Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

08 червня 2018                                                                                №  140р

Про внесення змін та доповнень до

розпорядження міського голови від 03.04.2017

№ 81р «Про затвердження структури

департаменту праці та соціального захисту

населення Миколаївської міської ради та

Положень про його структурні підрозділи»

 

На виконання розпорядження міського голови від 31.05.2018 № 126р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 45р «Про затвердження штатної чисельності виконавчих органів Миколаївської міської ради», керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Внести зміни та доповнення до розпорядження міського голови від 03.04.2017 № 81р «Про затвердження структури департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради та Положень про його структурні підрозділи».

1.1. Структуру департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради викласти в новій редакції (додається).

1.2. Розділ четвертий «Структура управління» Положення про управління праці департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

«До складу управління входять:

заступник директора департаменту – начальник управління        1

відділ трудових відносин                                                               5

начальник відділу                                                                           1

заступник начальника відділу                                                        1

головний спеціаліст                                                                       3

відділ зайнятості, охорони та умов праці                                      4

начальник відділу                                                                           1

заступник начальника відділу                                                        1

головний спеціаліст                                                                       2

відділ з питань інспекції праці                                                       6

начальник відділу                                                                           1

заступник начальника відділу                                                        1

головний спеціаліст (інспектор праці)                                           4»

1.3. Затвердити Положення про відділ з питань інспекції праці управління праці департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради (додається).

 

2. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови Криленка В.І.

 

Міський голова                                                                                     О.Ф. Сєнкевич

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 08 червня 2018

№ 140р

 

СТРУКТУРА

департаменту праці та соціального захисту населення

Миколаївської міської ради

 

Найменування

Штатна чисельність

(одиниць)

Директор департаменту

1

Заступник директора департаменту

1

Відділ з питань кадрової роботи та юридичного забезпечення

3

Відділ контролю та розгляду звернень

6

Загальний відділ

5

Управління фінансів

24

Управління праці

16

Управління соціальних виплат і компенсацій Центрального району

40

Управління соціальних виплат і компенсацій

Інгульського району

39

Управління соціальних виплат і компенсацій

Заводського району

39

Управління соціальних виплат і компенсацій Корабельного району

26

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 08 червня 2018

№ 140р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ з питань інспекції праці управління праці

департаменту праці та соціального захисту населення

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ з питань інспекції праці управління праці департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом  управління праці (далі – управління) департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради (далі – департамент).

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент, Положенням про управління та цим Положенням, а також іншими нормативно-правовими актами.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Працівники відділу є інспекторами праці, посадовими обов’язками яких передбачено повноваження щодо здійснення контролю за додержанням законодавства про працю (далі – контрольні повноваження).

Контрольні повноваження інспектора праці підтверджується службовим посвідченням встановленої Мінсоцполітики форми, що видається Держпраці.

1.4. Відділ не має статусу юридичної особи. Відділ має круглу печатку зі своїм найменуванням і штампи встановлених зразків.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Здійснення на території міста Миколаєва контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення юридичними особами (включаючи їх структурні та відокремлені підрозділи, які не є юридичними особами) та фізичними особами, які використовують найману працю (далі – об’єкт відвідування)у порядку, встановленому законодавством.

2.2. Забезпечення виконання вимог чинного законодавства України стосовно конфіденційності інформації відносно об’єкта відвідування, щодо якого проводиться інспекційне відвідування та невиїзне інспектування.

 

3. Основні функції

 

3.1. Накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством.

3.2. Проведення інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань об’єктів відвідування інспекторами праці відділу з питань своєчасної та у повному обсязі оплати праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин, у порядку, встановленому законодавством.

3.3. Розгляд заяв та звернень, що відносяться до компетенції відділу, та реагування на них.

3.4. Аналіз інформації, отриманої із засобів масової інформації, від фізичної особи, відносно якої порушено законодавство про працю, з повідомлень правоохоронних органів та судів, Держпраці, Держстату, ДФС, ПФУ та їх територіальних органів, профспілкових органів щодо порушень законодавства про працю.

3.5. Забезпечення об’єкта відвідування та його працівників інформацією та консультаціями щодо найбільш ефективних способів дотримання законодавства про працю.

 

4. Структура відділу

 

4.1. Працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

4.2. Посадові обов’язки начальника відділу та працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

4.3. До складу відділу входять:

начальник відділу                                                                           1

заступник начальника відділу                                                        1

головний спеціаліст (інспектор праці)                                           4

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади директором департаменту у порядку, визначеному законодавством.

5.2. Начальник відділу:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за своєчасне та якісне виконання покладених на відділ завдань, а також за стан трудової, виконавчої дисципліни.

5.2.2. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань працівників відділу.

5.2.3. Планує роботу відділу.

5.2.4. Розробляє проекти нормативно-правових актів, що передбачено положенням про відповідні структурні підрозділи.

5.2.5. Організує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.

5.2.6. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, наказами директора департаменту та цим Положенням.

5.3. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований заступнику директора департаменту – начальнику управління праці.

5.4. За відсутності начальника відділу його обов’язки виконує заступник начальника відділу.

 

6. Права відділу

 

6.1. Отримувати інформацію та/або документи, що стосуються предмета інспекційного відвідування чи невиїзного інспектування, від об’єкта відвідування, державних органів, а також шляхом проведення аналізу наявної (загальнодоступної) інформації про стан додержання законодавства про працю.

6.2. У разі потреби для участі в інспекційних відвідуваннях залучати (за згодою керівника об’єкта відвідування або іншої уповноваженої ним посадової особи) представників профспілок, їх організацій та об’єднань профспілок, члени яких працюють на об’єкті відвідування, організацій роботодавців та їх об’єднань.

6.3. За рішенням заступника директора департаменту – начальника управління, погодженим з об’єктом відвідування, проводити невиїзні інспектування у приміщенні відділу на підставі документів та пояснень, наданих об’єктом відвідування.

6.4. Складати акти про неможливість проведення інспекційного відвідування або невиїзного інспектування із зазначенням відповідних причин, у порядку, передбаченим законодавством.

6.5. Надсилати письмові вимоги об’єктам відвідування стосовно надання для ознайомлення документів та/або їх копій чи витягів з документів, пояснень, доступу до приміщень, організації робочого місця.

6.6. Складати акти, приписи та приймати рішення за результатами інспекційного відвідування, невиїзного інспектування.

6.7. Долучати до актів матеріали, зафіксовані засобами аудіо-, фото- та відеотехніки в ході інспекційних відвідувань.

6.8. Перевіряти стан виконання приписів про виявлені в ході інспекційного відвідування/невиїзного інспектування порушень.

6.9. Вживати заходів щодо притягнення винних у порушенні законодавства про працю посадових осіб до встановленої законом відповідальності.

6.10. Самостійно приймати рішення про необхідність відвідування роботодавця з метою інформування його та працівників про найбільш ефективні способи дотримання законодавства про працю, моніторингу стану його дотримання, у тому числі щодо оформлення трудових відносин.

6.11. Працівники відділу за наявності службового посвідчення безперешкодно, без попереднього повідомлення мають право:

6.11.1. Під час проведення інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин за наявності підстав, самостійно і в будь-яку годину доби з урахуванням вимог законодавства про охорону праці проходити до будь-яких виробничих, службових, адміністративних приміщень об’єкта відвідування, в яких використовується наймана праця.

6.11.2. Ознайомлюватися з будь-якими книгами, реєстрами та документами, ведення яких передбачено законодавством про працю, що містять інформацію/відомості з питань, які є предметом інспекційного відвідування, невиїзного інспектування, з метою перевірки їх відповідності нормам законодавства та отримувати завірені об’єктом відвідування їх копії або витяги.

6.11.3. Наодинці або у присутності свідків ставити керівнику та/або працівникам об’єкта відвідування запитання, що стосуються законодавства про працю, отримувати із зазначених питань усні та/або письмові пояснення.

6.11.4. За наявності ознак кримінального правопорушення та/або створення загрози безпеці інспектора праці залучати працівників правоохоронних органів.

6.11.5. На надання робочого місця з можливістю ведення конфіденційної розмови з працівниками щодо предмета інспекційного відвідування.

6.11.6. Фіксувати проведення інспекційного відвідування з питань виявлення неоформлених трудових відносин засобами аудіо-, фото- та відеотехніки.

6.11.7. Отримувати від державних органів інформацію, необхідну для проведення інспекційного відвідування, невиїзного інспектування.

6.12. Вносити на розгляд директора департаменту пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу з питань, що стосуються його діяльності та поліпшення роботи підрозділів департаменту.

6.13. Одержувати у встановленому порядку від працівників департаменту та його підрозділів, а також інших підприємств та організацій документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ функцій.

6.14. Брати участь у нарадах, що проводяться в департаменті.

6.15. За дорученням директора департаменту представляти департамент в підвідомчих установах та організаціях в межах своєї компетенції.

6.16. Користуватися приміщенням, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.

 

7. Відповідальність

 

7.1. Відділ несе відповідальність за:

7.1.1. Невиконання покладених на нього завдань і функцій.

7.1.2. Розголошення інформації, що складає службову таємницю.

7.1.3. Достовірність наданої інформації до установ, організацій.

7.1.4. Стан охорони праці та дотримання техніки безпеки.

 

8. Заключні положення

 

8.1. При здійсненні повноважень працівники відділу зобов’язані:

8.1.1. Повідомляти об’єкт відвідування або уповноважену ним особу про проведення інспекційного відвідування у строки, передбачені законодавством.

8.1.2. Повідомляти об’єкт відвідування або уповноважену ним особу про проведення інспекційного відвідування з питань виявлення неоформлених трудових відносин у строки, передбачені законодавством, якщо тільки інспектор праці не вважатиме, що таке повідомлення може завдати шкоди інспекційному відвідуванню.

8.1.3. Під час проведення інспекційного відвідування пред’являти об’єкту відвідування або уповноваженій ним посадовій особі своє службове посвідчення.

8.2. Працівникам відділу забороняється:

8.2.1. Виступати посередниками, арбітрами чи експертами під час розгляду індивідуальних або колективних трудових спорів.

8.2.2. Підміняти працівників об’єкта відвідування під час проведення розрахунків або перерахунків розмірів належних працівникам коштів, готувати висновки про відповідність або невідповідність нормативних актів об’єкта відвідування вимогам нормативно-правових актів з метою їх подальшого передання працівникам (у тому числі звільненим), іншим особам чи органам.

8.2.3. Проводити інспекційні відвідування з метою отримання від об’єкта відвідування будь-яких документів або їх копій для подальшого передання іншим особам.

8.2.4. Розглядати та перевіряти питання, яке є предметом розгляду в суді або щодо якого набрало законної сили рішення суду, перевіряти своєчасність, правильність і повноту виконання рішень суду.

8.2.5. Розголошувати виробничі та комерційні таємниці чи виробничі процеси, з якими вони могли ознайомитися під час виконання своїх обов’язків, крім випадків, передбачених законом, у тому числі протягом трьох років після звільнення з посади.

8.2.6. Розголошувати джерело будь-якої скарги, доведеної до їх відома, на недоліки або порушення і повідомляти об’єкту відвідування або його представнику про те, що відвідування було проведене у зв’язку з отриманням такої скарги.

8.2.7. Вилучати в об’єктів відвідування оригінали їх фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів, а також комп’ютерів і їх частин.

8.3. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію департаменту та його структурних підрозділів та працівників.

8.4. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

8.5. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

8.6. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу Миколаївської міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

 

______________________________________________________

Опубліковано: 19 червня 2018р.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: