. Поточне керівництво (оперативне управління) Лікарнею здійснює керівник – головний лікар, який призначається відповідно до чинного законодавства України. Строк найму, права, обов’язки та відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.

6.7. Головний лікар:

6.7.1. Безпосередньо підпорядковується Уповноваженому органу та несе персональну відповідальність за виконання покладених на Лікарню завдань і здійснення нею своїх функцій.

6.7.2. Діє без довіреності від імені Лікарні, представляє її інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, суді, підприємствах, установах, організаціях, у відносинах з фізичними особами, формує адміністрацію Лікарні і вирішує питання діяльності Лікарні у межах своїх повноважень та у визначеному законодавством та цим Статутом порядку

6.7.3. Розпоряджається коштами відповідно до законодавства та цього Статуту.

6.7.4. Укладає договори, видає довіреності, відкриває рахунки в органах Державної казначейської служби України, в установах банків в установленому порядку.

6.7.5. У межах компетенції видає накази та інші розпорядчі акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Лікарні.

6.7.6. Призначає своїх заступників та розподіляє обов’язки між ними.

6.7.7. Визначає організаційну структуру Лікарні, граничну чисельність працівників, штатний розпис та подає їх на затвердження до Уповноваженого органу. Затверджує положення про структурні підрозділи Лікарні.

6.7.8. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників Лікарні.

6.7.9. Встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на передбачених колективним договором та законодавством умовах.

6.7.10. Укладає колективний договір.

6.7.11. Вирішує інші питання діяльності Лікарні у відповідності із законодавством.

6.7.12. Головний лікар, його заступники та керівники структурних підрозділів є офіційними представниками Лікарні, діють в межах своїх повноважень та представляють інтереси Лікарні в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, установах та організаціях, а також у взаємовідносинах з організаціями та фізичними особами, у тому числі іноземними, відповідно до наданих їм повноважень.

6.7.13. Головний лікар та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.

 

7. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ЛІКАРНІ

 

7.1. Структура Лікарні, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів затверджуються головним лікарем за погодженням з Уповноваженим органом.

7.2. Функціональні обов’язки та посадові інструкції працівників закладу затверджуються його головним лікарем.

7.3. Штатну чисельність Лікарні головний лікар визначає самостійно та передає її на затвердження до Уповноваженого органу з урахуванням необхідності створення відповідних умов для забезпечення належної доступності та якості медичної допомоги.

 

8. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ

 

8.1. Майно Лікарні становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Лікарні.

8.2. Майно Лікарні є комунальною власністю територіальної громади міста Миколаєва і закріплюється за нею на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Лікарня користується та розпоряджається майном відповідно до законодавства.

Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться в користуванні Лікарні або її відчуження, вирішуються виключно Засновником.

8.3. Джерелами формування майна Лікарні є:

8.3.1. Кошти місцевого бюджету.

8.3.2. Власні надходження Лікарні:

- від господарської діяльності;

- оплата за оренду майна;

- від реалізації майна.

8.3.3. Інші власні надходження Лікарні.

8.3.4. Благодійні внески, гранти, дарунки, всі види добровільної та безоплатної допомоги, внески від спонсорів та меценатів.

8.4.5. Надходження коштів на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів.

8.3.6. Інші джерела, не заборонені законодавством.

8.4. Лікарня має право:

- передавати, розподіляти матеріальні цінності між своїми структурними підрозділами;

- передавати в оренду юридичним та фізичним особам належне їй майно згідно із законодавством та нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування.

8.5. Кошторис Лікарні затверджуються Уповноваженим органом за поданням головного лікаря.

8.6. Фінансування діяльності Лікарні здійснюється у встановленому порядку за рахунок місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством України.

Перевірка та ревізія порядку використання майна, господарської та фінансової діяльності Лікарні здійснюється відповідним органом та Уповноваженим органом у визначеному законодавством порядку.

8.7. Забороняється розподіл отриманих доходів або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), працівників Уповноваженого органу та інших, пов’язаних з ними, осіб.

8.8. Доходи Лікарні використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Лікарні, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

 

9. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ

 

9.1. Працівники Лікарні мають право брати участь в управлінні Лікарнею через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Лікарні, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.

Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності   – вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Лікарні відповідно до законодавства.

Лікарня зобов’язана створювати умови, які б забезпечували участь працівників в її управлінні.

9.2. Трудовий колектив Лікарні складається з усіх працівників, які своєю працею беруть участь у її діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Лікарнею.

9.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Лікарнею, не може обиратися головний лікар.

9.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Лікарні регулюються колективним договором.

9.5. Право укладання колективного договору від імені адміністрації Лікарні надається головному лікарю, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу.

9.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я працівників Лікарні, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.

9.7. Джерелом коштів на оплату праці працівників Лікарні є кошти місцевого бюджету та кошти медичної субвенції.

Форми і системи оплати праці, норми праці, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.

Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.

Умови оплати праці та матеріального забезпечення головного лікаря визначаються контрактом.

9.8. Оплата праці працівників Лікарні здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Лікарнею після виконання зобов’язань щодо оплати праці.

9.9. Працівники Лікарні здійснюють свою професійну діяльність відповідно до цього Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.

 

10. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ З ІНШИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ, УСТАНОВАМИ, ОРГАНІЗАЦІЯМИ ТА ГРОМАДЯНАМИ

 

10.1. Відносини Лікарні з іншими підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на підставі договорів в установленому чинним законодавством порядку та з урахуванням цього Статуту.

10.2. Лікарня може співпрацювати з іншими закладами охорони здоров’я (центри здоров’я, центри первинної медико-санітарної допомоги, реабілітаційні центри, клініки, фітотерапевтичні заклади), кафедрами вищих медичних навчальних закладів, медичними коледжами, відділами науково-дослідних інститутів МОЗ України, вітчизняними та зарубіжними громадськими організаціями з метою проведення медико-соціальних програм, спрямованих на поліпшення охорони здоров’я.

 

11. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

 

11.1. Припинення Лікарні здійснюється шляхом її реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації – за рішенням Засновника, а у випадках, передбачених законом України, – за рішенням суду.

11.2. У разі припинення Лікарні (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) усі активи за рішенням Засновника передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.

11.3. Припинення Лікарні здійснюється комісією з припинення, яка утворюється Засновником або за рішенням суду.

11.4. Порядок і строки проведення припинення Лікарні, а також строк для пред’явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим ніж два місяці з дня публікації рішення про реорганізацію, визначаються органом, який прийняв рішення про припинення Лікарні.

11.5. Комісія з припинення Лікарні розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.

Одночасно комісія з припинення Лікарні вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Лікарні та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про припинення Лікарні.

11.6. З моменту призначення комісії з припинення Лікарні до неї переходять повноваження з управління Лікарнею. Комісія з припинення оцінює наявне майно Лікарні і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс (передавальний акт) та подає його Засновнику для затвердження.

11.7. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.

11.8. Працівникам Лікарні, які звільняються у зв’язку з її реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.

11.9. Лікарня є такою, що припинилася, з дати внесення запису про її припинення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

11.10. Питання не врегульовані цим Статутом, регулюються законодавством України.

 

12. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ

 

12.1. Цей Статут набирає чинності з моменту його державної реєстрації відповідно до вимог чинного законодавства України.

12.2. Зміни до цього Статуту вносяться шляхом викладення Статуту в новій редакції.

12.3. Зміни до цього Статуту підлягають обов`язковій державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством.

 

________________________________________________________


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: