Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

03 квітня 2017                                                                                          № 91р

Про затвердження структури департаменту

з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради та Положень

про його структурні підрозділи

 

На підставі рішень міської ради від 22.12.2016 № 13/1 “Про затвердження структури виконавчих органів Миколаївської міської ради”, від 23.02.2017 № 16/32 “Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради”, враховуючи розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 45р “Про затвердження штатної чисельності виконавчих органів Миколаївської міської ради” зі змінами, внесеними розпорядженням міського голови від 28.02.2017 № 46р, керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:

 

1. Затвердити структуру департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (додається).

 

2. Затвердити Положення про структурні підрозділи департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (додаються).

 

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови Дадівєріна А.Д.

 

Міський голова                                                                                     О.Ф. Сєнкевич

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 91р

 

СТРУКТУРА

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

Найменування

Штатна чисельність (одиниць)

Директор департаменту

1

Управління державної реєстрації

24

Управління адміністративних послуг

20

Разом

45

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 91р

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про управління державної реєстрації

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – управління) входить до складу департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – департамент), забезпечує реалізацію повноважень з питань державної реєстрації, є підзвітним і підконтрольним міській раді, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, директору департаменту.

1.2. У своїй діяльності управління керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники управління є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

1.5. Управління має печатку, штампи, бланк з власною назвою.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Забезпечення реалізації державної політики у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб.

 

3. Повноваження управління

 

3.1. Залучати у встановленому порядку вчених, фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади (за погодженням з їх керівниками), підприємств, установ, організацій, представників інститутів громадянського суспільства до розгляду питань, що належать до його компетенції.

3.2. Одержувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, що стосуються діяльності управління.

3.3. У межах своєї компетенції проводить розробку та експертизу нормативно-правових актів (рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови).

3.4. Брати участь у нарадах, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.

3.5. Брати участь у розробленні пропозицій щодо підготовки кадрів.

3.6. У межах своєї компетенції брати участь у підготовці наказів та інших актів департаменту.

3.7. Управління взаємодіє з територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями на відповідній території з питань, віднесених до його компетенції.

3.8. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

- узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень, готує пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд директору департаменту;

- організовує роботу, пов’язану із забезпеченням діяльності у визначених сферах та здійснює заходи щодо підвищення ефективності цієї роботи;

- здійснює контроль за дотриманням законодавства у визначених сферах діяльності, вживає заходів до запобігання порушенням у цих сферах та приймає відповідні обов’язкові до виконання рішення;

- здійснює організаційне керівництво відділами  реєстрації;

- організовує роботу з підготовки та підвищення кваліфікації державних реєстраторів;

- здійснює контроль за діяльністю у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб;

- здійснює інші повноваження на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, рішень міської ради та виконавчого комітету міської ради.

 

4. Структура та організація роботи

 

4.1. Заступник директора департаменту – начальник управління призначається на посаду та звільняється з посади міським головою в порядку, визначеному законодавством.

4.2. Працівники управління призначаються на посади та звільняються з посад директором департаменту в порядку, визначеному законодавством.

4.3. Посадові обов’язки працівників управління визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

4.4. До складу управління входять:

заступник директора департаменту – начальник управління                 1

відділ державної реєстрації юридичних осіб

та фізичних осіб – підприємців                                                               8

відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно              5

відділ реєстрації громадян                                                                      10

 

5. Керівництво управління

 

5.1. Управління очолює заступник директора департаменту – начальник управління, який безпосередньо підпорядкований директору департаменту.

5.2. Заступник директора департаменту – начальник управління:

- очолює управління, здійснює керівництво його діяльністю та представляє управління у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями;

- організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників управління;

- організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників управління;

- погоджує положення про структурні підрозділи управління та посадові інструкції працівників структурних підрозділів управління;

- вносить директору департаменту подання щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб управління;

- погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань;

- планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи департаменту;

- розглядає кореспонденцію, що надійшла до управління;

- забезпечує дотримання посадовими особами управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

- видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання посадовими особами управління;

- погоджує усі кадрові питання посадових осіб структурних підрозділів управління;

- здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники управління повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію управління та департаменту.

6.2. Працівники управління несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники управління мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 91р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ державної реєстрації юридичних осіб

та фізичних осіб – підприємців управління державної реєстрації

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі – відділ) входить до складу управління державної реєстрації (далі – управління) департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – департамент), є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, директору департаменту та начальнику управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління, Положенням про департамент, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними термін.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

1.5. Відділ має печатку, штампи, бланки з власною назвою.

 

2. Основні завдання відділу

 

2.1. Основним завданням відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

2.2. Відділ у межах своєї компетенції:

- бере участь у реалізації єдиної політики стосовно державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

- забезпечує дотримання державними реєстраторами відділу законодавства з питань державної реєстрації;

- здійснює методологічне та інформаційне забезпечення діяльності державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

- організовує взаємодію з органами державної влади, що мають право на отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

- здійснює інші функції відповідно до покладених на нього завдань.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Залучати у встановленому порядку вчених, фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади (за погодженням з їх керівниками), підприємств, установ, організацій, представників інститутів громадянського суспільства до розгляду питань, що належать до компетенції відділу.

3.2. Одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, що стосуються діяльності відділу.

3.3. Брати участь у нарадах, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.

3.4. Представляти відділ у місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування з питань, що належать до його компетенції.

3.5. Вносити директору департаменту пропозиції з питань організації та забезпечення роботи відділу.

 

4. Структура відділу і організація роботи

 

4.1. Начальника відділу та посадових осіб відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

4.2. Посадові обов’язки посадових осіб відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

4.3. До складу відділу входять:

начальник відділу – державний реєстратор                                            1

державний реєстратор                                                                            7

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу – державний реєстратор, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління та директору департаменту, їм підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу – державний реєстратор:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни, роботу з кадрами.

5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності посадових осіб відділу.

5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.2.4. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи департаменту.

5.2.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.2.6. Виконує доручення міського голови, директора департаменту та начальника управління.

5.2.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.

5.2.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетенції посадових осіб відділу.

5.2.9. Забезпечує дотримання посадовими особами відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.2.10. Видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання посадовими особами відділу.

5.2.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

6. Права та обов’язки державних реєстраторів

 

6.1. Державний реєстратор є посадовою особою, яка відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

6.2. Державний реєстратор підконтрольний та підзвітний начальнику відділу та зобов’язаний виконувати надані ним доручення та вказівки в межах своїх посадових обов’язків.

6.3. Державний реєстратор має власну печатку.

6.4. За сумлінне виконання повноважень з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, державні реєстратори мають право на винагороду за рахунок коштів, отриманих за справляння адміністративного збору.

Порядок виплати та розмір винагороди для державних реєстраторів відділу встановлюється міською радою.

6.5. Державний реєстратор здійснює повноваження, передбачені Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” та іншими нормативно-правовими актами.

 

7. Заключні положення

 

7.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитись до громадян, керівників і співробітників, дотримуватись високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадовими особами відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

7.3. Дії або бездіяльність посадових осіб відділу можуть бути оскаржені до суду.

7.4. Посадові особи відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

7.5. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 91р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ державної реєстрації речових прав

на нерухоме майно управління державної реєстрації

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно (далі – відділ) входить до складу управління державної реєстрації (далі – управління) департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – департамент), є підзвітним та підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, директору департаменту, начальнику управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент, Положенням про управління, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами органу місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

1.5. Відділ має печатку, штампи, бланки з власною назвою.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Основні завдання відділу полягають в реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

2.2. Відділ, реалізуючи політику органів місцевого самоврядування, враховує кращі практики місцевого самоврядування в Україні та світі, розробляє новації та впроваджує передові методи управління.

2.3. Відділ у межах своєї компетенції:

- бере участь у реалізації єдиної політики стосовно державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

- забезпечує дотримання державними реєстраторами відділу державної реєстрації законодавства з питань державної реєстрації;

- здійснює методологічне та інформаційне забезпечення діяльності державних реєстраторів;

- здійснює інші функції відповідно до покладених на нього завдань.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Залучати у встановленому порядку вчених, фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади (за погодженням з їх керівниками), підприємств, установ, організацій, представників інститутів громадянського суспільства до розгляду питань, що належать до компетенції відділу.

3.2. Одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, що стосуються діяльності відділу.

3.3. Брати участь у нарадах, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.

3.4. Представляти відділ в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування з питань, що належать до його компетенції.

3.5. Вносити директору департаменту пропозиції з питань організації та забезпечення роботи відділу.

 

4. Структура та організація роботи відділу

 

4.1. Начальник та посадові особи відділу призначаються на посади та звільняються з посад директором департаменту в порядку, визначеному законодавством.

4.2. Посадові обов’язки посадових осіб відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

4.3. До складу відділу входять:

начальник відділу – державний реєстратор                                            1

державний реєстратор                                                                            4

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу – державний реєстратор, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління та директору департаменту, їм підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу – державний реєстратор:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни, роботу з кадрами.

5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.

5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.2.4. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи департаменту.

5.2.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.2.6. Виконує доручення міського голови, директора департаменту та начальника управління.

5.2.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективної роботи у відділі.

5.2.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.

5.2.9. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.2.10. Видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання працівниками відділу.

5.2.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішенням міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженням міського голови та цим Положенням.

 

6. Права та обов’язки державних реєстраторів

 

6.1. Державний реєстратор є посадовою особою, яка відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

6.2. Державний реєстратор підконтрольний та підзвітний начальнику відділу та зобов’язаний виконувати надані ним доручення та вказівки в межах своїх посадових обов’язків.

6.3. Державний реєстратор має власну печатку.

6.4. За сумлінне виконання повноважень з державної реєстрації прав державні реєстратори мають право на винагороду за рахунок коштів, отриманих за справляння адміністративного збору за державну реєстрацію прав.

Порядок виплати та розмір винагороди для державних реєстраторів відділу встановлюються міською радою.

6.5. Державний реєстратор здійснює повноваження, передбачені Законом України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та іншими нормативно-правовими актами.

 

7. Заключні положення

 

7.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу за порушення законодавства у сфері державної реєстрації несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

7.3. Дії або бездіяльність начальника та працівників відділу можуть бути оскаржені до суду.

7.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

7.5. Посадові особи відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 91р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ реєстрації громадян управління державної реєстрації

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ реєстрації громадян (далі – відділ) входить до складу управління державної реєстрації (далі – управління) департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – департамент), є підзвітним і підконтрольним міській раді, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, директору департаменту та начальнику управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами органу місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

1.5. Відділ має печатку, штампи, бланки з власною назвою.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Формування та ведення реєстру територіальної громади міста Миколаєва Миколаївської області.

2.2. Здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста.

2.3. Передача інформації в установленому законом порядку про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання до Єдиного державного демографічного реєстру.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Залучати у встановленому порядку вчених, фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади (за погодженням з їх керівниками), підприємств, установ, організацій, представників інститутів громадянського суспільства до розгляду питань, що належать до компетенції відділу.

3.2. Одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, що стосуються діяльності відділу.

3.3. Брати участь у нарадах, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.

3.4. Представляти відділ в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування з питань, що належать до його компетенції.

3.5. Вносити директору департаменту пропозиції з питань організації та забезпечення роботи відділу.

 

4. Структура та організація роботи відділу

 

4.1. Начальника відділу та посадових осіб відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту в порядку, визначеному законодавством.

4.2. Посадові обов’язки посадових осіб відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

4.3. До складу відділу входять:

начальник відділу – державний реєстратор                                            1

державний реєстратор                                                                            9

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу – державний реєстратор, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління та директору департаменту, їм підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу – державний реєстратор:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни, роботу з кадрами.

5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.

5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.2.4. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи департаменту.

5.2.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.2.6. Виконує доручення міського голови, директора департаменту та начальника управління.

5.2.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективної роботи у відділі.

5.2.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.

5.2.9. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.2.10. Видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання працівниками відділу.

5.2.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішенням міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженням міського голови та цим Положенням.

 

6. Права та обов’язки державних реєстраторів

 

6.1. Державний реєстратор є посадовою особою, яка відповідно до законодавства здійснює реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста.

6.2. Державний реєстратор підконтрольний та підзвітний начальнику відділу та зобов’язаний виконувати надані ним доручення та вказівки в межах своїх посадових обов’язків.

6.3. Державний реєстратор має власну печатку.

6.4. Здійснює повноваження, передбачені відповідним Законом України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” та іншими нормативно-правовими актами.

 

7. Заключні положення

 

7.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

7.3. Дії або бездіяльність начальника та посадових осіб відділу можуть бути оскаржені до суду.

7.4. Посадові особи відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

7.5. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 91р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про управління адміністративних послуг

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Управління адміністративних послуг (далі – управління) входить до складу департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – департамент).

1.2. Управління підзвітне і підконтрольне міській раді, підпорядковане виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків та директору департаменту.

1.3. У своїй діяльності управління керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами  органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови , Положенням про департамент та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.4. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.5. Працівники управління є посадовими особами місцевого самоврядування, їх  основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Основні завдання управління полягають у реалізації повноважень виконавчих органів міської ради та створенні належних умов для задоволення потреб територіальної громади міста Миколаєва у сфері надання адміністративних послуг, організації видачі суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру, а також у реалізації єдиної політики стосовно забезпечення організації роботи департаменту; здійсненні методологічного та інформаційного забезпечення діяльності працівників департаменту; веденні діловодства; веденні бухгалтерського обліку.

2.2. Управління, реалізуючи політику органів місцевого самоврядування, враховує кращі практики місцевого самоврядування в Україні та світі, розробляє новації та впроваджує передові методи управління.

 

3. Повноваження управління

 

3.1. У межах своїх повноважень, управління:

3.1.1. Надає суб’єкту звернення вичерпну інформацію та консультацію щодо порядку надання адміністративних послуг.

3.1.2. Приймає від суб’єкта звернення заяви та необхідні документи для надання адміністративної послуги, здійснює їх реєстрацію та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.

3.1.3. Видає суб’єктам звернень результат надання адміністративних послуг (адміністративний акт, рішення про зупинення розгляду заяви, рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), оформлені суб’єктами надання адміністративних послуг.

3.1.4. Забезпечує взаємодію із суб’єктами надання адміністративних послуг з метою надання адміністративних послуг у визначені строки.

3.1.5. Погоджує документи (рішення) в інших органах місцевого самоврядування та державної влади, отримує в них інформацію та висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення.

3.1.6. Готує пропозиції суб’єктам надання адміністративних послуг щодо вдосконалення процедур надання послуг.

3.1.7. Отримує у встановленому порядку від виконавчих органів матеріали, інформацію, необхідні для виконання завдань, покладених на управління.

3.1.8. Інформує суб’єктів звернення про результати розгляду їх заяв та прийняті рішення.

3.1.9. Вимагає від суб’єктів надання адміністративних послуг та інших організацій міста письмових пояснень про кожен випадок несвоєчасного і неякісного надання послуг для доповіді керівництву виконавчих органів міської ради та постійній комісії міської ради.

3.1.10. Здійснює підготовку інформації  про стан роботи зі зверненнями громадян, інших документів, пов’язаних з діяльністю департаменту, здійснює контроль за їх виконанням.

3.1.11. Забезпечує представництво у засіданнях виконавчого комітету, апаратних нарадах, семінарах та інших заходах, що провадяться виконавчим комітетом міської ради.

3.1.12. Організовує проведення нарад, семінарів, навчань, інших заходів з питань, що відносяться до компетенції департаменту.

3.1.13. Вивчає досвід роботи у сфері надання адміністративних послуг інших міст України.

3.1.14. Вносить пропозиції міському голові, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови, керуючому справами виконавчого комітету Миколаївської міської ради щодо вдосконалення роботи управління.

3.1.15. Забезпечує виконання вимог діючого законодавства щодо конфіденційності персональних даних заявників.

3.1.16. Забезпечує здійснення контролю якості надання адміністративних та дозвільних послуг суб’єктами надання та обґрунтованості відмов у наданні таких послуг.

3.1.17. Опрацьовує запити та звернення депутатів усіх рівнів, надає інформацію, висновки, пропозиції з порушених питань.

3.2. Управління має право:

3.2.1. Отримувати від суб’єктів надання послуг інформацію, пов’язану з наданням адміністративних послуг, крім інформації, що становить державну таємницю.

3.2.2. Відмовляти у прийнятті документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, у разі подання суб’єктом звернення документів не в повному обсязі з наданням обґрунтованої відповіді (у разі отримання документів поштою – шляхом письмового повідомлення суб’єкта звернення).

3.2.3. У разі письмового наполягання суб’єкта звернення, здійснювати прийом неповного пакету документів.

3.2.4. Інформувати керівників суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв та інших документів щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень.

3.2.5. Безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ, організацій, які належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням адміністративних послуг.

3.2.6. Забезпечувати формування, публікацію та підтримку в актуальному стані матеріалів, які відносяться до компетенції управління, на внутрішньому порталі і офіційному сайті міської ради.

 

4. Структура управління

 

4.1. Заступник директора департаменту – начальник управління призначається на посаду та звільняється з посади міським головою в порядку, визначеному законодавством.

4.2. Працівники управління призначаються на посади та звільняються з посад директором департаменту в порядку, визначеному законодавством.

4.3. Посадові обов’язки працівників управління визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

4.4. До складу управління входять:

заступник директора департаменту – начальник управління                 1

відділ центр надання адміністративних послуг                                       12

загальний відділ                                                                                       7

 

5. Керівництво управління

 

5.1. Управління очолює заступник директора департаменту – начальник управління (далі – начальник управління), який безпосередньо підпорядкований, підконтрольний та підзвітний директору департаменту.

5.2. Заступник директора департаменту – начальник управління:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед директором департаменту за своєчасне та якісне виконання покладених на управління завдань, а також за стан трудової, виконавської дисципліни, роботу з кадрами в управлінні.

5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності посадових осіб управління.

5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.2.4. Планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчого комітету  міської ради та департаменту.

5.2.5. У межах своєї компетенції проводить розробку та експертизу нормативно-правових актів (рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови).

5.2.6. Вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління.

5.2.7. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників управління.

5.2.8. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.2.9. Через засоби масової інформації забезпечує оприлюднення та вільний доступ до необхідних суб’єктам звернень відомостей щодо юридичного оформлення умов реалізації їх прав, свобод і законних інтересів за їх заявою (отримання матеріальної допомоги, роз’яснень, довідок, рішень, започаткування та провадження господарської діяльності, зокрема про порядок надання документів дозвільного характеру, перелік документів, необхідних для одержання адміністративних послуг, бланки формулярів, терміни видачі документів дозвільного характеру, підстави для призупинення дії або анулювання документів дозвільного характеру, розміру плати за їх видачу (у разі встановлення) тощо.

5.2.10. Видає в межах своїх повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання працівниками управління, організовує перевірку їх виконання.

5.2.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

5.2.12. Виконує доручення міського голови та директора департаменту.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Посадові особи управління повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

6.2. Посадові особи управління несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Посадові особи управління мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 91р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ центр надання адміністративних послуг

управління адміністративних послуг

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ центр надання адміністративних послуг (далі – відділ) входить до складу управління адміністративних послуг (далі – управління) департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – департамент) та є постійно діючим робочим органом, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.2. Відділ має печатку, штампи, бланки з власною назвою.

1.3. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, Законом України “Про адміністративні послуги”, Законом України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та    Кабінету Міністрів України, Статутом територіальної громади міста  Миколаєва, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент, Положенням про управління, цим Положенням та іншими нормативними актами.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.4. Відділ підзвітний та підконтрольний міській раді, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, директору департаменту та начальнику управління.

1.5. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Створення належних умов для задоволення потреб територіальної громади міста Миколаєва у сфері надання адміністративних послуг, а також у сфері організації видачі суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру.

2.2. Забезпечення надання адміністративних послуг шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

2.3. Забезпечення видачі суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру шляхом взаємодії з регіональними та місцевими органами за принципом організаційної єдності.

2.4. Здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності працівників відділу.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. У межах своїх повноважень відділ:

3.1.1. Надає суб’єкту звернення вичерпну інформацію та консультацію щодо порядку надання адміністративних послуг.

3.1.2. Приймає від суб’єкта звернення заяви та необхідні документи для надання адміністративної послуги, здійснює їх реєстрацію та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.

3.1.3. Видає суб’єктам звернень результати надання адміністративних послуг (адміністративний акт, рішення про зупинення розгляду заяви, рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), оформлені суб’єктами надання адміністративних послуг.

3.1.4. Забезпечує взаємодію із суб’єктами надання адміністративних послуг з метою надання адміністративних послуг у визначені строки.

3.1.5. Погоджує документи (рішення) в інших органах місцевого самоврядування та державної влади, отримує в них інформацію та висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення.

3.1.6. Готує пропозиції суб’єктам надання адміністративних послуг щодо вдосконалення процедур надання послуг.

3.1.7. Отримує у встановленому порядку від виконавчих органів матеріали, інформацію, необхідні для виконання завдань, покладених на відділ.

3.1.8. Інформує суб’єктів звернення про результати розгляду їх заяв та прийняті рішення.

3.1.9. Вимагає від суб’єктів надання адміністративних послуг та інших організацій міста письмових пояснень про кожен випадок несвоєчасного і неякісного надання послуг для доповіді керівництву виконавчих органів міської ради та постійній комісії міської ради.

3.1.10. Здійснює підготовку інформації  про стан роботи зі зверненнями громадян, інших документів, пов’язаних з діяльністю департаменту, здійснює контроль за їх виконанням.

3.1.11. Забезпечує представництво у засіданнях виконавчого комітету міської ради, апаратних нарадах, семінарах та інших заходах, що провадяться виконавчим комітетом міської ради.

3.1.12. Організовує проведення нарад, семінарів, навчань, інших заходів з питань, що відносяться до компетенції департаменту.

3.1.13. Вивчає досвід роботи у сфері надання адміністративних послуг інших міст України.

3.1.14. Вносить пропозиції міському голові, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому Миколаївської міської ради щодо вдосконалення роботи відділу.

3.1.15. Забезпечує виконання вимог діючого законодавства щодо конфіденційності персональних даних заявників.

3.1.16. Забезпечує здійснення контролю якості надання адміністративних та дозвільних послуг суб’єктами надання та обґрунтованості відмов у наданні таких послуг.

3.1.17. Опрацьовує запити та звернення депутатів усіх рівнів, надає інформацію, висновки, пропозиції з порушених питань.

3.2. Відділ має право:

3.2.1. Отримувати від суб’єктів надання послуг інформацію, пов’язану з наданням адміністративних послуг, крім інформації, що становить державну таємницю.

3.2.2. Відмовляти у прийнятті документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, у разі подання суб’єктом звернення документів не в повному обсязі з наданням обґрунтованої відповіді (у разі отримання документів поштою – шляхом письмового повідомлення суб’єкта звернення).

3.2.3. У разі письмового наполягання суб’єкта звернення, здійснювати прийом неповного пакету документів.

3.2.4. Інформувати керівників суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв та інших документів щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень.

3.2.5. Безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ, організацій, які належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням адміністративних послуг.

3.2.6. Забезпечувати формування, публікацію та підтримку в актуальному стані матеріалів, які відносяться до компетенції відділу на внутрішньому порталі і офіційному сайті міської ради.

3.2.7. Одержувати в установленому порядку від інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ і організацій інформацію, документи, інші матеріали, статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань, скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

3.2.8. Вимагати від керівників суб’єктів надання адміністративних послуг вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень термінів розгляду заяв щодо надання адміністративних послуг.

3.2.9. Інформувати міського голову, директора департаменту у разі покладання на відділ, виконання завдань, що не відносяться до функцій департаменту чи виходять за межі його повноважень, а також у випадках, коли відповідні виконавчі органи міської ради чи посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для вирішення покладених завдань з метою вжиття відповідних заходів.

3.2.10. Залучати за узгодженням з керівником виконавчого органу міської ради відповідних спеціалістів для підготовки нормативних та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводяться відділом відповідно до покладених на нього завдань.

3.2.11. Аналізувати звернення громадян та суб’єктів господарювання та вживати заходів щодо оптимізації та спрощення процедур надання адміністративних послуг, започаткування та здійснення підприємницької діяльності.

3.2.12. Створювати за погодженням з іншими виконавчими органами міської ради, органами державної виконавчої влади комісії, робочі групи для вивчення питань, пов’язаних з діяльністю відділу, брати участь у їх роботі.

3.2.13. Звертатися до контролюючих та правоохоронних органів щодо надання роз’яснень та консультацій, вжиття заходів до усунення виявлених порушень з питань, що відносяться до компетенції департаменту.

 

4. Структура та організація роботи відділу

 

4.1. Відділ очолює начальник відділу – адміністратор, який призначається на посаду та звільняється з посади директором департаменту у порядку, визначеному законодавством.

До складу відділу входять:

начальник відділу – адміністратор                                                         1

адміністратор                                                                                           11

4.2. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади директором департаменту.

4.3. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування відділу.

Основними завданнями адміністратора є:

1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;

3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;

6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;

7) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;

8) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.

4.4. Працівники відділу забезпечують:

формування та ведення Реєстру документів дозвільного характеру, забезпечення документообігу;

формування та зберігання дозвільних справ, адміністративних справ;

інформування посадових осіб, яким вони підпорядковуються, а також уповноваженого органу про порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру посадовою особою суб’єкта надання адміністративних послуг;

надання суб’єктам звернення вичерпної інформації щодо вимог та порядку реалізації їх прав та законних інтересів в межах повноважень відділу;

інформування міської ради, її виконавчого комітету, міського голови, директора департаменту, керівництва суб’єктів надання адміністративних послуг про виявлені порушення термінів розгляду та прийняття рішень щодо предмету звернення/клопотання, дотримання процедур і стандартів надання адміністративних послуг, внесення пропозицій щодо усунення таких порушень та причин їх виникнення;

взаємодію із адміністративними органами, іншими підприємствами, установами та організаціями у сфері організації надання, удосконалення та спрощення процедур надання адміністративних послуг;

внесення пропозицій директору департаменту стосовно створення, у разі необхідності, територіальних підрозділів відділу, з метою забезпечення належної доступності адміністративних послуг;

формування, публікації та підтримки в актуальному стані матеріалів, які відносяться до компетенції відділу на внутрішньому порталі і офіційному сайті Миколаївської міської ради;

організацію проведення засідань, координаційних рад, комітетів та інших заходів з питань, які належать до компетенції відділу;

розгляд звернень громадян та прийом громадян з питань, що відносяться до компетенції відділу;

виконання інших завдань у сфері надання адміністративних послуг, передбачених чинним законодавством.

4.5. Адміністратор має право:

1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

2) погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;

3) інформувати керівництво відділу та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень;

4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

5) порушувати клопотання перед керівником відділу щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи відділу.

 

5. Керівництво

 

5.1. Начальник відділу – адміністратор безпосередньо підпорядкований начальнику управління, підконтрольний та підзвітний директору департаменту.

5.2. Начальник відділу – адміністратор відповідно до завдань, покладених на відділ:

1) здійснює керівництво роботою відділу, виходячи з максимального врахування інтересів суб’єктів звернень;

2) організовує діяльність відділу, забезпечує його взаємодію з суб’єктами надання адміністративних послуг;

3) координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

4) організовує інформаційне забезпечення роботи відділу, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

5) вносить пропозиції директору департаменту стосовно визначення організаційної структури, технічного оснащення, матеріально-технічного забезпечення відділу;

6) розподіляє повноваження між працівниками відділу;

7) організовує роботу та визначає міру відповідальності посадових осіб відділу;

8) здійснює функції адміністратора.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

6.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Посадові особи відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 91р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про загальний відділ управління адміністративних послуг

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Загальний відділ (далі – відділ) входить до складу управління адміністративних послуг (далі – управління) департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – департамент), є підзвітним і підконтрольним міській раді, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, директору департаменту та начальнику управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління, Положенням про департамент та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Відділ має печатку, штампи.

 

2. Основні завдання відділу

 

2.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг.

2.2. Відділ у межах своєї компетенції бере участь у реалізації єдиної політики стосовно забезпечення організації роботи департаменту.

2.3. Відділ здійснює:

2.3.1. Методологічне та інформаційне забезпечення діяльності працівників департаменту.

2.3.2. Консультування суб’єктів звернення з питань отримання адміністративних послуг.

2.3.3. Ведення діловодства.

2.3.4. Ведення бухгалтерського обліку.

2.3.5. Взаємодію з органами державної влади, що мають право на отримання інформації.

2.3.6. Забезпечення єдиної системи діловодства контроль за строками проходження і виконання службових документів.

2.3.7. Забезпечення контролю за своєчасним розглядом заяв, пропозицій та скарг громадян, що надійшли до департаменту, та розгляду звернень громадян, які звернулися на особистий прийом.

2.3.8. Підготовку інформаційно-аналітичних, довідкових та інших матеріалів з питань виконання документів.

2.3.9. Інформування директора департаменту про стан виконання службових документів, розгляд заяв, пропозицій та скарг громадян з особистих проблем, з питань діяльності підприємств, організацій, установ та інших юридичних осіб.

2.3.10. Прийняття, реєстрацію і передачу за призначенням вхідної кореспонденції, внутрішньої документації , ведення реєстраційної, контрольної, довідкової картотеки.

2.3.11. Організацію роботи електронного документообігу.

2.3.12. Прийняття, реєстрацію та контроль за своєчасним розглядом заяв, пропозицій, скарг громадян.

2.3.13. Забезпечення необхідних умов та надання своєчасної, повної і достовірної інформації на запити про доступ до публічної інформації.

2.3.14. Складання номенклатури справ, контроль за формуванням, оформленням та збереженням справ, що підлягають здачі до архіву.

2.3.15. Інші функції відповідно до покладених завдань.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1.1. Розглядати питання, що належать до компетенції відділу та департаменту.

3.1.2. Одержувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, що стосуються діяльності відділу та департаменту.

3.1.3. Брати участь у розгляді звернень суб’єктів звернення, запитів органів виконавчої влади і місцевого самоврядування для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.

3.1.4. Вносити директору департаменту пропозиції з питань організації та забезпечення роботи відділу.

 

4. Структура відділу

 

4.1. Відділ очолює начальник, який безпосередньо здійснює керівництво відділом.

4.2. Начальника відділу та працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

4.3. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

4.4. До складу відділу входять:

начальник                                                                                                1

головний спеціаліст                                                                                 6

4.5. Права та обов’язки  головних спеціалістів.

4.5.1. Головний спеціаліст є посадовою особою органу місцевого самоврядування; підконтрольний, підзвітний начальнику відділу, зобов’язаний виконувати надані ним доручення і вказівки в межах своїх посадових обов’язків; призначається на посаду та звільняється з посади директором департаменту у порядку, визначеному законодавством.

4.5.2. Головний спеціаліст здійснює:

- загальне діловодство департаменту;

- ведення бухгалтерського обліку;

- постійне вдосконалення організації роботи;

- формування, ведення та забезпечення зберігання номенклатурних справ;

- реєстрацію кореспонденції;

- контроль за станом виконавської дисципліни співробітників при відпрацюванні контрольних документів;

- консультування, надання роз’яснень суб’єктам звернень з питань отримання адміністративних послуг.

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління та директору департаменту, їм підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу.

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни, роботу з кадрами.

5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.

5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.2.4. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи департаменту.

5.2.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.2.6. Виконує доручення міського голови, директора департаменту та начальника управління.

5.2.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.

5.2.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.

5.2.9. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.2.10. Видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання працівниками відділу.

5.2.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу  при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

______________________________________________________

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: