Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

19 грудня 2017                                                                                     № 1031

Про попередній розгляд проекту рішення

Миколаївської міської ради “Про

затвердження Порядку надання державної

підтримки для забезпечення доступним

житлом громадян м. Миколаєва”

 

Розглянувши проект рішення Миколаївської міської ради “Про затвердження Порядку надання державної підтримки для забезпечення доступним житлом громадян м. Миколаєва”, керуючись п. 1 ч. 2 ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Винести на розгляд Миколаївської міської ради проект рішення “Про затвердження Порядку надання державної підтримки для забезпечення доступним житлом громадян м. Миколаєва”.

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Дадівєріна А.Д.

 

Секретар міської ради                                                                            Т.В. Казакова

 

s-pr-010

 

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

 

Про затвердження Порядку надання державної підтримки для забезпечення доступним житлом громадян м. Миколаєва

 

 

З метою вирішення житлової проблеми сімей та одиноких громадян, учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб міста Миколаєва, створення умов доступності житла для громадян, поліпшення демографічної ситуації та активізації житлового будівництва в м. Миколаєві, відповідно до статті 4 Закону України “Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва”, Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України”, Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1094 “Про затвердження Комплексної державної програми щодо підтримки, соціальної адаптації та реінтеграції громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції в інші регіони України, на період до 2017 року”, Порядку забезпечення громадян доступним житлом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2009 № 140, для запровадження механізму державної підтримки забезпечення доступним житлом громадян, учасників АТО, внутрішньо переміщених осіб міста Миколаєва житлом, керуючись підпунктом 22 частини першої статті 26 та статтею 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Порядок надання державної підтримки для забезпечення доступним житлом громадян м. Миколаєва (додається).

 

2. Рекомендувати Миколаївському регіональному управлінню Державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” щорічно при формуванні бюджету м. Миколаєва подавати департаменту фінансів Миколаївської міської ради прогнозні показники коштів, необхідних для реалізації цього рішення.

 

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії міської ради: з питань економічної і інвестиційної політики, планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку (Бернацького), з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, освіти, культури, туризму, молоді та спорту (Мотуза), першого заступника міського голови Дадівєріна А.Д., заступника міського голови – директора департаменту фінансів Миколаївської міської ради Бондаренко В.І.

 

 

 

Секретар міської ради                                                                            Т.В. Казакова

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від ________________________

№ _________________________

 

 

ПОРЯДОК

надання державної підтримки для забезпечення

доступним житлом громадян м. Миколаєва

 

Порядок надання державної підтримки для забезпечення доступним житлом громадян м. Миколаєва (далі – Порядок) розроблено відповідно до статті 4 Закону України “Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва”, Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України”, Закону України “Про створення вільної економічної зони “Крим” та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України”, Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми”, Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”, Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, Закону України “Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні”, постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1094 “Про затвердження Комплексної державної програми щодо підтримки, соціальної адаптації та реінтеграції громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції в інші регіони України, на період до 2017 року”, Порядку забезпечення громадян доступним житлом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2009 № 140, наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 03.06.2010 № 200 “Про утворення Міжвідомчої комісії для відбору об’єктів незавершеного житлового будівництва з високим ступенем будівельної готовності, на які можуть спрямовуватись кошти державного бюджету”, з метою реалізації рішення міської ради “Про затвердження міської Цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла у місті  Миколаєві на 2018-2022 роки” (далі – Програма) і визначає механізм надання державної підтримки на будівництво (придбання) житла громадянам міста Миколаєва, учасникам антитерористичної операції та внутрішньо переміщеним особам міста Миколаєва, за рахунок бюджету міста Миколаєва.

 

1. Терміни, що вживаються у цьому Розділі, мають таке значення:

 

Миколаївське регіональне управління Державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” (далі – Миколаївське регіональне управління Держмолодьжитла) – юридична особа, яка діє відповідно до Положення про нього і є одержувачем бюджетних коштів, призначених згідно з державними, регіональними (місцевими) житловими програмами для надання державної підтримки на будівництво і придбання  житла у місті Миколаєві за рахунок бюджету міста. Обслуговує ці кошти, забезпечує їх цільове використання;

виконавець Програми відповідно до цього Порядку – Миколаївське регіональне управління Держмолодьжитла;

учасник Програми – кандидат на отримання державної підтримки, з яким укладено (укладається) договір про обслуговування коштів або кредитний договір на будівництво та придбання житла згідно з цим Порядком;

уповноважений банк (далі – банк) – банк України, який відповідно до укладеного з Миколаївським регіональним управлінням Держмолодьжитла договору, в установленому законодавством порядку, здійснює операції з обслуговування коштів Учасника Програми, у тому числі коштів державної підтримки на будівництво та придбання житла;

учасники антитерористичної операції – особи які брали безпосередню участь в антитерористичній операції та/або у забезпеченні її проведення на сході України та захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України та мають посвідчення учасника бойових дій;

внутрішньо переміщена особа – громадянин України, який перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру;

кандидат на отримання державної підтримки – сім’я або одинокий громадянин (громадянка), які мають право на отримання державної підтримки та надали відповідні до цього Порядку документи виконавцю Програми;

члени сім’ї кандидата на отримання державної підтримки – чоловік (дружина), батьки, діти (у тому числі усиновлені), баба, дід, що зареєстровані за місцем реєстрації кандидата та відповідають вимогам, визначеним цим Порядком;

державна підтримка – кошти бюджетів різних рівнів (в тому числі кошти донорів, якщо це не заборонено законами та нормативно-правовими актами України), які надаються Учаснику Програми на виконання цього Порядку та рішення міської ради “Про затвердження міської Цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла у місті Миколаєві на 2018-2022 роки”, на умовах цього Порядку;

договір про обслуговування коштів – договір, що укладається відповідно до законодавства між Одержувачем бюджетних коштів та Учасником Програми, згідно з яким здійснюється фінансування будівництва та/або придбання житла на умовах, що визначаються цим Порядком;

кредитний договір – договір на отримання кредиту, що укладається в установленому законодавством порядку між уповноваженим банком або виконавцем і Учасником Програми, відповідно до якого здійснюється кредитування будівництва і придбання житла на умовах, що визначаються згідно з цим Порядком;

забудовник – особа, яка в установленому законодавством порядку отримала право на використання земельної ділянки для спорудження об’єктів житлового будівництва або згідно з укладеними договорами має право розпоряджатися житловою площею у будинках, які будуються, будівництво яких передбачено відповідною містобудівною документацією місцевого рівня;

об’єкт фінансування – об’єкт житлового будівництва чи квартира в об’єкті житлового будівництва;

договір про придбання житла – договір, що укладається між кандидатом на отримання державної підтримки та відчужувачем (продавцем, управителем, замовником, забудовником), а саме: договір купівлі-продажу житла та інші договори, укладені з метою забезпечення фінансування будівництва житла;

страховик – фінансова установа, що створена та функціонує відповідно до Закону України “Про страхування”, з якою укладено договір про страхування фінансових ризиків та/або договір про страхування майна, що є предметом Іпотеки (застави), інші договори страхування для реалізації Порядку;

договір іпотеки — договір, укладений між позичальником та регіональним управлінням Держмолодьжитла у порядку, передбаченому Законом України “Про іпотеку”;

експертна оцінка – оцінка вартості житла, що склалася на первинному ринку житла регіону, яка проводиться незалежними експертами згідно із законодавством;

розрахункова вартість – найменший показник опосередкованої вартості спорудження 1 кв. метра житла, експертної оцінки або договірної вартості житла без урахування першого внеску учасника Програми;

продавець (житла) – юридична або фізична особа, яка є власником житла та здійснює його продаж;

кошти на обслуговування – кошти, що окремо передбачаються у місцевому бюджеті  на покриття витрат, пов’язаних із наданням та обслуговуванням кредитів, на відповідні рахунки регіонального управління Держмолодьжитла спрямовується 6 відсотків від обсягу кредитних ресурсів пропорційно наданим кредитам;

винагорода – сума винагороди (відшкодування) за обслуговування коштів, яка визначається у кожному договорі про обслуговування коштів для будівництва (придбання) доступного житла становить не більш як 0,7 відсотка вартості договору.

 

2. Порядок визначає механізм надання державної підтримки

на будівництво (придбання) житла

 

2.1. Головним розпорядником коштів бюджету м. Миколаєва є виконавчий комітет Миколаївської міської ради (далі – Розпорядник бюджетних коштів).

2.2. Одержувачем бюджетних коштів є Миколаївське регіональне управління Держмолодьжитла.

2.3. Державна підтримка надається шляхом сплати за рахунок коштів місцевого бюджету:

- 30 відсотків вартості будівництва (придбання) доступного житла та/або надання пільгового іпотечного житлового кредиту;

- 50 відсотків вартості будівництва (придбання) доступного житла та/або надання пільгового іпотечного житлового кредиту для громадян, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6, пунктів 10-14 частини другої статті 7 та абзаців четвертого, шостого і восьмого пункту 1 статті 10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;

- 50 відсотків вартості будівництва (придбання) доступного житла та/або надання пільгового іпотечного житлового кредиту для громадян, на яких поширюється  дія Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”, які тримали довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи відповідно до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509.

2.4. Переліки об’єктів житлового будівництва, на будівництво яких або придбання житла в яких можуть спрямовуватися кошти державної підтримки, затверджуються міжвідомчою комісією, склад якої затверджується Мінрегіоном.

2.5. Надання державної підтримки здійснюється у межах коштів бюджету м. Миколаєва та бюджетів різних рівнів, передбачених для цих цілей і наявних у розпорядженні Одержувача бюджетних коштів.

2.6. Використання коштів учасника Програми, у тому числі коштів державної підтримки, здійснюється виключно в безготівковій формі на підставі укладених договорів.

2.7. Страхування ризиків Одержувача бюджетних коштів Програми у період будівництва житла здійснюється Одержувачем бюджетних коштів відповідно до законодавства. Страхування ризиків учасників Програми у період будівництва житла здійснюється учасниками бюджетних коштів відповідно до законодавства.

2.8. Право на державну підтримку за рахунок коштів бюджету м. Миколаєва та бюджетів різних рівнів мають:

1) громадяни, які перебувають на обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов, та члени їх сімей, які перебувають на такому обліку;

2) громадяни, у яких відсутня на праві власності житлова площа, та члени їх сімей, у яких відсутня на праві власності житлова площа;

3) громадяни, які мають у власності житлову площу, що не перевищує 13,65 кв. метра, та члени їх сімей, які мають у власності  житлову площу, що не перевищує 13,65 кв. метра на одну особу;

4) громадяни, відомості про яких відповідно до вимог Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” внесені до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, якщо такі громадяни не мають у власності іншої житлової нерухомості ніж та, що розташована на території, визначеній тимчасово окупованою територією відповідно до Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України”, та на території  населених пунктів, зазначених у переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085.

Середньомісячний грошовий дохід зазначених категорій громадян (заробітна плата, пенсія, соціальна та матеріальна  допомога, стипендія  та інші соціальні виплати, дохід від підприємницької, наукової, викладацької, творчої діяльності та іншої незалежної професійної діяльності, усі види винагород, грошове забезпечення військовослужбовців, дивіденди, відсотки, роялті, дохід від відчуження цінних паперів і корпоративних прав) разом із доходом членів їх сімей із розрахунку на одну особу не повинен перевищувати п’ятикратного розміру середньомісячної заробітної плати у відповідному регіоні, розрахованого згідно з даними Держстату.

2.9. Право на державну підтримку може бути використано учасником Програми лише один раз і лише за одним договором.

2.10. Право на державну підтримку вважається використаним з моменту отримання об’єкта фінансування у власність.

2.11. Умови надання державної підтримки, визначені у цьому Порядку, не поширюються на учасників Програми, які згідно з законодавством отримують на пільгових умовах іншу державну підтримку за рахунок бюджетних коштів на будівництво і придбання житла.

 

3. Порядок надання державної підтримки

 

Державна підтримка надається шляхом:

сплати за рахунок коштів місцевого бюджету 30 відсотків або 50 відсотків вартості нормативної площі доступного житла для відповідних категорій громадян, визначених в пункті 2.3 цього Порядку. При цьому громадянин вносить на свій поточний рахунок, відкритий в уповноваженому банку, кошти в обсязі 70 або 50 відсотків вартості нормативної площі доступного житла відповідно;

надання уповноваженими банками або виконавцем (у разі, коли це передбачено законом) пільгового іпотечного житлового кредиту на строк до 30  років. При цьому відсоткова ставка фінансування за кредитами на будівництво (придбання) доступного житла, що надаються виконавцем, встановлюється у розмірі 7 відсотків річних. Відсоткова  ставка фінансування за кредитами на будівництво (придбання) доступного житла, що надаються уповноваженими банками, встановлюється у розмірі облікової ставки Національного банку України плюс 2 відсотки.

Максимальний термін надання іпотечного житлового кредиту – 30 років, але не більше ніж до досягнення старшим із подружжя пенсійного віку. Строк визначається згідно із законодавством, відповідно до нормативних актів та обчислюється з дати укладення кредитного договору.

3.1. Для отримання державної підтримки громадяни подають виконавцю або уповноваженому банку:

заяву про надання державної підтримки;

інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність у власності житла;

копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та копії відповідних довідок членів сім’ї громадянина;

довідку про перебування на квартирному обліку (у разі перебування на обліку, крім внутрішньо переміщених осіб і членів їх сімей);

акт технічного стану житла (для внутрішньо переміщених осіб, житло яких (що розташоване на території України, на якій органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі) зруйноване та не придатне для проживання у зв’язку з проведенням антитерористичної операції);

довідку про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї, що видана виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, сільським головою (якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради утворено), за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207;

копію свідоцтва про шлюб, паспортні дані;

документи, необхідні для визначення платоспроможності (довідки з місця роботи повнолітніх членів сім’ї громадянина, у разі потреби – договір поруки, а також  інші документи, що підтверджують доходи членів сім’ї громадянина та поручителя);

копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються  від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);

копію посвідчення учасника бойових дій, виданого в установленому законодавством порядку відповідно до Положення про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни;

копію довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 413 (з подальшим наданням витягу з Єдиного реєстру учасників антитерористичної операції);

інші документи, визначені та затверджені відповідними Порядками Мінрегіону та Держмолодьжитла.

У разі подання документів, що містять неправдиві відомості, приховування обставин, які мають суттєве значення при наданні державної підтримки, громадянин несе відповідальність у порядку, передбаченому законом.

Кандидат на отримання державної підтримки, що є замовником будівництва індивідуального житлового будинку, садиби, подає також копії документів, що посвідчують право на земельну ділянку, відповідну проектно-кошторисну документацію, документи дозвільного характеру на будівництво та копію будівельного паспорта.

Реєстрація кандидатів на отримання державної підтримки здійснюється регіональним управлінням Держмолодьжитла за умови надання повного пакету документів.

Рішення про надання державної підтримки готується регіональним управлінням Держмолодьжитла протягом місяця з дня подання документів. Спеціаліст відділу кредитування та інших програм приймає від учасника Програми повний пакет документів для реєстрації в регіональному управлінні Держмолодьжитла за умови  фактичного надходження кредитних ресурсів на його рахунки в органах Державного казначейства.

Рішення про надання державної підтримки затверджується регіональним управлінням Держмолодьжитла та головним розпорядником коштів і підлягає погодженню з правлінням Держмолодьжитла.

У разі відмови в наданні державної підтримки регіональне управління Держмолодьжитла повідомляє про це кандидата в місячний строк у письмовій формі. Це рішення може бути оскаржене кандидатом в установленому законодавством порядку.

Після прийняття рішення про надання державної підтримки та підписання сторонами договору про обслуговування коштів або кредитного договору кандидат набуває статусу позичальника.

На підставі договору про обслуговування коштів або кредитного договору, до якого додається розрахунок розміру кредиту з визначенням першого внеску позичальника та суми коштів на страхування в період будівництва житла та згідно з розпорядженням регіонального управління Держмолодьжитла органи Державного казначейства протягом трьох банківських днів перераховують кошти з відповідного рахунка регіонального управління Держмолодьжитла на особистий рахунок позичальника у банку та повідомляють про це регіональне управління Держмолодьжитла.

Фінансування будівництва та придбання житла здійснюється виключно у безготівковій формі на підставі розпорядження регіонального управління Держмолодьжитла шляхом перерахування коштів з особистого рахунку позичальника.

Оформлення і контроль за операціями з надання та обслуговування кредиту ведуться уповноваженим банком та регіональним управлінням Держмолодьжитла.

Погашення кредиту та сплата відсотків за користування ним розпочинається позичальником з дати зарахування коштів кредиту на рахунок позичальника в банку.

Позичальник має право на дострокове погашення кредиту.

Кредитним договором визначаються умови переходу права власності на збудоване та придбане житло. Позичальник зобов’язаний укласти договір іпотеки збудованого, придбаного житла на період до повного погашення кредиту.

Збудоване або придбане за рахунок коштів державної підтримки є власністю позичальника.

Позичальник зобов’язаний щорічно укладати договір страхування майна, що є предметом іпотеки, інші види договорів страхування, передбачені кредитним договором, на користь регіонального управління Держмолодьжитла, до повного погашення кредиту. Позичальниками здійснюється страхування у страхових компаніях, акредитованих Держмолодьжитлом.

Кошти, що сплачуються в рахунок погашення кредитів, наданих з місцевого бюджету, відсотки за користування ними і пеня зараховуються в установленому законодавством порядку до спеціального фонду місцевого бюджету і спрямовуються на подальше надання кредитів.

На фінансування витрат, пов’язаних із наданням та обслуговуванням кредитів, на відповідні рахунки регіонального управління Держмолодьжитла спрямовується 6 відсотків від обсягу кредитних ресурсів пропорційно наданим кредитам.

Сума винагороди (відшкодування) за обслуговування коштів, яка визначається у кожному договорі про обслуговування коштів для будівництва (придбання) доступного житла становить не більш як 0,7 відсотка вартості договору.

3.2. На підставі наданих документів Одержувач бюджетних коштів здійснює розрахунок розміру державної підтримки, виходячи із таких умов:

1) нормативна площа житла для розрахунку державної підтримки становить 21 кв. метр загальної площі житла на кожного члена сім’ї та додатково 10,5 кв. метрів на сім’ю (далі – Нормативна площа);

2) члени сім’ї – чоловік (дружина), батьки, діти, у тому числі усиновлені, баба, дід, що зареєстровані за місцем реєстрації громадянина та відповідають вимогам, визначеним цим Порядком;

3) нормативна вартість 1 кв. метра загальної площі житла для розрахунку державної підтримки не повинна перевищувати найменшого показника, визначеного між експертною оцінкою та ціною забудовника (продавця) 1 кв. метра житла на момент укладення договору про обслуговування коштів (далі – Нормативна вартість);

4) у разі коли визначена забудовником (продавцем) вартість 1 кв. метра загальної площі житла у об’єкті фінансування перевищує нормативну вартість 1 кв. метра житла, учасник Програми, який виявив бажання збудувати (придбати) таке житло, сплачує різницю вартості за власний рахунок;

5) у разі коли площа та/або вартість 1 кв. метра будівництва (придбання) об’єкта фінансування менша ніж нормативні, для розрахунку розміру державної підтримки використовуються фактичні параметри об’єкта фінансування.

6) у разі коли площа перевищує нормативну площу 1 кв. метра житла, для розрахунку розміру державної підтримки використовуються найменший показник.

3.3. Учасник Програми відкриває в уповноваженому банку особистий поточний рахунок, на який (на умовах укладеного з Одержувачем бюджетних коштів договору про обслуговування коштів) вносить кошти в обсязі не менше 70 або 50 відсотків для відповідних категорій громадян від нормативної вартості об’єкта фінансування.

При отриманні іпотечного житлового кредиту на будівництво (придбання) об’єкта фінансування учасник Програми вносить перший внесок в розмірі не менш 10 відсотків від вартості об’єкта фінансування.

При наданні кредиту на будівництво житла зазначену суму кандидат вносить двома частинами:

на момент укладення кредитного договору – не менш як половину цієї суми, а також кошти на страхування – в період будівництва житла, виходячи із загальної суми внесків позичальника;

під час остаточних розрахунків протягом 10 днів після отримання в бюро технічної інвентаризації технічного паспорта з урахуванням фактичної площі та вартості 1 кв. метра збудованого житла – решту коштів.

Одержувач бюджетних коштів, на умовах укладеного з учасником Програми договору про обслуговування коштів, зараховує на поточний рахунок учасника Програми кошти державної підтримки.

3.4. Після накопичення на особистому поточному рахунку учасника Програми повної вартості об’єкта фінансування, Забудовник укладає з учасником Програми договір про відчуження майнових прав на житло в об’єкті будівництва, а Продавець укладає з учасником Програми договір про придбання житла (договір купівлі-продажу).

У разі коли учасник Програми є замовником об’єкта будівництва, укладається договір підряду (генерального підряду) із Забудовником.

3.5. Відповідно до умов укладених договорів, за розпорядженням Одержувача бюджетних коштів з особистого рахунку учасника Програми на рахунок Забудовника (Продавця) перераховуються кошти на будівництво (купівлю-продаж) об’єкта фінансування.

У разі фінансування об’єкта будівництва до завершення будівництва, на рахунок Забудовника перераховується не більше 95% від вартості об’єкта будівництва. Остаточний розрахунок, у тому числі розмір державної підтримки, здійснюється на підставі технічного паспорта на об’єкт будівництва.

 

4. Повноваження Розпорядника коштів державного бюджету

 

4.1. Затверджує склад Комісії, яка розглядає та погоджує перелік об’єктів житлового будівництва, на будівництво яких можуть спрямовуватися бюджетні кошти.

До участі у відборі житлових об’єктів допускаються забудовники, які подали в установленому порядку відповідну заяву, до якої додаються гарантійний лист і графік виконання будівельно-монтажних робіт, погоджений керівником відповідного органу Держархбудінспекції, згідно з формами, затвердженими Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

4.2. Затверджує перелік об’єктів житлового будівництва, на будівництво яких можуть спрямовуватися бюджетні кошти, сформований Комісією, зазначеною в пункті 2.4 цього Порядку.

Рішення міжвідомчої комісії оформляється протоколом.

4.3. Відкриває в установленому порядку спеціальний реєстраційний рахунок у Головному управлінні Державної казначейської служби України у Миколаївській області для здійснення видатків за рахунок бюджетних коштів.

4.4. Забезпечує інформування громадян, учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб про мету та можливості Програми.

4.5. Здійснює, у межах своєї компетенції, контроль за добудовою об’єктів незавершеного житлового будівництва в рамках реалізації Програми.

4.6. Укладає договір з Одержувачем бюджетних коштів про делегування йому повноважень щодо надання державної підтримки за Програмою.

 

___________________________________________________


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: