МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
04 жовтня 2017 № 322р
Про режим роботи департаменту
з надання адміністративних послуг
Миколаївської міської ради
Керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч. 11 ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», Положенням про департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, затвердженим рішенням Миколаївської міської ради від 23.02.2017 № 16/32:
1. Визначити режим роботи департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради:
у будні дні з 8:30 до 17:00 (перерва на обід з 12:30 до 13.00).
2. Визначити часи прийому суб’єктів звернень адміністраторами та державними реєстраторами департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради:
понеділок, вівторок, четвер – з 9:00 до 17:00;
середа – з 9:00 до 20:00;
п’ятниця – з 9:00 до 16:00;
субота – з 9:00 до 16:00.
При цьому прийом суб’єктів звернень здійснюється без перерви на обід.
3. Департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (Мураховській) організувати роботу з надання адміністративних послуг з дотриманням вимог Кодексу законів України про працю.
4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови Дадівєріна А.Д.
Міський голова О.Ф. Сєнкевич