Мапа порталу

У Миколаєві впроваджують інклюзивну освіту

У Миколаєві 672 дитини з особливими потребами виховується і навчається в звичайних навчальних закладах. Цю цифру озвучила начальник міського управління освіти Ганна Деркач в ході круглого столу на тему «Взаємодія державних структур, батьків і громадськості щодо вирішення питань інклюзивної освіти в місті».

У залі науково-методичної бібліотеки сьогодні, 6 травня, зібралися люди, небайдужі до проблем дітей-інвалідів: фахівці управління освіти, управління охорони здоров'я, департаменту праці та соціального захисту населення, психолого-медико-педагогічної консультації, практичні психологи, керівники навчальних заклдів, представники громадських організацій, батьки. А також гості зі Львова - представники навчальних закладів міста лева, які мають багатий досвід роботи в питаннях впровадження інклюзивної освіти.

Нашим фахівцям теж є що показати. У дитячому садку № 60 з 1989 року функціонує група для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату; з 2008 року в дошкільному закладі №140 сформовані і працюють спеціальні групи компенсуючого типу для дітей із затримкою психічного розвитку. Миколаївський спеціальний навчально-виховний комплекс для дітей зі зниженим зором сьогодні виховує, вчить і лікує 317 дітей у віці від 1,5 до 15 років, які мають різну зорову патологію та інші супутні діагнози. У закладі функціонують ортоптичний і фізіотерапевтичний кабінети, обладнані сучасною лікувальною апаратурою, кабінет лікувальної фізкультури, 2 комп'ютерних (звичайний і тіфлоклас) кабінети, лінгафонний кабінет.

 Миколаївська ЗОШ № 53 працює з дітьми, які мають затримку розумового і мовного розвитку з 1989-1990 навчального року. Школа брала участь в експерименті, яким керував доктор психологічних наук Гильбух Ю.З., керівник кафедри психології АПН.

Сьогодні досвід інклюзивної освіти набувають колективи ЗОШ №№ 10, 13,15, 43, 46, дитячий садок № 2 та інші дошкільні установи, в яких відкриті і працюють логопедичні та санаторні групи.

Однак існує ще багато проблем, що перешкоджають широкому впровадженню інклюзивної освіти. Про це та шляхи вирішення цих проблем йшлося під час роботи круглого столу.

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: