Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

03 квітня 2017                                                                                № 97р

Про затвердження структури управління

комунального майна Миколаївської міської

ради та Положень про його структурні

підрозділи

 

На виконання рішень Миколаївської міської ради від 22.12.2016 №13/1 «Про затвердження структури виконавчих органів Миколаївської міської ради», від 23.02.2017 №16/32  «Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради», розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 45р (зі змінами), керуючись п.п.19, 20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Затвердити структуру управління комунального майна Миколаївської міської ради (додається).

 2. Затвердити Положення про структурні підрозділи управління комунального майна Миколаївської міської ради (додаються).

 3. Розпорядження міського голови від 09.06.2011 № 67 рк «Про затвердження структури управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської ради та Положень про його структурні підрозділи» визнати таким, що втратило чинність.

4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови Дадівєріна А.Д.

 

Міський голова                                                                                 О.Ф. Сєнкевич

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 97р 

 

СТРУКТУРА

 

управління комунального майна Миколаївської міської ради

 

Найменування

Штатна чисельність

(одиниць)

Начальник управління

1

Відділ приватизації комунального майна

3

Відділ оренди комунального майна

4

Відділ обліку комунального майна

3

Фінансовий відділ

3

Відділ по роботі з комунальними підприємствами, установами та організаціями

3

Водій

1

 

 
 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 97р 

   

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ приватизації комунального  майна

управління комунального майна Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ приватизації комунального  майна управління комунального майна Миколаївської міської ради (далі – відділ)  є структурним підрозділом управління комунального майна Миколаївської міської ради (далі – управління), підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований міському голові, заступнику міського голови (за підпорядкованістю) та начальнику управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління, цим Положенням, іншими нормативними актами.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

2. Основні завдання

 

2.1. Основним завданням відділу є здійснення повноважень щодо реалізації прав територіальної громади міста Миколаєва, пов’язаних з розпоряджанням об’єктами комунальної власності, організація і проведення приватизації та відчуження комунального майна, контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу згідно з діючим законодавствам.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Забезпечення виконання процесів приватизації комунального майна, для чого розробляє для розгляду міською радою:

- пропозиції щодо порядку та умов відчуження комунального майна;

- проекти міських програм приватизації, змін та доповнень до них;

- переліки об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації;

- переліки об’єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації.

3.2. Здійснення організації та підготовки відчуження комунального майна, згідно з рішеннями міської ради.

3.3. Підготовка документів для укладення угод про проведення незалежної оцінки майна, що підлягає приватизації та відчуженню, договорів купівлі-продажу та інших правочинів.

3.4. Здійснення контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу.

3.5. Здійснення контролю за своєчасним надходженням коштів від приватизації та відчуження.

3.6. Внесення за матеріалами перевірок пропозицій начальнику управління щодо усунення виявлених порушень, повернення комунального майна, відшкодування збитків.

3.7. Залучення в установленому порядку до роботи відповідних фахівців відділів управління, експертів і представників органів місцевого самоврядування, користування послугами аудиторських фірм для проведення контрольних перевірок і ревізій.

3.8. Підготовка звітів про хід та результати відчуження комунального майна, виконання міської програми приватизації.

3.9. Забезпечення висвітлення процесів приватизації в засобах масової інформації.

3.10. Формування, ведення та розміщення реєстру приватизованого нежитлового фонду.

3.11. Організація роботи щодо приватизації житлового фонду міської ради, ведення обліку приватизованого житлового фонду.

 3.12. Підготовка і внесення на розгляд міської ради пропозицій щодо переліку об’єктів, які можуть надаватися у концесію.

 3.13. Одержання в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування підприємств, установ інформації, документів, статистичних даних та інших матеріалів, необхідних для виконання покладених на нього завдань.

3.14. Інформування керівництва у разі покладання на відділ виконання роботи, що не належить до його функцій чи виходить за їх межі, а також у випадках, коли відповідні підрозділи або посадові особи не надають документи чи інші матеріали, необхідні для виконання порушених питань.

3.15. Участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях постійних комісій міської ради та виконавчого комітету міської ради, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міською радою, її виконавчими органами, міським головою.

3.16. Проведення іншої роботи, що належить до компетенції відділу.

3.17. Забезпечення доступу до публічної інформації та системного і оперативного оприлюднення інформації з питань, що належать до компетенції відділу на офіційному веб-порталі міської ради в мережі Інтернет.

 

4. Структура відділу

 

4.1. Структуру відділу, штатну чисельність та положення про структурні підрозділи затверджує міський голова.

4.2. Працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад начальник управління у порядку, визначеному законодавством.

4.3. Посадові обов’язки працівників відділу та начальника відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.

4.4. До складу відділу входять:

начальник відділу        1

головний спеціаліст     2

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади начальником управління в порядку, визначеному законодавством.

5.2.Начальник відділу безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

5.3. Начальник відділу:

- здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань, а також за стан трудової, виконавської дисципліни;

- планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи управління;

- розподіляє обов’язки між працівниками відділу, розробляє посадові інструкції;

- надає доручення працівникам відділу і контролює їх виконання;

- вимагає від працівників відділу належне виконання посадових обов’язків  відповідно до чинного законодавства України;

- вносить пропозиції начальнику управління щодо прийняття та звільнення працівників відділу, надає подання про нагородження працівників відділу та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності у встановленому порядку згідно з чинним законодавством.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації із керівником виконавчого органу Миколаївської міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Реорганізація та ліквідація відділу здійснюється за рішенням міської ради відповідно до вимог чинного законодавства.

6.5. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

_________________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 97р 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ оренди комунального майна

 управління комунального майна Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ оренди комунального майна  (далі – відділ) є структурним підрозділом управління комунального майна Миколаївської міської ради (далі – управління), підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований міському голові, заступнику міського голови (за підпорядкованістю) та начальнику управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління, цим Положенням, іншими нормативними актами.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Виступає орендодавцем цілісних майнових комплексів підприємств, їхніх структурних підрозділів і нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень), що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста, згідно з Положенням про оренду майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста, здійснює методичне керівництво  процесами    передачі  комунального майна в оренду .

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Організація  та проведення  роботи щодо передачі в орендне користування об’єктів міської комунальної власності.

3.2.  Здійснення організаційних заходів по підготовці та проведенню конкурсів на право оренди комунального майна.

3.3. Надання згоди (або відмови) орендарям на проведення невід’ємних поліпшень орендованого майна.

3.4. Підготовка наказів з питань оренди об’єктів міської комунальної власності, розрахунків орендної плати,  проектів  договорів оренди, договорів про внесення змін до договорів оренди.

3.5. Здійснення контролю за виконанням умов договорів оренди об’єктів комунальної власності, укладених управлінням, та внесення змін до них.

 3.6. Внесення  за матеріалами перевірок пропозицій начальнику управління щодо усунення виявлених порушень, повернення комунального майна.

3.7. Здійснення  контролю за своєчасним надходженням коштів від оренди по договорах оренди, укладених управлінням.

3.8. Ведення обліку договорів оренди майна комунальної власності в управлінні, на підприємствах та в установах комунальної власності.

3.9. Ведення обліку майна комунальної власності, яке може бути передане в оренду.

3.10. Укладення угод про проведення незалежної оцінки майна, що підлягає передачі в оренду, договорів оренди та внесення змін до них.

3.11. Забезпечення висвітлення інформації про об’єкти комунальної власності, які можуть бути надані в оренду.

3.12. Розробка проектів рішень щодо затвердження Положення про оренду майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Миколаєва, змін та доповнень до нього.

3.13. Організація роботи щодо передачі об’єктів права комунальної власності територіальної громади міста Миколаєва у безоплатне користування  юридичним та фізичним особам, підготовка відповідних проектів рішень міської ради та їх виконання.

3.14. Представлення  управління в установленому порядку з питань, які відносять до компетенції відділу, в органах державної влади, місцевого самоврядування, підприємствах, установах незалежно від форми власності.

3.15.Залучення  в установленому порядку до роботи відповідних фахівців відділів управління, експертів і представників органів місцевого самоврядування, користування послугами аудиторських фірм для проведення контрольних перевірок і ревізій.

  3.16. Одержання в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування підприємств, установ інформації, документів, статистичних даних та інших матеріалів, необхідних для виконання покладених на нього завдань.

3.17. Інформування керівництва у разі покладання на відділ виконання роботи, що не належить до його функцій чи виходить за їх межі, а також у випадках, коли відповідні підрозділи або посадові особи не надають документи чи інші матеріали, необхідні для виконання порушених питань;

3.18. Участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях постійних комісій міської ради та виконавчого комітету міської ради, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міською радою, її виконавчими органами, міським головою.

3.19. Проведення іншої роботи, що належить до компетенції відділу.

3.20. Забезпечення доступу до публічної інформації та системного і оперативного оприлюднення інформації з питань, що належать до компетенції відділу на офіційному веб-порталі міської ради в мережі Інтернет.

 

4. Структура відділу

 

4.1. Структуру відділу, штатну чисельність та положення про структурні підрозділи затверджує міський голова.

4.2. Працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад начальник управління у порядку, визначеному законодавством.

4.3. Посадові обов’язки працівників відділу та начальника відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.

4.4. До складу відділу входять:

начальник відділу                       1

заступник начальника відділу   1

головний спеціаліст                    2

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади начальником управління в порядку, визначеному законодавством.

5.2.Начальник відділу безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

5.3. Начальник відділу:

- здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань, а також за стан трудової, виконавської дисципліни;

- планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи управління;

- розподіляє обов’язки між працівниками відділу, розробляє посадові інструкції;

- надає доручення працівникам відділу і контролює їх виконання;

- вимагає від працівників відділу належне виконання посадових обов’язків  відповідно до чинного законодавства України;

- вносить пропозиції начальнику управління щодо прийняття та звільнення працівників відділу, надає подання про нагородження працівників відділу та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності у встановленому порядку згідно з чинним законодавством.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації із керівником виконавчого органу Миколаївської міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Реорганізація та ліквідація відділу здійснюється за рішенням міської ради відповідно до вимог чинного законодавства.

6.5. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

_________________________________________________________

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 97р 

   

Положення

про відділ обліку комунального майна

управління комунального майна  Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ обліку комунального майна (далі – відділ) є структурним підрозділом управління комунального майна  Миколаївської міської ради (далі – управління), підзвітний і підконтрольний Миколаївській міській раді, підпорядкований міському голові, заступнику міського голови (за підпорядкованістю) та начальнику управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління, цим Положенням, іншими нормативними актами.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. У межах своїх повноважень бере участь у реалізації прав територіальної громади міста Миколаєва, пов'язаних з володінням користуванням і розпорядженням майном комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва.

          2.2.Здійснює управління, методичне керівництво, моніторинг стану обліку та інвентаризації майна комунальної власності органами Миколаївської міської ради на підприємствах та в установах комунальної власності. Вживає заходів у межах повноважень за результатами виявлених недоліків.

3. Повноваження  відділу

 

3.1. Ведення реєстру об’єктів комунальної власності територіальної громади  м. Миколаєва та здійснення управлінського обліку майна, яке знаходиться на балансах комунальних підприємств та установ комунальної власності міста.

        3.2.Здійснення управління, методичного керівництва, моніторингу щодо стану обліку та інвентаризації майна комунальної власності органами міської ради на підприємствах та в установах комунальної власності. Вжиття заходів у межах компетенції за результатами виявлених недоліків. 

         3.3. Організація роботи щодо виявлення об’єктів нерухомого майна комунального призначення та інженерно-технічних мереж, балансоутримувач яких не визначений, та передає їх відповідним спеціалізованим підприємствам міста.

          3.4.Здійснення управлінського обліку нерухомого майна, балансова приналежність якого не визначена.

3.5. Розробка проектів рішень міської ради з наступних питань:

           - про надання згоди на прийняття майна до комунальної власності, набуття громадою прав власності на майно, у тому числі на умовах спільної власності, та підготовка відповідних документів на виконання цих рішень міської ради ;

           - про передачу комунального майна іншим особам.

         3.6. Підготовка розпоряджень управління з наступних питань:

          - вилучення у комунальних підприємств, установ закріпленого за ними комунального майна, та передача його іншим комунальним підприємствам, установам на праві господарського відання або оперативного управління ;

         - надання дозволу на списання з балансу підприємств та установ комунальної власності морально застарілого, повністю зношеного та не  придатного для подальшої експлуатації майна;

         - передача житлових будинків (списання) з балансів житлово-комунальних підприємств та передачу їх об'єднанням співвласників багатоквартирних будинків або управителям багатоквартирних будинків;

          - списання з балансу житлово-комунальних підприємств квартир на підставі звернення їх власників.

        3.7. Підготовка, подання та отримання документів на реєстрацію права власності на нерухоме майно, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва .

         3.8. Підготовка договорів про передачу комунального майна, що передано на баланс іншим власникам, на підставі договорів на утримання житлових будинків, споруд та прибудинкових території.

         3.9.Підготовка договорів (додаткових угод) до договорів на господарське відання складовими  Єдиної газотранспортної системи України.

 3.10. Представлення управління в установленому порядку з питань, які відносять до компетенції відділу, в органах державної влади, місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах незалежно від форми власності.

3.11.Залучення спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організації до розгляду питань, що належать до його повноважень.

3.12. Направлення запитів та встановлення термінів надання інформації в обсягах, необхідних для виконання покладених на нього завдань.

3.13. Одержання в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування підприємств, установ інформації документів, статистичних даних та інших матеріалів, необхідних для виконання покладених на нього завдань.

3.14. Інформування керівництва у разі покладання на відділ виконання роботи, що не належить до його функцій чи виходить за їх межі, а також у випадках, коли відповідні підрозділи або посадові особи не надають документи чи інші матеріали, необхідні для виконання порушених питань.

3.15. Участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях постійних комісій міської ради та виконавчого комітету міської ради, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міською радою, її виконавчими органами, міським головою.

3.16.   Проведення іншої роботи, що належить до компетенції відділу.

3.17. Забезпечення доступу до публічної інформації та системного і оперативного оприлюднення інформації з питань, що належать до компетенції відділу на офіційному веб-порталі міської ради в мережі Інтернет.

 

4. Структура відділу

 

4.1. Структуру відділу, штатну чисельність та положення про структурні підрозділи затверджує міський голова.

4.2. Працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад начальник управління у порядку, визначеному законодавством.

4.3. Посадові обов’язки працівників відділу та начальника відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.

4.4. До складу відділу входять:

начальник відділу        1

головний спеціаліст     2

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади начальником управління в порядку, визначеному законодавством.

5.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

5.3. Начальник відділу:

- здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань, а також за стан трудової, виконавської дисципліни;

- планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи управління;

- розподіляє обов’язки між працівниками відділу, розробляє посадові інструкції;

- надає доручення працівникам відділу і контролює їх виконання;

- вимагає від працівників відділу належне виконання посадових обов’язків  відповідно до чинного законодавства України;

- вносить пропозиції начальнику управління щодо прийняття та звільнення працівників відділу, надає подання про нагородження працівників відділу та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності у встановленому порядку згідно з чинним законодавством.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації із керівником виконавчого органу Миколаївської міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Реорганізація та ліквідація відділу здійснюється за рішенням міської ради відповідно до вимог чинного законодавства.

6.5. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

_____________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 97р 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про фінансовий відділ

управління комунального майна Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Фінансовий відділ управління комунального майна Миколаївської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом управління комунального майна Миколаївської міської ради (далі – управління) підзвітним і підконтрольним Миколаївській міській раді, підпорядкованим міському голові, заступнику міського голови (за підпорядкованістю) та начальнику управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління, цим Положенням, відповідними рекомендаціями Національного агентства з питань державної служби, Міністерства соціальної політики України, Міністерства юстиції України, Пенсійного фонду України, іншими нормативними актами.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

2. Основні завдання

 

2.1. Ведення бухгалтерського обліку фінансово – господарської діяльності управління та складання звітності.

2.2. Забезпечення реалізації державної політики з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування в управлінні.

2.3. Забезпечення організації діловодства в управлінні, здійснення контролю, ведення архіву тощо.

2.4. Здійснення організаційно-технічного забезпечення діяльності управління.

 

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Ведення документально обґрунтованого бухгалтерського обліку, що відображає господарські процеси з метою контролю за ними і впливу на них.

3.2 Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного надання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів, відображення операцій в бухгалтерському обліку та звітності.

3.3. Забезпечення контролю за наявністю та рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів та кошторисів.

3.4. Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності управління.

3.5. Складання штатних розписів, бюджетних запитів, кошторисів доходів та видатків згідно із затвердженим міською радою бюджетом міста.

3.6. Складання і надання у відповідні державні органи річної і періодичної бухгалтерської, фінансової, податкової, статичної та іншої звітності у встановлені терміни.

3.7. Складання річного розпису видатків із щомісячним розподілом, у разі необхідності внесення пропозицій щодо перерозподілу лімітних асигнувань.

3.8. Складання паспортів бюджетних програм за програмно-цільовим методом та внесення змін протягом року.

3.9. Складання звітів та аналізу ефективності бюджетних програм за підсумками року.

3.10. Здійснення контролю за використанням фонду оплати праці, встановлення посадових окладів, надбавок, премій та інших виплат.

3.11. Здійснення заходів щодо попередження незаконних витрат коштів і товарно-матеріальних цінностей, порушення фінансової дисципліни і податкового законодавства.

3.12. Проведення розрахунків за товари, роботи, послуги; достовірність і правильність оформлення інформації, включеної в реєстри бюджетних зобов’язань; зберігання, оформлення і передача в архів опрацьованих первинних документів і облікових регістрів.

3.13. Проведення інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно - матеріальних цінностей, грошових коштів та інших статей балансу. Участь в оформленні матеріалів стосовно нестач, розкрадань, порчі активів.

3.14. Надання методичної допомоги працівникам управління з питань, що належать до компетенції відділу.

3.15. Оприлюднення  на єдиному веб-порталі використання публічних коштів e-data.gov.ua інформації про використання бюджетних коштів.

3.16. Забезпечення реалізації державної політики з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування в управлінні, і разом з

 

відповідними структурними підрозділами узагальнення практики роботи з кадрами, внесення начальнику управління пропозицій щодо її вдосконалення.

3.17. Формування разом з іншими структурними підрозділами управління замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації працівників управління.

3.18. Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка  статичної звітності з кадрових питань, аналіз якісного складу працівників управління.

3.19. Вивчення разом з іншими структурними підрозділами управління особистих, професійних, ділових якостей осіб, які претендують на зайняття посад в управлінні, попередження їх про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби, контроль за добір і розстановку кадрів в управлінні.

3.20. Прийняття від претендентів на вакантні посади в управлінні відповідних документів та подання їх на розгляд конкурсної комісії, здійснення інших заходів щодо організації конкурсного відбору в управлінні.

3.21. Розгляд та внесення начальнику управління пропозицій щодо проведення стажування кадрів в управлінні, підготовка разом з відповідними структурними підрозділами управління  документів для організації стажування, здійснення контролю за його проведенням.

3.22. Підготовка відповідних документів про призначення на посади та звільнення з посад працівників управління.

3.23. Підготовка та оформлення документів про складання Присяги та присвоєння рангів посадовим особам управління.

3.24. Обчислення стажу роботи і служби в органах місцевого самоврядування, здійснення контролю за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складання графіків щорічних відпусток працівників управління.

3.25. Здійснення у межах своєї компетенції заходів для забезпечення трудової дисципліни, оформлення документів, пов’язаних з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу.

3.26. Здійснення роботи, пов’язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників.

3.27. Оформлення листків тимчасової непрацездатності, протоколів засідань комісії (уповноваженого) із соціального страхування в управлінні.

3.28. Здійснення організаційного забезпечення у проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них завдань і обов’язків.

3.29. Здійснення обліку військовозобов’язаних і призовників, забезпечення контролю за станом військового обліку військовозобов’язаних  і призовників в управлінні.

 

 

3.30. Проведення іншої роботи, пов’язаної із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.

3.31. Приймання, реєстрація і своєчасна передача за призначенням вхідної кореспонденції, внутрішньої документації міської ради та її виконавчих органів, реєстрація і відправлення вихідної кореспонденції управління.

3.32. Складання та погодження зведеної номенклатури справ управління, актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду, описів справ постійного зберігання, перевірка відповідності формування документів у справи затвердженій номенклатурі. 

3.33. Зберігання та передача в установленому порядку згідно з діючими інструкціями та Положеннями документів Національного архівного фонду постійного терміну зберігання до архівного відділу Миколаївської міської ради.

3.34. Забезпечення роботи Експертної комісії  управління.

3.35. Забезпечення обліку, зберігання та використання документів з грифом для службового користування (ДСК).

3.36. Формування справ тимчасового терміну зберігання, не внесених до Національного архівного фонду, та забезпечення належного їх зберігання.

3.37. Облік печаток та штампів, що використовуються в управлінні, у відповідному журналі.

  3.38. Одержання в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування підприємств, установ інформації, документів, статистичних даних та інших матеріалів, необхідних для виконання покладених на нього завдань.

3.39. Інформування керівництва у разі покладання на відділ виконання роботи, що не належить до його функцій чи виходить за їх межі, а також у випадках, коли відповідні підрозділи або посадові особи не надають документи чи інші матеріали, необхідні для виконання порушених питань.

3.40. Участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях постійних комісій міської ради та виконавчого комітету міської ради, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міською радою, її виконавчими органами, міським головою.

3.41. Проведення іншої роботи, що належать до компетенції відділу.

3.42.  Забезпечення доступу до публічної інформації та системного і оперативного оприлюднення інформації з питань, що належать до компетенції відділу на офіційному веб-порталі міської ради в мережі Інтернет.

4. Структура відділу

 

4.1. Структуру відділу, штатну чисельність та положення про структурні підрозділи затверджує міський голова.

4.2. Працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад начальник управління у порядку, визначеному законодавством.

4.3. Посадові обов’язки працівників відділу та начальника відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.

4.4. До складу відділу входять:

начальник відділу – головний бухгалтер  1

головний спеціаліст                                     2

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу – головний бухгалтер, який призначається на посаду та звільняється з посади начальником управління в порядку, визначеному законодавством.

5.2. Начальник відділу – головний бухгалтер  безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

5.3.    Начальник відділу-головний бухгалтер:

- здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань, а також за стан трудової, виконавської дисципліни, роботу з кадрами в управлінні;

- планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи управління;

- розподіляє обов’язки між працівниками відділу, розробляє посадові інструкції;

- надає доручення працівникам відділу і контролює їх виконання;

- вимагає від працівників відділу належне виконання посадових обов’язків  відповідно до чинного законодавства України;

- вносить пропозиції начальнику управління щодо прийняття та звільнення працівників відділу, надає подання про нагородження працівників відділу та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності у встановленому порядку згідно з чинним законодавством.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації із керівником виконавчого органу Миколаївської міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Реорганізація та ліквідація відділу здійснюється за рішенням міської ради відповідно до вимог чинного законодавства.

6.5. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

_______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 03 квітня 2017

№ 97р 

 

Положення

про відділ по роботі з комунальними підприємствами,

установами та організаціями 

управління комунального майна  Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

        1.1. Відділ  по роботі з комунальними підприємствами, установами та організаціями  (далі – відділ) є структурним підрозділом управління комунального майна  Миколаївської міської ради (далі – управління), підзвітний і підконтрольний Миколаївській міській раді, підпорядкований міському голові, заступнику міського голови (за підпорядкованістю) та начальнику управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління, цим Положенням, іншими нормативними актами.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Відділ забезпечує реалізацію політики органів місцевого самоврядування у сфері управління майном комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва.

          2.2. Здійснює управління комунальною власністю стосовно комунальних підприємств, установ та організацій.

 

3. Повноваження  відділу

 

         3.1. Розробка проектів рішень міської ради щодо:

            -  створення, реорганізації та ліквідації підприємств, установ комунальної власності територіальної громади міста Миколаєва, організація виконання рішень з цих питань;

            -  затвердження установчих документів підприємств, установ комунальної власності територіальної громади міста Миколаєва.

           Розробка проектів рішень міської ради або розпоряджень управління про затвердження змін та доповнень до установчих документів підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста Миколаєва.

          3.2. Розгляд та надання пропозицій щодо погодження фінансових планів комунальних підприємств.

          3.3. Підготовка проектів розпоряджень міського голови про призначення (звільнення) керівників підприємств, установ та організацій комунальної власності.

          3.4. Підготовка контрактів з керівниками підприємств, установ та організацій комунальної власності та надання їх на погодження, внесення змін  до них та здійснення  контролю за їх виконанням.

         3.5. Розгляд документів, які надаються для погодження дозволів на розміщення зовнішньої реклами на об'єктах комунальної власності, та внесення  пропозицій щодо їх погодження.

         3.6. Організація роботи з наступних питань:

         - звітування та контроль за правильністю складання звітів керівниками підприємств, установ та організацій комунальної власності з питань ефективного управління майном комунальної власності;

         - заслуховування звітів про роботу керівників підприємств, установ та організацій комунальної власності;

         - здійснення моніторингу звітності комунальних підприємств та установ;

          - замовлення аудиторських перевірок.

         3.7. Представлення інтересів територіальної громади міста Миколаєва на підприємствах та в установах, які мають частку комунальної власності.

         3.8. Внесення пропозицій щодо придбання корпоративних прав юридичних осіб, здійснення управління пакетами акцій (частками, паями), які перебувають у власності територіальної громади.

3.9. Представлення управління в установленому порядку з питань, які відносять до компетенції відділу, в органах державної влади, місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах незалежно від форми власності.

 3.10.Залучення спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організації до розгляду питань, що належать до його повноважень.

 3.11. Направлення запитів та встановлення термінів надання інформації в обсягах, необхідних для виконання покладених на нього завдань.

 3.12. Одержання в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування підприємств, установ інформації, документів, статистичних даних та інших матеріалів, необхідних для виконання покладених на нього завдань.

3.13. Інформування керівництва у разі покладання на відділ виконання роботи, що не належить до його функцій чи виходить за їх межі, а також у випадках, коли відповідні підрозділи або посадові особи не надають документи чи інші матеріали, необхідні для виконання порушених питань.

3.14. Участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях постійних комісій міської ради та виконавчого комітету міської ради, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міською радою, її виконавчими органами, міським головою.

3.15  Проведення іншої роботи, що належить до компетенції відділу.

3.16. Забезпечення доступу до публічної інформації та системного і оперативного оприлюднення інформації з питань, що належать до компетенції відділу на офіційному веб-порталі міської ради в мережі Інтернет.

 

4. Структура відділу

 

4.1. Структуру відділу, штатну чисельність та положення про структурні підрозділи затверджує міський голова.

4.2. Працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад начальник управління у порядку, визначеному законодавством.

4.3. Посадові обов’язки працівників відділу та начальника відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.

4.4. До складу відділу входять:

начальник відділу         1

головний спеціаліст      2

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади начальником управління в порядку, визначеному законодавством.

5.2.Начальник відділу безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

5.3. Начальник відділу:

- здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань, а також за стан трудової, виконавської дисципліни;

- планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи управління;

- розподіляє обов’язки між працівниками відділу, розробляє посадові інструкції;

- надає доручення працівникам відділу і контролює їх виконання;

- вимагає від працівників відділу належне виконання посадових обов’язків  відповідно до чинного законодавства України;

- вносить пропозиції начальнику управління щодо прийняття та звільнення працівників відділу, надає подання про нагородження працівників відділу та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності у встановленому порядку згідно з чинним законодавством.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації із керівником виконавчого органу Миколаївської міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Реорганізація та ліквідація відділу здійснюється за рішенням міської ради відповідно до вимог чинного законодавства.

6.5. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

 

_______________________________________________________


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: