Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 5/6 від 2011-04-21

Про внесення змін та доповнень до Програми забезпечення молодих сімей та одиноких молодих громадян м. Миколаєва житлом на період з 2003 по 2012 роки, затвердженої рішенням міської ради від 24.02.06 № 43/56


З метою забезпечення сприятливих умов по становленню та всебічному розвитку молодої сім’ї, поліпшення демографічної ситуації, підтримки молоді в цілому, активізації житлового будівництва в м. Миколаєві, відповідно до Закону України “Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні”, з урахуванням Державної програми забезпечення молоді житлом на 2002-2012 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.02 № 1089, Статуту Державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2000 № 1604, відповідно до Положення про порядок надання пільгових довготермінових кредитів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) і придбання житла, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.05.01 № 584, Порядку часткової компенсації відсоткової ставки кредитів комерційних банків молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) і придбання житла, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.03 № 853, з урахуванням Державної цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла на 2010-2017 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.09 № 1249, керуючись підпунктом 22 частини першої статті 26 та статтею 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Внести зміни та доповнення до Програми забезпечення молодих сімей та одиноких молодих громадян м. Миколаєва житлом на період з 2003 по 2012 роки, затвердженої рішенням міської ради від 24.02.06 № 43/56, з уточненням показників з 2011 року, продовживши термін дії Програми до 2017 року, виклавши її у новій редакції (далі – Програма, додається).
 
2. Департаменту фінансів Миколаївської міської ради під час коригування міського бюджету на 2011 рік та наступні роки передбачати видатки на фінансування витрат, пов’язаних з реалізацією Програми, у межах наявного фінансового ресурсу міського бюджету.
 
3. Миколаївському регіональному управлінню Державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” звітувати раз на рік до 15 квітня перед постійною комісією міської ради з питань економічної політики, планування, бюджету та фінансів, подавати до міської ради узагальнену інформацію про хід виконання Програми.
 
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії міської ради: з питань архітектури, будівництва та регулювання земельних відносин (Дробота), з питань економічної політики, планування, бюджету та фінансів (Бернацького), заступника міського голови Гуллєра В.І., заступника міського голови – директора департаменту фінансів Миколаївської міської ради Бондаренко В.І.
 


Міський головаВ.Д. Чайка


Затверджено
рішенням міської ради
від 21 квітня 2011
№5/6P>


Програма
забезпечення молодих сімей та одиноких молодих громадян
міста Миколаєва житлом на період з 2011 по 2017 роки м. Миколаїв 2011 рік



Загальні положення
 
1.Програма забезпечення молодих сімей та одиноких молодих громадян міста Миколаєва житлом на період з 2003 по 2017 рік розроблена відповідно до статті 10 Закону України “Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні”, Закону України “Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва”, Указу Президента України від 29 березня 2001 року № 221 “Про додаткові заходи з реалізації державної молодіжної політики”, постанови Кабінету Міністрів України від 02 червня 2000 року № 885 “Про організацію житлового кредитування населення України”, постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2002 року № 1089 “Про затвердження Державної Програми забезпечення молоді житлом на 2002-2012 роки”, постанови Кабінету Міністрів України від 29 травня 2001 року № 584 “Про порядок надання пільгових довгострокових кредитів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) житла”, постанови Кабінету Міністрів України від 04 червня 2003 року № 853 “Про затвердження Порядку часткової компенсації відсоткової ставки кредитів комерційних банків молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) і придбання житла” та згідно зі Статутом Державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2000 року № 1604.
2.Згідно з даними нормативними актами реалізація державної молодіжної політики в місті Миколаєві визначається одним з головних напрямів діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Однією з її складових частин є молодіжна житлова політика, яка зумовлює не тільки поліпшення умов життя міської молоді, але й сприяє створенню позитивних тенденцій в демографічній ситуації міста Миколаєва.
Підвищення добробуту населення в Україні, як і в місті Миколаєві зокрема, посилення його соціального захисту та створення умов для всебічного розвитку особистості, неможливі без вирішення житлової проблеми.
Створення гідних умов проживання молоді як в Україні, так і у місті Миколаєві зокрема, є неоціненним внеском держави та місцевих органів влади, у підвищення продуктивності роботи таких молодих фахівців, що відповідно, є запорукою розвитку всіх сфер життєдіяльності людини. Адже саме від молоді, її ініціативності, енергійності, можливості швидко та ефективно долучатись до вивчення та впровадження в життя новітніх технологій залежить розвиток та успішний поступ України на шляху до багатої та процвітаючої держави.
Досвід багатьох країн світу свідчить про значну ефективність і дієвість молодіжних житлових програм.
Сучасний етап розвитку програми пільгового молодіжного кредитування в місті Миколаєві характеризується тим, що потребує невідкладної допомоги і підтримки від органів місцевого самоврядування.
Важливим моментом має стати надходження коштів з міського бюджету на надання пільгових довготермінових кредитів та часткової компенсації відсоткової ставки кредитів комерційних банків на будівництво (реконструкцію) та придбання житла для молоді, а також проведення певної роботи по залученню коштів з недержавних джерел фінансування.
Вжиття заходів по виконанню Програми забезпечення житлом молодих сімей та одиноких молодих громадян міста Миколаєва базується на досвіді функціонування в Україні молодіжних житлових комплексів, можливостях іпотечного кредитування, ресурсах вторинного ринку житла.
 
Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
 
Останні 10 років спостерігається тенденція постійного зростання вартості житла на первинному та вторинному ринках.
Недостатньо високий рівень доходів населення призводить до відсутності платоспроможного попиту на житло.
Рівень доходів молоді підвищується не відповідно до рівня росту цін на товари першої необхідності, комунальні послуги, житло тощо. Цей фактор не дозволяє педагогам самостійно вирішувати свої житлові проблеми.
На даний час обсяг фінансових можливостей міського бюджету та бюджетів інших рівнів недостатній для забезпечення безкоштовним житлом молоді сім’ї та одиноких молодих громадян міста, які потребують поліпшення житлових умов.
Зазначені фактори призвели до загострення проблеми забезпеченості житлом серед молоді.
На сьогодні в місті Миколаєві, за даними відділу обліку та розподілу житла виконкому Миколаївської міської ради, на обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов перебуває 12885 громадян, з яких 707 молодих сімей зареєстровані в Миколаївському регіональному управлінні Фонду.
Обсяг потреби у забезпеченні житлом молодих сімей та одиноких молодих громадян міста Миколаєва наведено у додатку 3 до Програми.
Крім того, складною залишається демографічна ситуація в місті. Недостатній рівень доходів та незадовільні житлові умови молоді призводять до міграційних процесів і відтоку висококваліфікованих фахівців та обмежують можливість народження дітей у сім’ях, які потребують поліпшення житлових умов.
Таким чином існує висока соціальна потреба у сприянні забезпеченню молодих сімей та одиноких молодих громадян міста Миколаєва житлом.
 
Мета Програми
 
Метою Програми є створення умов для реалізації конституційного права громадян України на житло, і зокрема молоді, шляхом надання їм пільгових довготермінових кредитів та часткової компенсації відсоткової ставки кредитів комерційних банків. Створення сприятливих умов для розвитку молодіжного житлового будівництва, запровадження нових фінансово-кредитних механізмів, спрямованих на вирішення житлових проблем молоді. Поліпшення демографічної ситуації у місті Миколаєві у зв’язку із наданням пільг під час отримання та користування кредитом у разі народження дітей.
 
Шляхи та способи розв’язання проблеми
 
Одним із способів розв’язання проблеми забезпечення молоді житлом є зниження вартості будівництва житла для молоді; низька, порівняно із комерційними банками, відсоткова ставка за користування кредитом; надання пільг під час отримання та користування кредитом молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам у разі народження дітей; здешевлення кредитів комерційних банків за рахунок часткової компенсації відсоткової ставки кредитів комерційних банків.
Розв’язати проблему можливо шляхом:
- спрощення дозвільних та погоджувальних процедур під час будівництва житла у зв’язку із вдосконаленням нормативно-правового регулювання, прийняттям Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”;
- формування громадської думки з питань житлового будівництва, солідарної участі держави, місцевих громад та населення у вирішенні житлової проблеми, містобудівних аспектів тощо через засоби масової інформації, проведення “круглих столів”, громадських слухань, участі громадян та громадських організацій в обговоренні проектів нормативних актів;
- зниження вартості будівництва житла шляхом: залучення до його будівництва інноваційних та енергозберігаючих технологій; виділення земельних ділянок для будівництва житла для молоді у районах міста із розвинутою інфраструктурою; залучення до будівництва житла для молоді коштів фізичних осіб та підприємств, установ, організацій;
- надання іпотечних кредитів під малий відсоток – від 3% до розміру ставки Національного банку України;
- надання пільг щодо погашення іпотечного кредиту у разі народження молодими сім’ями та одинокими молодими громадянами дітей;
- здешевлення кредитів комерційних банків на житло шляхом часткової компенсації відсоткової ставки кредиту;
- надання пільгових іпотечних кредитів та часткової компенсації відсоткової ставки кредитів комерційних банків на нормативну площу житла – 21 кв.м загальної площі житла на кожного члена сім’ї та 20 кв.м загальної площі житла на всю сім’ю;
- розвиток системи молодіжних житлових комплексів, створення соціотехнополісів, діяльність яких спрямована на максимальну реалізацію творчого, інтелектуального та професійного потенціалу молоді.
Для досягнення мети Програми необхідно врегулювати питання:
- зменшення обсягу витрат, пов’язаних із оформленням документів, що підтверджують перехід права власності на житло;
- збільшення обсягу фінансових ресурсів, що спрямовуються на іпотечне житлове кредитування та застосування фінансово-інвестиційного механізму підприємств, установ, організацій та коштів населення;
- організаційного забезпечення будівництва житла для молоді, зокрема:
- проектування квартир згідно з архітектурно-планувальними, конструктивними та технічними рішеннями, що відповідають параметрам такого житла;
- розроблення проектів житлових будинків, що відповідають економічним та енергозберігаючим вимогам;
- раціонального використання земель шляхом оптимізації щільності забудови;
- відбору комерційних банків, що надають іпотечні кредити молоді на більш вигідних умовах на конкурсних засадах.
Забезпечення розвитку будівництва доступного житла, зокрема:
- удосконалення виробничої бази індустріального житлового будівництва з урахуванням потреби у створенні нових архітектурно-будівельних систем та використанні швидкозбірних конструкцій;
- збільшення обсягу виробництва високоякісних утеплювальних та покрівельних матеріалів, автономних систем інженерного забезпечення, санітарно-технічного обладнання підвищеної економічності та надійності, інших будівельних виробів і матеріалів.
Розпорядники бюджетних коштів визначаються при прийнятті державного бюджету України та міського бюджету міста Миколаєва на відповідний рік.
 
Завдання і заходи Програми
 
Реалізацію Програми, починаючи з 2011 року, передбачається здійснити у п’ять етапів.
Перший етап – 2011-2012 роки:
Побудова 64-квартирного будинку у мікрорайоні Північний міста Миколаєва.
Другий етап – 2012-2013 роки:
Побудова 72-квартирного будинку у мікрорайоні Північний міста Миколаєва.
 
Третій етап – 2013–2014 роки:
Побудова 120-квартирного будинку у мікрорайоні Північний міста Миколаєва.
Четвертий етап – 2014-2015 роки:
Побудова 120-квартирного будинку у мікрорайоні Північний міста Миколаєва.
П’ятий етап – 2015-2017 роки:
Побудова 240-квартирного будинку у мікрорайоні Північний міста Миколаєва.
Перелік об’єктів, будівництво яких заплановано в рамках реалізації Програми, передбачено в додатку 5.
Виконання Програми дасть змогу:
- громадянам реалізувати своє право на житло;
- сформувати комфортне середовище проживання;
- підвищити технічний, економічний та організаційний рівень житлового будівництва;
- скоротити строк перебування громадян на квартирному обліку та збільшити частку молоді, яка вирішує своє житлове питання;
- створити умови для стабільної роботи підприємств будівельної галузі та збереження робочих місць;
- кошти, що надходять від повернення кредитів, залучити на подальше надання пільгових довготермінових кредитів та відповідно на поліпшення житлових умов молоді.
Завдання і заходи з реалізації Програми наведені у додатку 2 до Програми.
Виконання Програми дасть змогу забезпечити житлом 616 сімей, які перебувають на обліку як такі, що потребують поліпшення житлових умов, шляхом будівництва 39457,8 тис. кв.м загальної площі житла.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 4 Програми.
 
Обсяги та джерела фінансування
 
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, інших джерел, у тому числі власних коштів громадян.
Пільгові довготермінові кредити та часткова компенсація відсоткової ставки кредитів комерційних банків надається з розрахунку не більш як 21 кв.м загальної площі житла на одну особу та додатково на 20 кв.м на сім’ю.
Всього на виконання Програми передбачається залучити 317,16 млн.грн., у тому числі кошти державного бюджету – 73,41 млн.грн. та міського бюджету м. Миколаєва – 48,95 млн.грн.
Обсяги фінансування визначаються, виходячи із опосередкованої вартості будівництва 1 кв.м загальної площі житла в регіоні, що визначається Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
Конкретні обсяги фінансування за рахунок бюджетних коштів затверджуються щорічно відповідними бюджетами у межах наявного фінансового ресурсу.
Розпорядники бюджетних коштів визначаються при прийнятті державного бюджету України та міського бюджету міста Миколаєва на відповідний рік.
Прогнозні обсяги і джерела фінансування наведені у додатку 6 Програми.
 
Механізм реалізації Програми
 
Конкретні механізми реалізації Програми визначаються Положенням про порядок надання пільгових довгострокових кредитів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) житла, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 травня 2001 року № 584, Порядком часткової компенсації відсоткової ставки кредитів комерційних банків молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) і придбання житла, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2003 року № 853 та відповідними місцевими положеннями.
 
Координація та контроль за ходом виконання Програми
 
Миколаївське регіональне управління Фонду звітує раз на рік до 15 квітня перед постійною комісією міської ради з питань економічної політики, планування, бюджету та фінансів і подає до міської ради узагальнену інформацію про хід виконання Програми.
Виконавці заходів, визначені у додатку 2 до Програми, щокварталу до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, надають відповідальному виконавцю інформацію про хід виконання заходів Програми.
Координація і контроль за виконанням Програми покладається на постійні комісії міської ради: з питань архітектури, будівництва та регулювання земельних відносин (Дробота), з питань економічної політики, планування, бюджету та фінансів (Бернацького), заступника міського голови Гуллєра В.І., заступника міського голови – директора департаменту фінансів Миколаївської міської ради Бондаренко В.І.
 
______________________________________________________
 

Додаток 1
до Програми




ПАСПОРТ
Програми забезпечення молодих сімей та одиноких молодих громадян міста Миколаєва житлом на період з 2011 по 2017 роки



1. Програму забезпечення молодих сімей та одиноких молодих громадян міста Миколаєва житлом на період з 2011 по 2017 роки затверджено рішенням Миколаївської міської ради від ___________ № _____.
 
2. Ініціатор та розробник Програми – Миколаївське регіональне управління Державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”.
 
3. Відповідальний виконавець Програми – Миколаївське регіональне управління державної спеціалізованої фінансової установи “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”.
 
4. Співвиконавці Програми – виконавчий комітет Миколаївської міської ради, департамент фінансів Миколаївської міської ради, управління капітального будівництва, реконструкції та ремонту, управління у справах сім’ї, дітей та молоді, відділ обліку та розподілу житла, будівельні організації та інші.
 
5. Термін виконання Програми: 2011-2017 роки.
 
6. Обсяги та джерела фінансування:
 

№ п/п

Джерела фінансування

2011 рік

2012 рік

2013 рік

2014 рік

2015 рік

2016 рік

2017 рік

Разом

1.

Кошти державного бюджету

8,35

10,56

10,9

10,9

10,9

10,9

10,9

73,41

2.

Кошти обласного бюджету

5,5

6,0

6,0

6,0

6,0

6,0

6,0

41,5

3.

Кошти міського бюджету для надання пільгових кредитів та часткової компенсації

6,35

7,1

7,1

7,1

7,1

7,1

7,1

48,95

4.

Кошти комерційних банків

8,0

16,0

17,5

17,5

17,5

17,5

17,5

111,5

5.

Кошти фізичних осіб

1,15

1,4

1,45

1,45

1,45

1,45

1,45

9,8

6.

Кошти від повернення кредитів

державний бюджет

0,8

0,95

1,05

1,15

1,27

1,35

1,5

1,6

місцевий бюджет

0,4

0,45

0,50

0,63

0,75

0,95

1,00

1,20

7.

Кошти суб’єктів господарювання

0,5

2,0

3,0

4,2

5,5

6,5

7,5

29,2

 

ВСЬОГО

31,05

43,81

47,5

48,93

50,47

51,75

52,95

317,16



Додаток 2
до Програми



Завдання і заходи ПРОГРАМИ

№ з/п

Найменування заходу

Строк виконання заходу

Виконавці Програми


1

2

3

4

1.

Формування переліку житлових об’єктів, на будівництво (реконструкцію), придбання яких можуть спрямовуватись бюджетні кошти, та затвердження переліку цих об’єктів

Постійно

Державна спеціалізована фінансова установа “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”, Миколаївське регіональне управління Фонду

2.

Забезпечення у межах повноважень контролю за дотриманням вимог чинного законодавства, встановлених нормативів, правил і норм під час будівництва

Постійно

Управління капітального будівництва, реконструкції та ремонту, інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Миколаївській області (за узгодженням), виконавчий комітет міської ради

3.

Коригування проектно-кошторисної документації відповідно до вимог чинного законодавства України

2011 рік та наступні роки

Миколаївське регіональне управління Фонду

4.

Проведення заходів щодо популяризації Програми, висвітлення в місцевих ЗМІ та на офіційному сайті Миколаївської міської ради

Постійно

Миколаївське регіональне управління Фонду

5.

Визначення уповноважених банків, у яких відбуватиметься відкриття та обслуговування поточних рахунків громадян, що братимуть участь у реалізації Програм

Постійно

Державна спеціалізована фінансова установа “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”, Миколаївське регіональне управління Фонду

6.

Робота щодо укладення договорів з підрядними організаціями, договорів про технічний нагляд у будівництві об’єктів

Постійно

Миколаївське регіональне управління Фонду, управління капітального будівництва, реконструкції та ремонту, будівельні організації та інші суб’єкти господарювання

7.

Аналіз кількості молодих сімей та одиноких молодих громадян, що перебувають на обліку як такі, що потребують поліпшення житлових умов

Постійно

Відділ обліку та розподілу житла, Миколаївське регіональне управління Фонду

8.

Участь у формуванні та веденні Єдиного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов відповідно до чинного законодавства та перебувають на квартирному обліку

 

Після запровадження Єдиного реєстру

Виконавчий комітет міської ради, Миколаївське регіональне управління Фонду

9.

Проведення консультацій із молодими сім’ями та одинокими молодими  громадянами

Постійно

Відділ обліку та розподілу житла, управління у справах сім’ї, дітей та молоді, Миколаївське регіональне управління Фонду

10.

Реєстрація молодих сімей та одиноких молодих громадян у Миколаївському регіональному управлінні Фонду. Включення їх за програмою пільгового кредитування до ІАС “Кредит”

Постійно

Миколаївське регіональне управління Фонду

11.

Проведення роботи щодо можливої участі молодих сімей та одиноких молодих громадян у програмі “Доступе житло”

Постійно

Відділ обліку та розподілу житла, Миколаївське регіональне управління Фонду

12.

Формування переліку кандидатів з метою винесення на розгляд Координаційної ради з питань житлового будівництва у місті Миколаєві

Постійно

Миколаївське регіональне управління Фонду

13.

Затвердження списків кандидатів з метою подальшого фінансування надання пільгових кредитів та часткової компенсації відсоткової ставка кредитів комерційних банків

Постійно

Координаційна рада з питань житлового будівництва у місті Миколаєві

14.

Підготовка та укладення з кандидатами договорів про надання часткової компенсації та кредитних договорів

Постійно

Миколаївське регіональне управління Фонду

15.

Перерахування коштів пільгового кредиту на рахунок громадянина після відкриття громадянином поточного рахунку в уповноваженому банку та внесення на цей рахунок першого внеску

Постійно

Банки-агенти, Миколаївське регіональне управління Фонду

16.

Перерахування коштів пільгових кредитів та часткової компенсації (відповідно до реєстрів банків)

Постійно

Банки-агенти, Миколаївське регіональне управління Фонду

17.

Оформлення права власності на квартиру

 

Після введення об’єкта в експлуатацію

Забудовник, позичальник, Миколаївське регіональне управління Фонду

18.

Надання громадянином довідки з відділу обліку та розподілу житла про зняття з обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов

Після оформлення права власності

Позичальник, відділ обліку та розподілу житла

19.

Забезпечення повернення кредитів позичальниками та виплата часткової компенсації

Постійно

Миколаївське регіональне управління Фонду

20.

Укладення іпотечних договорів із позичальниками за їх рахунок

Після оформлення права власності

Миколаївське регіональне управління Фонду, позичальники

21.

Передбачення видатків на виконання заходів, визначених Програмою, в межах наявного фінансового ресурсу міського бюджету

Щорічно під час формування міського бюджету

Виконавчий комітет міської ради, департамент фінансів Миколаївської міської ради



Додаток 3
до Програми



Обсяг
потреби щодо забезпечення житлом молодих сімей
та одиноких молодих громадян у місті Миколаєві

Найменування населеного пункту

Кількість молодих сімей та одиноких молодих громадян, які перебувають на квартирному обліку станом на 1 січня

2011 року

Загальна площа житла для забезпечення молоді житлом

(тис. кв. метрів)

Усього

З них мають право

на отримання пільгового довготермінового кредиту

39,458

ВСЬОГО

12885

707 (**)

 


** зазначена кількість сімей зареєстрована в Миколаївському регіональному управлінні Фонду, які перебувають на квартирному обліку станом на 01.01.11.
 

Додаток 4
до Програми



очікувані результати
виконання Програми
 
Загальна площа житла, яку планується побудувати

Кількість житла,

яке планується побудувати

всього:

у тому числі за роками:

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

кількість квартир

загальна  площа

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

(кв. метрів)

кількість квартир

загальна  площа

(кв. метрів)


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

616

39457,8

64

4321,8

72

4794,1

80

4855,1

80

4855,1

80

4855,1

120

7788,3

120

7788,3



Додаток 5
до Програми



Перелік об’єктів
по реалізації Програми
 

п/п

Найменування об’єкта

Орієнтовна вартість будівництва, тис. грн.

Загальна площа квартир будинку,

м2

Кількість квартир

Висот-ність

Кіль-кість

секцій

Місце розташування об’єкта

Замовник

Загальна

у тому числі

1 кім

2 кім

3 кім

4/5

кім

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

1

Забудова мікрорайону “Північний”

- корп. 27-А

 

 

 

82038.8

 

 

 

15776,7

 

 

 

240

 

 

 

60

 

 

 

120

 

 

 

60

 

 

 

-

 

 

 

10

 

 

 

6

м. Миколаїв мкр. “Північний” на зем. ділянці S=3,04га

МРУ ДСФУ “Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”

- корп. 27-Б

37869.5

7282,6

120

30

60

30

-

10

3

- корп. 27-Г

22473.3

4321,8

64

-

32

32

-

9

2

- корп. 28-А

24929.3

4794,1

72

-

27

18

-

10

2

- корп. 28-Б

37869.5

7282,6

120

30

60

30

-

10

3

 

Всього:

205180,4

39457,8

616

724

1626

1215

-

-

-

 

 



Додаток 6
до Програми



ПРОГНОЗНІ ОБСЯГИ
фінансування Програми

Найменування району

Загальний обсяг

фінансування

(млн. гривень)

у тому числі

державний бюджет

місцевий бюджет

розподіл коштів місцевих бюджетів за роками

інші джерела

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

м. Миколаїв,

мкр. Північний

317,16

73,41

90,45

11,85

13,1

13,1

13,1

13,1

13,1

13,1

153,3


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: