Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 4/4 від 2011-03-10

Про затвердження міської Цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла у місті Миколаєві на 2011-2017 роки (ВН. ДОП. №29/16 ВІД 27.06.13)

ВН. ДОП.
З метою вирішення житлової проблеми громадян, поліпшення демографічної ситуації та активізації житлового будівництва в м. Миколаєві, відповідно до Закону України “Про запобігання впливу світової фінансової кризи та розвиток будівельної галузі та житлового будівництва”, з урахуванням Державної цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла на 2010-2017 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.09 № 1249, на виконання п. 2 рішення Миколаївської обласної ради від 22.10.10 № 4, керуючись ст.ст. 26, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити міську Цільову соціально-економічну програму будівництва (придбання) доступного житла у м. Миколаєві на 2011-2017 роки (додається).
 
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань архітектури, будівництва та регулювання земельних відносин (Дробота), заступника міського голови Гуллєра В.І.
 


Міський головаВ.Д. Чайка



Затверджено
рішенням міської ради
від 10 березня 2011
№4/4



МІСЬКА ЦІЛЬОВА
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА ПРОГРАМА
БУДІВНИЦТВА (ПРИДБАННЯ) ДОСТУПНОГО ЖИТЛА
У МІСТІ МИКОЛАЄВІ НА 2011-2017 РОКИ
 
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
Цільова соціально-економічна програма будівництва (придбання) доступного житла у м Миколаєві на 2011-2017 роки (далі – Програма) розроблена відповідно до Закону України “Про запобігання впливу світової фінансової кризи та розвиток будівельної галузі та житлового будівництва”, Державної цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла на 2010-2017 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.09 № 1249, Порядку надання державної підтримки для забезпечення громадян доступним житлом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.09 № 140, наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 03.07.10 № 200 “Про утворення Міжвідомчої комісії для відбору об’єктів незавершеного житлового будівництва з високим ступенем готовності, на які можуть спрямовуватись кошти державного бюджету” та Цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла у Миколаївській області на 2010-2017 роки, затвердженої рішенням Миколаївської обласної ради від 22.10.10 № 4.
Відповідно до вищевказаних нормативно-правових актів реалізація житлових прав громадян, розвиток будівельної галузі та житлового будівництва є одним із пріоритетів державної політики. Ця Програма є одним із шляхів забезпечення житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов, подолання наслідків світової фінансової кризи, забезпечення виробничого потенціалу у житловому будівництві, створення умов для ефективної роботи у цьому напрямі.
З метою збільшення обсягів будівництва житла та створення умов його доступності для громадян доцільним є поетапне впровадження нової системи забезпечення населення житлом, яка передбачає солідарну участь держави і громадянина у вирішенні житлової проблеми, у першу чергу – шляхом розгортання будівництва доступного житла. Це забезпечить підвищення ефективності вирішення проблеми за рахунок синергетичного ефекту (взаємодія галузей та секторів економіки, насамперед будівельної та суміжних з нею галузей, залучення інноваційних технологій, знань і досвіду висококваліфікованих професіоналів у будівельній галузі).
Важливим моментом у реалізації Програми є залучення коштів із місцевих бюджетів.
 
МЕТА ПРОГРАМИ
 
Метою Програми є створення умов для реалізації конституційного права кожного громадянина України на житло, підвищення рівня забезпечення громадян, які потребують поліпшення житлових умов відповідно до законодавства, житлом шляхом запровадження нового ефективного фінансово-інвестиційного механізму державної підтримки –  будівництва (придбання) доступного житла.
 
ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ,
НА ВИКОНАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНО ПРОГРАМУ
 
Житлова сфера є важливою складовою частиною економіки України, яка суттєво впливає на всі галузі господарства.
Низький рівень доходів значної кількості населення не відповідає вартості спорудження житла і не дає надії на вирішення своїх житлових проблем у сучасних умовах.
На квартирному обліку при виконкомі Миколаївської міської ради перебуває 12885 сімей та одинаків, у тому числі: на першочергове надання жилих приміщень – 3935 сімей та одинаків, на позачергове – 738 сімей та одинаків.
До запровадження Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов відповідно до законодавства, та до формування відповідних списків громадян, які мають право на доступне житло, розрахунково приймається, що 60% від загальної кількості громадян, які перебувають на квартирному обліку, матимуть право на доступне житло, тобто по м. Миколаєву – 7731 сім’я. Для забезпечення цих сімей необхідно побудувати 483,4 тис. кв. м  загальної площі житла.
Середня забезпеченість житлом складає 21,3 кв.м загальної площі при 26,0 кв.м в цілому по Україні та 21,6 кв.м по Миколаївській області.
Проблеми будівництва житла обумовлені потребою значних інвестицій в організацію будівництва, нестачею обігових коштів, недостатньо високим рівнем купівельної спроможності населення, частими змінами податкового та регулюючого законодавства у галузі будівництва.
Низький рівень забезпечення населення міста житлом обумовлений такими причинами:
- ринок житла, що склався на цей час, доступний переважно для громадян з високим рівнем доходу, які спроможні самостійно вирішити свої житлові проблеми;
- кредити комерційних банків внаслідок їх значної вартості є недоступними для більшості громадян та надаються переважно для придбання житла на вторинному ринку, що не сприяє будівництву нового житла;
- обмеженість бюджетного фінансування житлового будівництва та інвестицій, що спрямовуються організаціями та підприємствами на ці цілі, призвели до зменшення обсягів житлового будівництва;
- державні програми, що реалізуються через різні механізми кредитування на пільгових умовах із залученням державних коштів, не охоплюють усіх категорій громадян, які потребують поліпшення житлових умов тощо.
Головним чинником необхідності прийняття та реалізації Програми є значна кількість громадян, які перебувають на квартирному обліку.
Все це зумовлює необхідність підтримки органами місцевого самоврядування впровадження та розвитку механізмів вирішення житлових питань шляхом спільної участі громадян, держави та органів місцевого самоврядування у фінансуванні будівництва доступного житла для громадян із середнім рівнем доходу.
Обсяги потреби щодо забезпечення житлом окремих категорій громадян наведені у додатку 2 Заходів.
Прийняття Програми щодо будівництва (придбання) доступного житла спрямоване на вирішення як житлових проблем громадян, які перебувають на квартирному обліку та потребують поліпшення житлових умов, так і підтримки будівельної галузі та житлового будівництва шляхом формування платоспроможного покупця на ринку житла.
 
ШЛЯХИ І СПОСОБИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ
 
Оптимальним способом розв’язання проблеми є зниження вартості житла та надання громадянам державної підтримки на його будівництво (придбання), встановлення нижчих, порівняно з ринковими, відсоткових ставок на будівництво(придбання) житла з метою забезпечення його доступності. При цьому передбачається здійснення поступового переходу від безоплатного надання житла громадянам до його придбання за рахунок власних коштів за умови надання державної підтримки.
Відповідно до Державної цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла на 2010-2017 роки оптимальним способом розв’язання проблеми є встановлення нижчих, порівняно з ринковими, відсоткових ставок за кредитами на будівництво (придбання) житла з метою забезпечення їх доступності. При цьому передбачається здійснювати поступовий перехід від безоплатного надання житла громадянам до його придбання за рахунок власних коштів за умови надання державної підтримки.
 
Для окремих категорій громадян, що мають право на безоплатне отримання житла за рахунок держави, цей спосіб є альтернативним.
Державною цільовою соціально-економічною програмою будівництва (придбання) доступного житла на 2010-2017 роки передбачені шляхи розв’язання проблеми:
- розроблення та впровадження механізму заощадження коштів для будівництва (придбання) житла, що передбачає накопичення громадянами індивідуальних цільових внесків на спеціальних банківських рахунках для одержання кредиту;
- удосконалення механізму державної підтримки будівництва (придбання) доступного житла;
- подальшого розвитку системи іпотечного житлового кредитування.
З урахуванням тенденцій на загальнодержавному рівні та підтримки розвитку будівництва (придбання) доступного житла Миколаївською міською радою передбачається реалізовувати Програму такими шляхами:
- щорічне виділення коштів міського бюджету;
- безоплатне надання у користування земельних ділянок для будівництва доступного житла;
- раціональне використання земель шляхом оптимізації щільності забудови;
- забезпечення будівництва інженерних мереж та підведення магістральних та інших інженерних мереж до межі земельної ділянки, на якій споруджується таке житло;
- здешевлення вартості будівництва шляхом звільнення забудовника від пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Миколаєва при будівництві житлових будинків, у разі розміщення у будинку понад 25% доступного житла;
- формування матеріально-технічної бази житлового будівництва на основі запровадження сучасних архітектурно-конструктивних і технічних рішень, використання нових ефективних будівельних матеріалів та виробів;
- добудови об’єктів незавершеного житлового будівництва з високим ступенем будівельної готовності;
- формування громадської думки з питань житлового будівництва, солідарної участі держави, місцевих громад та населення у вирішенні житлової проблеми, містобудівних аспектів тощо через засоби масової інформації, проведення “круглих столів”, громадських слухань, участі громадян та громадських організацій в обговоренні проектів нормативних актів.
Для досягнення мети Програми необхідно врегулювати питання щодо:
- зменшення обсягу витрат, пов’язаних із оформленням документів, що підтверджують перехід права власності на житло, та наданням іпотечних кредитів на будівництво (придбання) доступного житла;
- збільшення обсягу фінансових ресурсів, що спрямовуються на іпотечне житлове кредитування та застосування фінансово-інвестиційного механізму державної підтримки будівництва (придбання) доступного житла;
- організаційного забезпечення будівництва доступного житла, зокрема:
- проектування квартир згідно з архітектурно-планувальними, конструктивними та технічними рішеннями, що відповідають параметрам такого житла;
- розроблення проектів житлових будинків, що відповідають економічним та енергозберігаючим вимогам;
- раціонального використання земель шляхом оптимізації щільності забудови;
- створення при місцевих органах містобудування та архітектури фонду проектів житлової забудови, рекомендованих для масового застосування;
- добудови об’єктів незавершеного житлового будівництва;
- проведення реконструкції житлових будинків та кварталів забудови перших масових серій;
- відбору інвестиційних проектів на конкурсних засадах.
Забезпечення розвитку будівництва доступного житла, зокрема:
- удосконалення виробничої бази індустріального житлового будівництва з урахуванням потреби у створенні нових архітектурно-будівельних систем та використанні швидкозбірних конструкцій;
- збільшення обсягу виробництва високоякісних утеплювальних та покрівельних матеріалів, автономних систем інженерного забезпечення, санітарно-технічного обладнання підвищеної економічності та надійності, інших будівельних виробів і матеріалів.
Розпорядники бюджетних коштів визначаються при прийнятті державного бюджету України та міського бюджету міста Миколаєва на відповідний рік.
Визначення замовника (забудовника) будівництва доступного житла проводиться на конкурсних засадах.
 
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ ПРОГРАМИ
 
Реалізацію Програми передбачається здійснити у три етапи.
 
Перший етап – 2011-2012 роки:
- дослідження житлової ситуації, стану та можливостей використання заощаджень населення для кредитування будівництва житла;
- апробація державних та місцевих механізмів стимулювання житлового кредитування шляхом реалізації пілотних проектів;
- здійснення заходів з подолання наслідків світової фінансової кризи у житловому будівництві;
- будівництво доступного житла.
 
Другий етап – 2012-2014 роки:
- впровадження механізму цільового виділення земельних ділянок і планування територій для будівництва доступного житла;
- будівництво доступного житла;
- проведення реконструкції житлових будинків перших масових серій, будівель нежитлового призначення; модернізація об’єктів комунальної (соціальної) інфраструктури;
- формування матеріально-технічної бази житлового будівництва на підставі сучасних архітектурно-планувальних, конструктивних та технічних рішень.
 
Третій етап – 2015-2017 роки:
- впровадження нового фінансово-інвестиційного механізму державної підтримки будівництва (придбання) доступного житла, що дасть можливість збільшити обсяг такого будівництва.
 
Виконання Програми дасть змогу:
- реалізувати право громадян на житло;
- сформувати комфортне середовище проживання;
- підвищити технічний, економічний та організаційний рівень житлового будівництва;
- створити умови стосовно доступності будівництва (придбання) житла для громадян, які потребують поліпшення житлових умов;
- скоротити строк перебування громадян на квартирному обліку та збільшити частку громадян, які вирішують своє житлове питання;
- упровадити новий фінансово-інвестиційний механізм державної підтримки, спрямований на забезпечення максимальної ефективності використання державних коштів;
- завершити будівництво житлових об’єктів з високим ступенем будівельної готовності;
- створити умови для стабільної роботи підприємств будівельної галузі та збереження робочих місць.
Завдання і заходи з реалізації Програми наведені у додатку 3 до Програми.
Виконання Програми дасть змогу забезпечити житлом 3,69 тис. сімей, які перебувають на обліку як такі, що потребують поліпшення житлових умов, шляхом будівництва 237,067 тис. кв.м загальної площі житла.
 
Очікувані результати виконання Програми наведені в додатку 4.
 
ОБСЯГИ ТА ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ
 
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, інших джерел, передбачених законодавством, у тому числі власних коштів громадян.
Державна підтримка у розмірі 30% нормативної вартості доступного житла надається з розрахунку не більш як 21 кв.м загальної площі житла на одну особу та додатково 10,5 кв.м на сім’ю. Решту, 70% нормативної вартості та понаднормативну вартість сплачує громадянин за рахунок власних та /або кредитних коштів комерційних банків.
Всього на виконання Програми передбачається залучити 1234,6 млн.грн., у тому числі кошти міського бюджету м. Миколаєва – 16,95 млн грн., без урахування щорічної інфляції.
Обсяги фінансування визначаються, виходячи із опосередкованої вартості будівництва 1 кв. м загальної площі житла в регіоні, що визначається Міністерством регіонального розвитку та будівництва України.
Конкретні обсяги фінансування за рахунок бюджетних коштів затверджуються щорічно відповідними бюджетами в межах наявного фінансового ресурсу.
Розпорядники бюджетних коштів визначаються при прийнятті державного бюджету України та міського бюджету міста Миколаєва на відповідний рік.
Прогнозні обсяги і джерела фінансування наведені в додатку 6.
 
МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
 
Конкретні механізми реалізації Програми визначаються щорічно Мінрегіонбудом України та Мінфіном України.
 
КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ
ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
 
Координацію дій між виконавцями Програми здійснюють управління капітального будівництва, реконструкції та ремонту, управління містобудування та архітектури виконкому Миколаївської міської ради, Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”.
Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” щомісяця до 3 числа наступного періоду подає до державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” звіт про використання бюджетних коштів.
Виконавці заходів, визначені у додатку 3 до Програми, щокварталу до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, надають відповідальному виконавцю інформацію про хід виконання заходів Програми.
Контроль за ходом виконання Програми здійснює постійна комісія міської ради з питань архітектури, будівництва та регулювання земельних відносин
 
______________________________________________________
Додаток 1
до Програми
 
 
ПАСПОРТ
міської Цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла у м. Миколаєві на 2011-2017 роки
 
Програму розроблено на виконання Державної цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла у м. Миколаєві на 2011-2017 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.09 № 1249.
 
Міську Цільову соціально-економічну програму будівництва (придбання) доступного житла у м. Миколаєві на 2011-2017 роки затверджено рішенням Миколаївської міської ради від ______________ № __________
 
Розробник Програми – управління капітального будівництва, реконструкції та ремонту.
 
Співрозробники Програми – управління містобудування та архітектури виконкому Миколаївської міської ради, Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”.
 
Відповідальний виконавець Програми – Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”.
 
Співвиконавці Програми – замовники-інвестори, управління капітального будівництва, реконструкції та ремонту, управління містобудування та архітектури виконкому Миколаївської міської ради, департамент фінансів Миколаївської міської ради, адміністрації районів виконкому Миколаївської міської ради, відділ обліку та розподілу житла, управління земельних ресурсів.
 
Термін виконання Програми: 2011-2017 роки.
 
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми
 

Джерела

 

фінансування

Обсяг фінансу-вання

 

(млн.грн.)

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

Державний бюджет

296,35

9,1

32,6

35,5

37,5

44,5

58,54

78,61

Місцеві бюджети

16,95

0,50

1,51

1,92

2,13

2,87

3,62

4,4

Інші джерела

 

(кошти населення)

921,3

26,29

94,25

102,98

109,13

130,53

167,79

290,33

Усього

1234,6

35,89

128,36

140,4

148,76

177,9

229,95

373,34


Додаток 2
до Програми
 
 
Обсяг
потреби щодо забезпечення житлом
окремих категорій громадян у місті Миколаєві

Найменування населеного пункту

Кількість сімей та одинаків,

 

які перебувають на квартирному обліку станом на 1 січня 2011 року

Загальна площа житла для забезпечення доступним житлом

 

(тис. кв.метрів)

Усього

З них мають право на забезпечення доступним житлом

 

ВСЬОГО

12885

7731

483,4


** обчислено розрахунково, як 60% від загальної кількості сімей та одинаків, які перебувають на квартирному обліку станом на 01.01.11.
 
Додаток 3
до Програми
 
 
Завдання і заходи
з виконання міської Цільової соціально-економічної
програми будівництва (придбання) доступного житла
в м. Миколаєві на 2011-2017 роки

 

п/п

Найменування заходу

Строк виконання заходу

Виконавці

1

Проведення широкого обговорення (прес-конференцій, круглих столів, тематичних дискусій) з питань будівництва доступного житла із запрошенням представників будівельних компаній, банківських установ, громадських організацій, експертів і вчених тощо

2011-2012 роки

Виконавчі органи Миколаївської міської ради,

 

будівельні компанії, банківські установи,

 

громадські організації (за узгодженням)

2

Проведення заходів щодо популяризації Програми, забезпечення інформування громадян, які перебувають на квартирному обліку, про можливість їх участі у програмі будівництва (придбання) доступного житла та порядок надання державної підтримки

2011 та наступні роки

Виконавчі органи Миколаївської міської ради,

 

Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” (за узгодженням)

3

Здійснення відбору громадян, які мають право на надання державної підтримки для будівництва (придбання) доступного житла, та формування списків таких осіб

2011 та наступні роки

Відділ обліку та розподілу житла міської ради, адміністрації районів міста

4

Участь у формуванні та веденні Єдиного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов відповідно до законодавства та перебувають на квартирному обліку

Після

 

запровадження Єдиного реєстру

Відділ обліку та розподілу житла, адміністрації районів міста, Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”

 

(за узгодженням)

5

Визначення уповноважених банків, у яких відбуватиметься відкриття та обслуговування поточних рахунків громадян для надання державної підтримки

Постійно

Державна спеціалізована фінансова установа “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” (за узгодженням)

6

Підготовка та укладення договорів про сприяння у будівництві та резервування житлової площі із забудовниками, погодженими Кредитним комітетом Державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву

Постійно

Державна спеціалізована фінансова установа “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”, Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”, забудовники (за узгодженням).

7

Реєстрація заяв громадян на згоду взяти участь у Програмі, формування пакета відповідних документів

Постійно

Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” (за узгодженням)

8

Підготовка та укладення відповідного пакета документів із громадянами та забудовниками для подальшої участі в Програмі

Постійно

Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” (за узгодженням)

9

Резервування земельних ділянок під будівництво житла з обов’язковим зазначенням таких земель на генеральних планах населених пунктів

2011-2017 роки

Управління містобудування та архітектури виконкому Миколаївської міської ради, управління земельних ресурсів

10

Виділення земельних ділянок для будівництва доступного житла

Постійно

Управління містобудування та архітектури виконкому Миколаївської міської ради, управління земельних ресурсів

11

Прийняття рішень щодо унеможливлення використання замовниками будівництва (забудовниками) земельних ділянок, які надані під будівництво доступного житла, для інших цілей

Постійно

Управління містобудування та архітектури виконкому Миколаївської міської ради, управління земельних ресурсів

12

Планування видатків із міського бюджету м. Миколаєва на виконання визначених програмою заходів виходячи з можливостей міського бюджету

2011-2017 роки

Департамент фінансів Миколаївської міської ради

13

Здійснення роботи щодо звільнення замовника (забудовника), що здійснює будівництво доступного житла, від сплати внесків на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури пунктів та передачі місцевим органам влади частини збудованого житла

Постійно

Управління економіки та інвестицій

14

Здійснення роботи з інженерної підготовки територій під будівництво доступного житла як у межах існуючої забудови, так і на вільних земельних ділянках

Постійно

Управління капітального будівництва, реконструкції та ремонту

15

Формування та уточнення реєстру об’єктів незавершеного житлового будівництва

2011 рік та наступні роки

Управління капітального будівництва, реконструкції та ремонту

16

Збір та опрацювання документів, наданих забудовником згідно з вимогами до забудовників

 

Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” (за узгодженням)

17

Складання висновку на підставі пакета документів про можливість фінансування об’єкта або відмову

 

Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” (за узгодженням)

18

Надання висновку на розгляд Кредитного комітету  Державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”, його погодження та доопрацювання

 

Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” (за узгодженням)

19

Реалізація пілотних проектів будівництва доступного житла

2011-2012 роки

Управління капітального будівництва, реконструкції та ремонту

20

Забезпечення за період дії програми будівництва (придбання) 237,7 тис. кв. м доступного житла

2011-2017 роки

Виконавчі органи Миколаївської міської ради

21

Сприяння добудови об’єктів незавершеного житлового будівництва в рамках програми будівництва (придбання) доступного житла

2011-2017 роки

Виконавчі органи Миколаївської міської ради

22

Забезпечення в межах повноважень контролю за дотриманням вимог законодавства, встановлених нормативів доступного житла, та за здійсненням відбору громадян, які мають право на надання державної підтримки

Постійно

Відділ обліку та розподілу житла, адміністрації районів міста

23

При формуванні проекту бюджету на наступний рік подавати департаменту фінансів Миколаївської міської ради бюджетні запити в розрізі категорій громадян, які включені до реєстру на отримання доступного житла

 

 

 

 

щорічно

Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” (за узгодженням)


Додаток 4
до Програми
 
очікувані результати
виконання міської Цільової соціально-економічної програми
будівництва (придбання) доступного житла у місті Миколаєві на 2011-2017 роки
 
Загальна площа житла, яку планується побудувати (придбати)

Кількість житла,

 

яке планується побудувати (придбати)

 

всього:

у тому числі за роками:

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

кількість квартир

загальна  площа

 

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

 

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

 

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

 

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

 

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

 

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

 

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

 

(кв. метрів)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

3691

237067

81

5213,1

371

23877,1

474

30506,1

498

31872,1

579

37056,1

713

45632,2

975

62910,3


Додаток 5
до Програми
 
Перелік об’єктів
по реалізації міської Цільової соціально-економічної Програми будівництва (придбання)
доступного житла у місті Миколаєві на 2011-2017 роки

 

п/п

Найменування об’єкта

Орієнтовна вартість будівництва, тис.грн.

Загальна площа квартир будинку, м2

Кількість квартир

Висот-ність

Кіль-кість секцій

Місце розташування об’єкта

Замовник

Загальна

В тому числі

1 кім.

2 кім.

3 кім.

4/5

 

кім.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

1

Житлова забудова по вул. Архітектора Старова в

 

мкр. “Північний”

 

- корп. № 3

 

 

 

 

 

 

 

 

28368,5

 

 

 

 

 

 

 

 

5442,92

 

 

 

 

 

 

 

 

90

 

 

 

 

 

 

 

 

54

 

 

 

 

 

 

 

 

36

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

2

м. Миколаїв, мкр. “Північний”, вул. Архітектора Старова, 2/1

ТОВ “ВКФ Бізнес-Реал”

- корп. № 4

42331,5

8121,93

108

27

54

27

-

9

3

2

Забудова мкр. “Північний”

 

- корп. 14

 

 

 

 

14955,2

 

 

 

 

2869,38

 

 

 

 

54

 

 

 

 

18

 

 

 

 

36

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

9

 

 

 

 

1

м. Миколаїв, мкр. “Північний”, вул. Архітектора Старова

УКБ РР,

 

ТОВ “Стандарт”

- корп. 15

14955,2

2869,38

54

18

36

-

-

9

1

- корп. 16

54880,9

10529,72

144

1

71

72

-

9

4

- корп. 16-А

10275,9

1971,58

27

2

25

-

-

9

1

 

3

Забудова мкр. “Північний”

 

- корп. 17-В

 

 

 

 

72861,1

 

 

 

 

13979,48

 

 

 

 

234

 

 

 

 

72

 

 

 

 

108

 

 

 

 

54

 

 

 

 

-

 

 

 

 

9

 

 

 

 

6

м. Миколаїв, мкр. “Північний”, вул. Архітектора Старова

ЗАТ БК “Глинозем-промбуд”

4

Житловий будинок по пр. Корабелів ріг

 

вул. Айвазовського

 

 

33977,2

 

 

 

 

6519,04

 

 

96

 

 

32

 

 

32

 

 

32

 

 

-

 

 

 

 

 

 

16

 

 

1

м. Миколаїв Корабельний район, пр. Корабелів ріг вул. Айвазовсь-кого

ТОВ “Миколаїв-промбуд-3”

5

Комплексна багатоповерхова житлова забудова

 

ЖК “Микола-Град” по вул. Комсомольській

 

- корп. 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25584,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4908,72

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

72

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

м. Миколаїв, вул. Комсомоль-ська, 81 (між вул. Чигрина та вул. Чкалова, вул. Комсомоль-ською та вул. 5 Слобідсь-кою)

ХРОО БК “Корабел”

- корп. 4

25584,2

4908,72

72

18

36

18

-

9

2

- корп. 5

80378,8

15421,88

215

36

108

71

-

9

6

6

Багатоповерхова житлова забудова по вул. Потьомкінській ріг вул. 1 Слобідської (ІІІ черга будівництва)

 

- корп. 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16461,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3158,4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 с ман-

 

сард.пов.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

м. Миколаїв,

 

вул. Потьомкінсь-ка ріг вул. 1 Сло-бідської

ВАТ “Миколаївський ДБК”

- корп. 5

15029,0

2883,52

45

18

17

8

2

9 с ман-сард.пов.

1

- корп. 6

15786,5

3028,88

36

-

18

16

2

9 с ман-сард.пов.

1

7

Багатоповерхова житлова забудова по вул. Потьомкінській ріг вул. 1 Слобідської (ІІІ черга будівництва)

 

- корп. 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11257,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2160,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

м. Миколаїв, вул. Потьомкін-ська ріг вул. 1Слобідської

ВАТ “Житло-

 

промбуд-8”

8

Багатоповерховий житловий будинок по пр. Героїв Сталінграда

36742,0

7049,5

100

36

36

22

6

--//--

1

м. Миколаїв, пр. Героїв Сталінграда, 89-а

ВАТ “Миколаївський ДБК”

9

Багатоповерховий житловий будинок по Херсонському шосе ріг вул. 1 Лінії

25188,9

4832,87

70

45

9

14

2

10 с ман-сард.пов.

1

м. Миколаїв, Херсонське шосе ріг вул. 1 Лінії (мкр. 127)

ВАТ “Миколаївський ДБК”

10

Забудова по вул. Косіора

 

- корп. 1

 

 

 

 

65021,3

 

 

 

 

12475,3

 

 

 

 

219

 

 

 

 

30

 

 

 

 

60

 

 

 

 

45

 

 

 

 

84

 

 

 

 

10÷16

 

 

 

 

4

м. Миколаїв,

 

вул. Косіора, 2

ЗАТ БФ “Житлобуд-НІКО”

- корп. 1-А

18378,6

3526,2

42

18

8

7

9

8

2

- корп. 2

12909,1

2476,8

18

-

-

8

10

3

3

11

Комплексна забудова території

 

в мкр. “Північний”

 

- корп. 21-Б

 

 

 

 

 

 

15688,1

 

 

 

 

 

 

3010

 

 

 

 

 

 

96

 

 

 

 

 

 

32

 

 

 

 

 

 

32

 

 

 

 

 

 

32

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

1

м. Миколаїв, мкр. “Північний”, на зем. ділянці S=5,82га

УКБ РР

- корп. 26-А

85435,1

16392

216

-

108

108

-

9

6

- корп. 26-Б

14955,3

2869,4

54

18

36

-

-

9

1

- корп. 26-В

14955,3

2869,4

54

18

36

-

-

9

1

- корп. 26-Г

15688,1

3010

96

32

32

32

-

16

1

- корп. 26-Е

56956,7

10928

144

-

72

72

-

9

4

- корп. 32-А

85435,1

16392

216

-

108

108

-

9

6

- корп. 32-Б

15688,1

3010

96

32

32

32

-

16

1

- корп. 32-Г

15688,1

3010

96

32

32

32

-

16

1

- корп. 32-Е

15688,1

3010

96

32

32

32

-

16

1

12

Забудова мкр. “Північний”

 

- корп. 27-А

 

 

 

 

81180.5

 

 

 

 

15576

 

 

 

 

216

 

 

 

 

9

 

 

 

 

100

 

 

 

 

107

 

 

 

 

-

 

 

 

 

9

 

 

 

 

6

м. Миколаїв, мкр. “Північний”, на зем. ділянці S=3,04га

МРУ ДСФУ “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”

- корп. 27-Б

37863.9

7264,9

108

-

54

54

-

9

3

- корп. 27-Г

22055.2

4231,7

64

-

32

32

-

9

2

- корп. 28-А

24986.3

4794,1

54

-

27

18

9

9

2

- корп. 28-Б

37864.4

7265

108

9

45

54

-

9

3

13

Житловий будинок корпус 30, друга черга, мкр. № 6

 

 

 

 

26197.0

 

 

 

 

5086,8

 

 

 

 

72

 

 

 

 

-

 

 

 

 

36

 

 

 

 

36

 

 

 

 

-

 

 

 

 

9

 

 

 

 

2

м. Миколаїв, мкр. 6, Корабельний р-н

ПП МЖК “Вітовка”

14

Житлові будинки з торговим центром по пр. Леніна ,172

 

- корпус “А”

 

 

 

 

 

 

15441,8

 

 

 

 

 

 

3027,8

 

 

 

 

 

 

48

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

1

м. Миколаїв, пр. Леніна, 172

ТОВ “ІРБІС”

- корпус “Б”

13612,9

2669,2

48

18

23

7

-

15

1

15

Житловий будинок по вул. Новобудівній, 1

18332,6

3517,38

45

18

19

8

-

9

1

м. Миколаїв, вул. Новобудівна, 1 в Корабельному районі

АТЗТ “Миколаївське спеціалізоване управління № 139”

 

ІТОГО:

1234640,3

237067,9

3691

724

1626

1215

126

-

-

 

 


Додаток 6
до Програми
 
 
ПРОГНОЗНІ ОБСЯГИ
фінансування міської Цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання)
доступного житла у місті Миколаєві на 2011-2017 роки
 

Найменування району

Загальний обсяг фінансу-вання

 

(млн. гривень)

у тому числі

держав-ний бюджет

місце-вий бюджет

Розподіл коштів місцевих бюджетів за роками

Інші джерела

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Усього

 

м. Миколаїв

1234,6

296,35

16,95

0,50

1,51

1,92

2,13

2,87

3,62

4,4

921,3


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: