Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ  МІСЬКИЙ  ГОЛОВА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

8 лютого 2013                                                                                       № 20рк

Про внесення змін та доповнень до

розпорядження міського голови від

14.06.11 № 283р “Про затвердження

структури та положень про структурні

підрозділи виконавчого комітету

Миколаївської міської ради”

 

            На підставі рішення Миколаївської міської ради від 20.12.12 № 23/14 “Про внесення змін та доповнень до рішень міської ради від 27.01.11 № 3/10 “Про затвердження структури виконавчих органів Миколаївської міської ради та апарату Миколаївської міської ради”, від 21.04.11 № 5/3 “Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради та апарат Миколаївської міської ради”, розпорядження міського голови від 18.01.13 № 9рк “Про затвердження штатної чисельності виконавчих органів Миколаївської міської ради”, керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:

 

1. Внести до розпорядження міського голови від 14.06.11 № 283р “Про затвердження структури та положень про структурні підрозділи виконавчого комітету Миколаївської міської ради” такі зміни та доповнення.

1.1. Затвердити структуру юридичного департаменту Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).

1.2. Внести до Положення про відділ правової експертизи та адміністративних питань юридичного управління Миколаївської міської ради, Положення про відділ судової роботи юридичного управління Миколаївської міської ради, Положення про відділ правового забезпечення юридичного управління Миколаївської міської ради зміни:

- слово “управління” замінити словом “департамент” у відповідних відмінках;

- слова “начальник управління”, “заступник начальника управління” замінити словами “директор департаменту”, “заступник директора департаменту” у відповідних відмінках.

1.3. Зменшити штатну чисельність відділу правової експертизи та адміністративних питань на 1 (одну) одиницю головного спеціаліста.

1.4. Зменшити штатну чисельність відділу судової роботи на 1 (одну) одиницю головного спеціаліста.

1.5. Ввести до складу відділу цивільно-правових відносин 2 (дві) штатні одиниці.

1.6. Затвердити Положення про відділ цивільно-правових відносин юридичного департаменту Миколаївської міської ради (додається).

 

2. Начальнику відділу кадрів Миколаївської міської ради Веселовській Т.С. та начальнику бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради Щербаковій І.М. провести відповідні організаційні заходи згідно з діючим законодавством.

 

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.

 

Міський голова                                                                          В.Д.Чайка

 

Затверджено

розпорядженням

міського голови

від 8 лютого 2013

№ 20рк

 

СТРУКТУРА

юридичного департаменту Миколаївської міської ради

 

Найменування

Штатна чисельність

(одиниць)

Директор департаменту

1

Відділ правової експертизи та адміністративних питань

3

Відділ судової роботи

3

Відділ правового забезпечення

3

Відділ цивільно-правових відносин

2

 

Затверджено

розпорядженням

міського голови

від 8 лютого 2013

№ 20рк

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ цивільно-правових відносин

юридичного департаменту Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ цивільно-правових відносин юридичного департаменту Миколаївської міської ради (далі – відділ) входить до складу юридичного департаменту Миколаївської міської ради (далі – департамент) та підпорядковується директору департаменту.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про юридичний департамент Миколаївської міської ради та цим Положенням.

 

2. Основні завдання

 

Основними завданнями відділу є організація претензійної, позовної роботи та представлення у встановленому законодавством порядку інтересів міського голови, міської ради та її виконавчих органів у судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів.

 

3. Структура та організація роботи відділу

 

3.1. Відділ очолює начальник відділу (далі – керівник), який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою в порядку, визначеному законодавством.

Керівник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту, йому підконтрольний та підзвітний.

3.2. До складу відділу входять:

- начальник відділу;

- головний спеціаліст.

3.3. Керівник відділу:

3.3.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність перед директором департаменту за виконання покладених на відділ завдань.

3.3.2. Організовує і контролює роботу відділу, розподіляє обов’язки між працівниками відділу.

3.3.3. Займається розробкою проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови та проводить експертизу проектів таких актів.

3.3.4. Подає відповідно до законодавства пропозиції директору департаменту про призначення на посади, звільнення з посад, переміщення, заохочення та накладення стягнень на працівників відділу, вживає необхідних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників відділу.

3.3.5. Забезпечує дотримання працівниками відділу законодавства України з питань служби в органах місцевого самоврядування та боротьби з корупцією.

3.3.6. Представляє інтереси міського голови, міської ради, виконавчого комітету міської ради у розгляді судами справ.

3.3.7. Вимоги керівника відділу, у межах компетенції, є обов’язковими до виконання всіма працівниками відділу.

3.3.8. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

4. Компетенція відділу

 

4.1. Представлення у встановленому законодавством порядку інтересів міського голови, міської ради та її виконавчих органів у судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів.

4.2. Підготовка проектів рішень міської ради, виконкому міської ради, розпоряджень міського голови.

4.3. Перевірка на відповідність чинному законодавству проектів рішень міської ради, рішень її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.

4.4. Організація претензійної та позовної роботи, надання правової оцінки претензіям, що пред’явлені міській раді та її виконавчим органам у зв’язку з порушенням майнових прав і законних інтересів.

4.5. Надання фізичним особам, посадовим особам виконавчих органів ради усних та письмових консультацій з правових питань, віднесених до компетенції відділу.

4.6. Аналіз наслідків розгляду позовів і судових справ, внесення директору департаменту пропозицій щодо вдосконалення правового забезпечення міської ради та її виконавчих органів.

4.7. Сприяння своєчасному вжиттю заходів за окремими ухвалами, рішеннями, постановами суду.

4.8. Здійснення інших повноважень, покладених на відділ відповідно до чинного законодавства.

 

5. Права відділу

 

Відділ має право:

5.1. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій, які належать до комунальної власності Миколаївської міської ради, документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

5.2. Інформувати директора департаменту в разі покладення на відділ виконання завдань, що не належать до його функцій чи виходять за межі його компетенції, а також у випадках, коли відповідні підрозділи або посадові особи не подають документи, інші матеріали, необхідні для виконання поставлених перед відділом завдань.

5.3. При виконанні покладених на відділ завдань, взаємодіяти з іншими відділами департаменту, а також з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями та об’єднаннями громадян.

5.4. Вносити керівництву пропозиції з питань вдосконалення та підвищення ефективності роботи відділу та управління. Звертатися до керівництва з приводу створення умов для роботи спеціалістів відділу, забезпечення їх приміщенням, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними робочими місцями, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.

 

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу

 

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.

6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

 

7. Відповідальність посадових осіб відділу

 

7.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

 

8. Заключні положення

Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

_____________________________________________________


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: