Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

03 квітня 2017                                                                                         № 98р

Про затвердження структури

управління капітального будівництва

Миколаївської міської ради та

Положень про його структурні

підрозділи

 

         На підставі рішень міської ради від 22.12.2016 № 13/1 “Про затвердження структури виконавчих органів Миколаївської міської ради”, від 23.02.2017 № 16/32 “Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради”, враховуючи розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 45р “Про затвердження штатної чисельності виконавчих органів Миколаївської міської ради” зі змінами, внесеними розпорядженням міського голови від 28.02.2017 № 46р, керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:

 

1. Затвердити структуру управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (додається).

 

2. Затвердити Положення про структурні підрозділи управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (додаються).

 

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови Мкртчяна М.С.

 

Міський голова                                                                                     О.Ф. Сєнкевич

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 98р

 

СТРУКТУРА

управління капітального будівництва

Миколаївської міської ради

 

Найменування

Штатна чисельність

(одиниць)

Начальник управління

1

Заступник начальника управління

2

Планово-фінансовий відділ

4

Проектно-договірний відділ

6

Відділ юридичного та організаційно-кадрового забезпечення

4

Водій

1

Всього

18

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 98р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про планово-фінансовий відділ

управління капітального будівництва Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Планово-фінансовий відділ (далі – відділ) входить до складу управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (далі – управління), є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, начальнику управління та заступнику начальника управління відповідно до розподілу обов’язків.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності управління та складання звітності.

2.2. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.

2.3. Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.

2.4. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Складання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності, а також державної статистичної, зведеної та іншої звітності (декларацій) в порядку, встановленому законодавством.

3.2. Здійснення поточного контролю за:

- дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби України та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань;

- правильністю зарахування та використання власних надходжень управління;

- веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку бухгалтерськими службами.

3.3. Своєчасне подання звітності.

3.4. Своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів) до відповідних бюджетів.

3.5. Забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

- використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

- інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.

3.6. Проведення аналізу даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розроблення та здійснення заходів щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організація та проведення роботи з її списання відповідно до законодавства.

3.7. Забезпечення:

- дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

- достовірності та правильності оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань;

- повноти та достовірності даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;

- зберігання, оформлення та передачі до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності;

- користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан управління, результати його діяльності та рух бюджетних коштів;

- відповідних структурних підрозділів управління даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, складення економічно обґрунтованих калькуляцій собівартості послуг, що можуть надаватися за плату відповідно до законодавства, визначення можливих ризиків фінансово-господарської діяльності.

3.8. Участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.

3.9. Розробка та забезпечення здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівниками управління.

3.10. Здійснення заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та виконавчими органами міської ради, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

3.11. Відділ має право:

3.11.1. Представляти управління в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції бухгалтерської служби, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності.

3.11.2. Залучати, за згодою начальника управління, спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції відділу.

3.11.3. Встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до відділу структурними підрозділами управління первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням.

3.11.4. Вносити керівництву управління пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складання звітності, здійснення поточного контролю, провадження фінансово-господарської діяльності.

3.11.5. Отримувати, у встановленому порядку, від посадових осіб та структурних підрозділів управління документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

3.11.6. Інформувати керівництво управління, у разі покладення на працівників відділу виконання роботи, що не належить до функцій відділу, а також у випадках, коли відповідні посадові особи або підрозділи не надають документи, необхідні для вирішення порушених питань.

 

4. Структура відділу

 

4.1. Начальника відділу та працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад начальник управління у порядку, визначеному законодавством.

4.2. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.

4.3. До складу відділу входять:

начальник відділу                            1

головний спеціаліст                        3

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління та заступнику начальника управління відповідно до розподілу обов’язків, їм підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу:

5.2.1. Організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених на відділ.

5.2.2. Здійснює керівництво діяльністю відділу, забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов’язків між працівниками відділу з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку.

5.2.3. Погоджує проекти договорів (контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна.

5.2.4. Погоджує кандидатури працівників управління, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов’язаних з відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна.

5.2.5. Здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок.

5.2.6. Подає начальнику управління пропозиції щодо:

визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності управління і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;

вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;

створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;

визначення джерел погашення кредиторської заборгованості, повернення кредитів, отриманих з державного або місцевого бюджету;

удосконалення порядку здійснення поточного контролю;

забезпечення відділу нормативно-правовими актами, довідковими та інформаційними матеріалами щодо ведення бухгалтерського обліку та складення звітності.

5.2.7. Підписує звітність та документи, які є підставою для:

перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів);

проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

приймання і видачі грошових коштів;

оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;

проведення інших господарських операцій.

5.2.8. Відмовляє у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, що проводяться з порушенням законодавства, та інформує начальника управління про встановлені факти порушення бюджетного законодавства.

5.2.9. Здійснює контроль за:

відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться управлінням;

складенням звітності;

цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;

дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна управління;

правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;

відповідністю взятих бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов’язанням та бюджетним асигнуванням;

станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості управління;

додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;

оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;

розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників відділу;

усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та виконавчими органами міської ради, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

5.2.10. Погоджує документи, пов’язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам.

5.2.11. Виконує інші обов’язки, передбачені законодавством.

5.3. Начальник відділу у разі отримання розпорядження від начальника управління, яке суперечать законодавству, інформує у письмовій формі начальника управління про неправомірність такого розпорядження, а у разі отримання даного розпорядження повторно надсилає керівникові органу казначейства за місцем обслуговування бюджетної установи відповідне повідомлення.

Керівник органу казначейства розглядає в триденний строк отримане повідомлення та здійснює у разі встановлення факту порушення бюджетного законодавства заходи відповідно до законодавства, про що інформує у письмовій формі міського голову та начальника відділу. Якщо факт порушення не встановлено, керівник зазначеного органу інформує про це у письмовій формі міського голову та начальника відділу.

5.4. Начальник відділу не може отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов’язки начальника управління на період його тимчасової відсутності.

5.5. У разі тимчасової відсутності начальника відділу (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності тощо) виконання його обов’язків покладається відповідно до наказу начальника управління на працівника відділу.

5.6. Начальник відділу у разі невиконання або неналежного виконання покладених на нього повноважень несе відповідальність згідно з чинним законодавством.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 98р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про проектно-договірний відділ

управління капітального будівництва Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Проектно-договірний відділ (далі – відділ) входить до складу управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (далі – управління), є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, начальнику управління та заступнику начальника управління відповідно до розподілу обов’язків.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Реалізація політики органів місцевого самоврядування у галузі будівництва при виконанні функцій замовника.

2.2. Виконання завдань з проектування, будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення об’єктів комунальної власності.

2.3. Виконання завдань, пов’язаних з реалізацією повноважень щодо здійснення закупівель та ефективне використання бюджетних коштів, що спрямовуються на цю мету.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Підготовка проектів договорів на виготовлення проектно-кошторисної документації об’єктів, здійснення авторського нагляду проектними організаціями, здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єктів, виконання підрядних та пусконалагоджувальних робіт та підготовка до укладання договорів підряду на будівництво об’єктів після проведення процедур закупівель.

3.2. Вжиття заходів щодо відкриття фінансування об’єктів шляхом підготовки та внесення на розгляд та затвердження до міської ради титульних списків об’єктів на виготовлення проектно-кошторисної документації у встановлені законодавством строки.

3.3. Участь в підготовці програм соціально-економічного розвитку міста у частині будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення об’єктів соціально-культурного та комунального призначення, у складанні переліків об’єктів, які фінансуються за рахунок місцевих бюджетів та інших джерел фінансування і їх подання на розгляд до міської ради.

3.4. Сприяння, у межах повноважень відділу, органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території.

3.5. Забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів, а також дотримання норм та вимог чинного законодавства у галузі будівництва на об’єктах, де управління виконує функції замовника.

3.6. Участь у розробленні поточних й перспективних програм капітального будівництва.

3.7. Розміщення замовлень на капітальне будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт, технічне переоснащення та проектно-розвідувальні роботи (складення протоколів намірів).

3.8. Участь в проведенні процедур закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти.

3.9. Надання пропозицій начальнику управління щодо погодження цін на будівництво об’єктів спільно з підрядними організаціями, відповідно до діючих нормативних актів.

3.10. Забезпечення збору вихідних даних (технічні умови, містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, завдання на проектування тощо) та інших документів, необхідних для виконання проектно-вишукувальних робіт, а також передачі відповідних матеріалів проектним організаціям у встановлені строки.

3.11. Прийняття та перевірка комплектності одержаної від проектних організацій проектно-кошторисної та іншої документації.

3.12. Подання в установленому порядку проекту будівництва експертній організації для проведення експертизи, здійснення погодження, затвердження проектів будівництва та передача її підрядним організаціям у встановлені строки.

3.13. Участь в підготовці проектів рішень міської ради щодо складання планів по фінансуванню будівництва об’єктів на території міста за рахунок бюджетних коштів.

3.14. Перевірка поданих до оплати документів підрядних, проектних, розвідувальних та інших установ і організацій (акти виконаних робіт, кошториси на проектні роботи та на авторський нагляд), які виконують будівельні роботи, проектні роботи тощо.

3.15. Участь у перевірці в установлені терміни й належному оформленні у відповідності до встановлених норм та вимог примірних форм № КБ-2в “Акт приймання виконаних будівельних робіт”, подання їх до планово-фінансового відділу управління.

3.16. Сприяння залученню і розміщенню вітчизняних та іноземних інвестицій, кредитних ресурсів.

3.17. Перевірка відповідності наданих підрядною організацією розрахунків первинним документам і договірній ціні (може проводитися із залученням спеціалістів інших відділів).

3.18. Перевірка відповідності фактичних витрат підрядної організації   актам виконаних робіт в частині вартості механізмів та транспорту, які входять до складу виконаних робіт.

3.19. У межах своєї компетенції складання звітів, інформаційних та аналітичних довідок і подання їх начальнику або заступнику начальника управління.

3.20. Співпраця з проектними інститутами в частині заміни конструкцій, матеріалів тощо за пропозиціями підрядних організацій.

3.21. Збір та накопичення проектно-кошторисної документації на електронних носіях, її систематизація.

3.22. Дотримання графіків документообігу в управлінні, підготовка пропозицій щодо внесення змін до них.

3.23. Підготовка проектів нормативно-правових актів щодо основної діяльності управління та особового складу.

3.24. За дорученням керівництва розгляд заяв і звернень від фізичних або юридичних осіб, підготовка відповідей у встановлений законодавством строк.

3.25. Розроблення планів роботи відділу, надання інформації, висновків та пропозицій з порушених питань.

3.26. Здійснення інших повноважень відповідно до чинного законодавства.

3.27. Виконання інших доручень та завдань начальника управління і заступників начальника управління.

3.28. Відділ має право:

3.28.1. Залучати, за згодою начальника управління, спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції відділу.

3.28.2. Скликати в установленому порядку відповідні наради з питань, що належать до компетенції відділу.

3.28.3. Вносити начальнику управління пропозиції з питань, що відносяться до компетенції відділу.

3.28.4. Користуватися необхідними для виконання своїх обов’язків документами та матеріалами, наявними в управлінні.

 

4. Структура відділу

 

4.1. Начальника відділу та працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад начальник управління у порядку, визначеному законодавством.

4.2. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.

4.3. До складу відділу входять:

начальник відділу                            1

головний спеціаліст                        5

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління та заступнику начальника управління відповідно до розподілу обов’язків, їм підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу.

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність перед начальником управління за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни, роботу з кадрами.

5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.

5.2.3. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.

5.2.4. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.2.5. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.

5.2.6. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.2.7. Видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання працівниками відділу.

5.2.8. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 98р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ юридичного та організаційно-кадрового забезпечення

управління капітального будівництва Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ юридичного та організаційно-кадрового забезпечення (далі – відділ) входить до складу управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (далі – управління), є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, начальнику управління та заступнику начальника управління відповідно до розподілу обов’язків

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Участь у реалізації політики органів місцевого самоврядування у сфері юридичного та організаційно-кадрового забезпечення в межах своєї компетенції.

2.2. Виконання відповідно до законодавства контрольних функцій у відповідній сфері діяльності.

2.3. Здійснення реєстраційних функцій щодо листів, звернень, заяв, скарг фізичних та юридичних осіб.

2.4. Забезпечення відповідно до діючих нормативних актів організації діловодства в управлінні.

2.5. Здійснення інших функцій, що випливають з покладених на відділ завдань.

2.6. Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів управлінням під час виконання покладених на нього завдань і повноважень.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Реєстрація та облік вхідної, вихідної кореспонденції управління.

3.2. Організація і проведення роботи, пов’язаної з підвищенням рівня правових знань посадових осіб управління.

3.3. Представництво інтересів управління в судах.

3.4. Спрямування, координація та здійснення контролю за правовою роботою у відділах управління, внесення пропозицій на розгляд начальника управління щодо її поліпшення, усунення недоліків у правовому забезпеченні діяльності управління, вжиття заходів щодо впровадження новітніх форм і методів роботи.

3.5. При виконанні покладених на відділ завдань взаємодія з іншими відділами управління, а також з іншими виконавчими органами міської ради, підприємствами, організаціями та об’єднаннями громадян.

3.6. Внесення керівництву пропозицій з питань вдосконалення та підвищення ефективності роботи відділу та управління. Звернення до керівництва з приводу створення умов для роботи спеціалістів відділу, забезпечення їх приміщенням, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними робочими місцями, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.

3.7. Розміщення замовлень на капітальне будівництво (складання протоколів намірів, проведення тендерів), укладання з будівельними організаціями відповідних договорів.

3.8. Оперативне надання до уповноваженого органу Миколаївської міської ради якісних інформаційних матеріалів про діяльність виконавчого органу для розміщення на офіційному сайті Миколаївської міської ради.

3.9. Розгляд в установленому порядку пропозицій, заяв, скарг юридичних та фізичних осіб.

3.10. Вжиття заходів щодо збереження документів, які відносяться до компетенції відділу.

3.11. Здійснення інших повноважень, передбачених законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

3.12. Відділ має право:

3.12.1. Вносити на розгляд начальника управління проекти розпоряджень, доручень, заходів, доповідні записки з питань, що належать до компетенції відділу.

3.12.2. Брати участь у розгляді службових питань і прийнятті рішень у межах своїх повноважень.

3.12.3. Залучати за згодою начальника управління спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції відділу.

3.12.4. Перевіряти дотримання законності стану трудової та виконавської дисципліни в управлінні, його структурних підрозділах.

3.12.5. Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб та структурних підрозділів управління документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

3.12.6. Інформувати начальника управління або керівництво управління, у разі покладення на працівників відділу виконання роботи, що не належить до функцій відділу, а також у випадках, коли відповідні посадові особи або підрозділи не надають документи, необхідні для вирішення порушених питань.

3.12.7. Вносити пропозиції керівництву управління по удосконаленню роботи відділу.

 

4. Структура відділу

 

4.1. Начальника відділу та працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад начальник управління у порядку, визначеному законодавством.

4.2. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.

4.3. До складу відділу входять:

начальник відділу                            1

головний спеціаліст                        2

спеціаліст 1 категорії                       1

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління та заступнику начальника управління відповідно до розподілу обов’язків, їм підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу.

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни, роботу з кадрами.

5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.

5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.2.4. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчого комітету міської ради.

5.2.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.2.6. Виконує доручення міського голови та начальника управління.

5.2.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.

5.2.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.

5.2.9. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.2.10. Видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання працівниками відділу.

5.2.11. Опрацьовує запити та звернення депутатів усіх рівнів, надає інформацію, висновки, пропозиції з питань, віднесених до повноважень управління.

5.2.12. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

______________________________________________________


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: