Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

04 жовтня 2017                                                                             № 322р

Про режим роботи департаменту

з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

Керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч. 11 ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», Положенням про департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, затвердженим рішенням Миколаївської міської ради від 23.02.2017 № 16/32:

 

1. Визначити режим роботи департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради:

 

у будні дні з 8:30 до 17:00 (перерва на обід з 12:30 до 13.00).

 

2. Визначити часи прийому суб’єктів звернень адміністраторами та державними реєстраторами департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради:

 

понеділок, вівторок, четвер – з 9:00 до 17:00;

середа – з 9:00 до 20:00;

п’ятниця – з 9:00 до 16:00;

субота – з 9:00 до 16:00.

 

При цьому прийом суб’єктів звернень здійснюється без перерви на обід.

 

3. Департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (Мураховській) організувати роботу з надання адміністративних послуг з дотриманням вимог Кодексу законів України про працю.

 

4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови Дадівєріна А.Д.

 

Міський голова                                                                                     О.Ф. Сєнкевич


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: