Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ  МІСЬКИЙ  ГОЛОВА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

31  січня 2012                                                                  № 36рк

 

Про внесення змін до розпорядження

міського голови від 14.06.11 № 78рк

 

         На підставі розпорядження міського голови від 30.12.11 № 264рк “Про внесення змін до розпорядження міського голови від 07.06.11 № 58рк “Про затвердження штатної чисельності виконавчих органів Миколаївської міської ради”, керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:

 

1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 14.06.11 №78рк “Про затвердження структури департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради та положень про його структурні підрозділи”.

1.1. Затвердити структуру департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).

1.2. Частину четверту “Структура відділу” Положення про відділ контролю та розгляду звернень департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

 

“До складу відділу входять:

начальник відділу

– 1

головні спеціалісти

– 4”.

 

 

1.3. Частину четверту “Структура відділу” Положення про контрольно-ревізійний відділ департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

 

“До складу відділу входять:

начальник відділу

– 1

державні соціальні інспектори

– 4”.

 

 

1.4. Частину четверту “Структура управління” Положення про управління соціальних виплат і компенсацій Центрального району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

 

“До складу управління входять:

начальник управління

головний спеціаліст

прибиральниця

водій

– 1

– 1

– 1

– 1

відділ соціальних виплат

– 14

сектор автоматизованої обробки інформації

та контролю за призначенням соціальних

виплат

– 5

відділ персоніфікованого обліку та

фінансування пільг

– 8

відділ по роботі з інвалідами

– 4”.

 

 

1.5. Частину четверту “Структура управління” Положення про управління соціальних виплат і компенсацій Ленінського району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

 

“До складу управління входять:

начальник управління

головний спеціаліст

прибиральниця

водій

– 1

– 1

– 1

– 1

відділ соціальних виплат

– 15

сектор автоматизованої обробки інформації

та контролю за призначенням соціальних

виплат

– 5

відділ персоніфікованого обліку та

фінансування пільг

– 8

відділ по роботі з інвалідами

– 4”.

 

 

1.6. Частину четверту “Структура сектору” Положення про сектор прийому заяв відділу соціальних виплат управління соціальних виплат і компенсацій Ленінського району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

 

“До складу сектору входять:

завідувач сектору

– 1

спеціаліст 1 категорії

– 6”.

 

 

1.7. Частину четверту “Структура управління” Положення про управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

 

“До складу управління входять:

начальник управління

головний спеціаліст

прибиральниця

водій

– 1

– 1

– 1

– 1

відділ соціальних виплат

– 14

сектор автоматизованої обробки інформації

та контролю за призначенням соціальних

виплат

– 5

відділ персоніфікованого обліку та

фінансування пільг

– 7

відділ по роботі з інвалідами

– 4”.

 

 

1.8. Частину четверту “Структура управління” Положення про управління соціальних виплат і компенсацій Корабельного району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

 

“До складу управління входять:

начальник управління

головний спеціаліст

сторож

прибиральниця

водій

– 1

– 1

– 3

– 1

– 1

відділ соціальних виплат

– 9

сектор автоматизованої обробки інформації

та контролю за призначенням соціальних

виплат

– 3

відділ персоніфікованого обліку та

фінансування пільг

– 4

сектор по роботі з інвалідами

– 2”.

 

1.9. Частину четверту “Структура відділу” Положення про відділ персоніфікованого обліку та фінансування пільг управління соціальних виплат і компенсацій Корабельного району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

 

“До складу відділу входять:

начальник відділу

– 1

головний спеціаліст

– 2

спеціаліст 1 категорії

– 1”.

 

1.10. Частину четверту «Структура управління» Положення про управління праці департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

 

“До складу управління входять:

заступник директора департаменту - начальник управління

– 1

заступник начальника управління

– 1

відділ охорони та умов праці

– 5

відділ зайнятості населення

– 4

відділ трудових відносин

– 5

сектор реєстрації колективних договорів

– 4”

 

2.Затвердити Положення про управління фінансів департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради (додається).

 

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.

 

Міський голова                                                                        В.Д.Чайка

 

 

Затверджено

 розпорядженням

 міського голови

 від 31 січня 2012

 № 36рк

 

 

Структура департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради

 Найменування структурного підрозділу

Штатна кількість (одиниць)

Директор департаменту

1

Заступник директора департаменту

1

Відділ з питань кадрової роботи та юридичного забезпечення

3

Відділ контролю та розгляду звернень

5

Загальний відділ

5

Управління фінансів

18

Управління праці

20

Управління соціальних виплат і компенсацій Центрального району

35

Управління соціальних виплат і компенсацій Ленінського району

36

Управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району

34

Управління соціальних виплат і компенсацій Корабельного району

25

 

 Затверджено

розпорядженням

міського голови

від 31 січеня

№ 36рк

 ПОЛОЖЕННЯ

про управління фінансів департаменту праці та

соціального захисту населення Миколаївської міської ради

 

1.Загальні положення

 

1.1. Управління фінансів департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради (далі-управління) входить до складу департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради (далі – департамент).

1.2. Управління безпосередньо підпорядковане заступнику директора департаменту-начальнику управління фінансів.

1.3. Управління в своїй діяльності керується Конституцією України і законами України, Указами і Розпорядженнями Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, Положенням про департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради та цим Положенням.

1.4. Управління очолює заступник директора департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради – начальник управління фінансів (далі – начальник), який призначається та звільняється міським головою в порядку, передбаченому чинним законодавством.

1.5. На період відсутності начальника управління (відпустка, відрядження, хвороба тощо)  виконання його обов’язків покладається на  керівника одного з відділів управління в порядку, встановленому законодавством.

1.6. Усі працівники управління  призначаються на посаду  і звільняються з посади міським головою відповідно до вимог чинного законодавства.

1.7. Управління організовує свою роботу з установленням персональної відповідальності посадових осіб управління  за стан справ на дорученій ділянці роботи, виконання ними певних завдань і функцій.

1.8.Управління використовує круглу печатку департаменту із  зазначенням державної символіки, печатки відділів управління для службового використання та штампи, необхідні для роботи.

 

2. Основні завдання

 

Основними завданнями управління є:

2.1. Ведення   бухгалтерського   обліку   фінансово-господарської діяльності департаменту та складення звітності.

2.2. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції i результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними ресурсами.

2.3. Забезпечення   дотримання  бюджетного  законодавства  при  взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.

2.4.Забезпечення контролю за наявністю i рухом майна, використанням            фінансових і матеріальних ресурсів відповідно до затверджених        нормативів i кошторисів.

2.5. Запобігання  виникненню  негативних  явищ  у  фінансово-господарській  діяльності, виявлення i мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

2.6. Розподілення виділених коштів установам нижчого рівня.

2.7. Здійснення перевірок за додержанням вимог законодавства при призначенні всіх видів соціальних допомог та компенсацій, наданні пільг ветеранам війни та праці, особам, які мають статус «діти війни», ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, та інші, реалізації політики держави в сфері соціального захисту інвалідів у районних управліннях соціальних виплат і компенсацій департаменту.

2.8. Здійснення контролю за виплатою всіх видів соціальних допомог та пільг, правильністю проведення відрахувань із соціальних допомог та виплати допомоги на поховання.

2.9. Контроль за цільовим використанням бюджетних коштів, передбачених на соціальний захист населення.

 

3. Основні функції

 

3.1. Веде бухгалтерський облік відповідно до діючих положень (стандартів) бухгалтерського обліку, фінансування та звітності, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, у тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.

3.2. Складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством.

3.3. Здійснює поточний  контроль  за  дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в Управлінні Державного казначейства  та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань.

3.4. Своєчасно подає звітність.

3.5. Своєчасно та у повному обсязі перераховує отримувачам суми допомог, пільг, компенсацій, податки і збори (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів.

3.6. Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

- використання фінансових, матеріальних та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

- інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.

3.7. Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості.

3.8. Забезпечує:

- дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

- повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;

 - зберігання та оформлення первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності.

3.9. Розробляє та забезпечує вжиття заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників відділу та працівників бухгалтерських служб департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради ,які підпорядковані департаменту.

3.10. Здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

3.11. Здійснює контроль за використанням фонду оплати праці та встановленням посадових окладів.

3.12. Здійснює нагляд за призначенням, перерахунком та виплатою всіх видів соціальних допомог та пільг.

 3.13. Здійснює нагляд за дотриманням законодавства при виплаті всіх видів соціальних допомог та пільг.

3.14. Здійснює контроль за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми, щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, субсидії на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, інших допомог та компенсаційних виплат, цільовим використанням коштів державного бюджету, спрямованих на відповідну мету.

3.15. Здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції управління, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.

3.16. Перевіряє достовірність та повноту інформації про доходи і майновий стан осіб, які входять до складу сім'ї, що звертається за призначенням державної соціальної допомоги.

3.17. Проводить вибіркові перевірки особових справ одержувачів державної соціальної допомоги.

3.18. Складає  акти  за  підсумками  перевірки  з висновками щодо правильності призначення державної соціальної допомоги.

3.19. Здійснює  моніторинг  призначення  та  виплати державної соціальної допомоги і проводить аналіз причин порушення законодавства з питань надання державної соціальної допомоги.

3.20. Готує у разі потреби позови до судових органів щодо стягнення надміру виплаченої та наданої з порушенням законодавства державної соціальної допомоги.

3.21. Надає фізичним та юридичним особам консультації та рекомендації з питань призначення державної соціальної допомоги.

3.22. Проводить роз'яснювальну роботу в місті, у тому числі у засобах масової інформації, з питань надання державної соціальної допомоги.

3.23. Співпрацює з місцевими органами державної служби зайнятості, державними органами нагляду за охороною праці, профспілковими та громадськими організаціями у вирішенні питань соціального захисту населення.

3.24. Виконує інші обов’язки відповідно до законодавства.

 

4. Структура управління

 

До складу управління входять:

 

заступник директора департаменту        –

начальник управління

1

 

відділ бухгалтерського обліку, фінансування та звітності

12

контрольно-ревізійний відділ

5

 

 5. Права

 

Управління має право:

5.1. Представляти департамент в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції бухгалтерської служби, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності.

5.2. Встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до відділу бухгалтерського обліку, фінансування та звітності структурними підрозділами департаменту первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням.

5.3. Одержувати  від  структурних  підрозділів  департаменту  та підпорядкованих установ необхідні відомості, довідки та інші матеріали, а також пояснення до них.

5.4. Вносити директору департаменту пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складення звітності, здійснення поточного контролю, провадження фінансово-господарської діяльності та питань удосконалення соціального захисту населення.

5.5. Проводити обстеження умов життя заявника (за його згодою) з метою визначення складу сім`ї, ступеня нужденності та можливостей знаходження додаткових джерел для її існування шляхом опитування осіб, які входять до складу сім’ї.

5.6. Відвідувати місце роботи осіб, які входять до складу сім’ї, для проведення перевірки відомостей про їх доходи.

5.7. Робити запити та безоплатно отримувати від органів державної податкової служби, органів Державтоінспекції, бюро технічної інвентаризації, органів державної контрольно-ревізійної служби, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які входять до складу сім’ї, що звертається за призначенням державної соціальної допомоги та необхідних для виконання покладених на відділ завдань.

5.8. Брати участь у здійсненні моніторингу соціальних проблем регіону та вносити до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування пропозиції щодо поліпшення соціального захисту населення у регіоні, вирішення питань соціального захисту окремих категорій громадян та сімей з урахуванням регіональних особливостей.

5.9. Складати акти про результати перевірок.

5.10. Вимагати в установленому порядку від районних управлінь соціальних виплат і компенсацій департаменту усунення виявлених порушень чинного законодавства.

5.10. Брати участь у нарадах, семінарах з питань, що належать до компетенції управління.

5.11. Вносити пропозиції директору щодо заохочення за успіхи в роботі та застосування заходів дисциплінарного впливу за порушення працівниками управління трудової дисципліни і правил внутрішнього трудового розпорядку.

 

6. Відповідальність

 

Управління несе відповідальність за:

6.1. Невчасне і неналежне виконання покладених на нього завдань і функцій.

6.2. Невикористання в повній мірі наданих йому прав.

6.3. Недотримання вимог чинного законодавства та внутрішніх організаційно-нормативних документів при здійсненні функцій, покладених на управління.

6.4. Недостовірність відомостей, статистичної звітності та інформації з питань, що належать до компетенції управління.

 

7. Заключні засади

 

7.1. Критерієм оцінки роботи управління є якісне та своєчасне виконання покладених на управління завдань та функціональних обов’язків.

7.2. Зміни  та  доповнення  до цього Положення вносяться у відповідності до чинного законодавства.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: