Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

  

9 червня 2011                                                                        № 67рк

 

Про затвердження структури

управління з використання та розвитку

комунальної власності

Миколаївської міської ради та

положень  про його структурні

підрозділи

ВН.ЗМ.

 

На виконання рішень Миколаївської міської ради від 27.01.11 № 3/10 „Про затвердження структури виконавчих органів Миколаївської міської ради та апарату Миколаївської міської ради”, від 21.04.11 № 5/3 „Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради та апарат Миколаївської міської ради”, керуючись пп. 19, 20 ч. 4 ст.42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:

              1. Затвердити структуру управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської ради (додається).

              2. Затвердити Положення про структурні підрозділи  управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської ради (додаються).

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови  Андрієнка Ю.Г.

            

Міський голова                                                                       В.Д. Чайка

                                           

                                                     Затверджено

розпорядженням

міського голови

від 9 червня 2011

№ 67рк

  

Структура управління з використання та розвитку комунальної

власності Миколаївської міської ради

 

Найменування

Штатна чисельність (одиниць)

   Начальник  управління

1

   Відділ реформування комунальної власності

3

   Відділ обліку та використання комунального майна

4

   Відділ договірних відносин

5

   Фінансовий відділ

3

Затверджено

розпорядженням

міського голови

від 9 червня 2011

№ 67 рк

  

ПОЛОЖЕННЯ

про фінансовий відділ управління з використання

та розвитку комунальної власності

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

         1.1. Фінансовий відділ (далі - відділ) є структурним підрозділом управління з використання та розвитку комунальної власності міської ради.

         1.2. Відділ очолює начальник фінансового відділу – головний бухгалтер, який підпорядковується безпосередньо начальнику управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської ради (далі - управління).

         1.3. Відділ у  своїй  роботі  керується Конституцією України, Бюджетним Кодексом України, Законами України «Про  місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Законом України  «Про приватизацію державного майна», Законом України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (мала приватизація)», наказом Головного управління Державного казначейства України, Міністерства фінансів України від 10.12.1999 №114,  рішеннями міської ради, її виконкому, розпорядженнями та наказами міського голови, Положенням про управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської ради, цим Положенням та іншими нормативними актами, регламентуючими бюджетні відносини та фінансово – господарську діяльність управління.

 

2. Основні завдання

 

           2.1. Ведення бухгалтерського обліку фінансово - господарської діяльності управління та складання звітності.

        2.2. Відображення в документах достовірної і в повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) і фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.

         2.3. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного надання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів, відображення операцій в бухгалтерському обліку та звітності.

         2.4. Забезпечення контролю за наявністю та рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів та кошторисів.

         2.5. Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово - господарській діяльності  і мобілізація внутрішніх резервів.

    2.6. Забезпечення реалізації державної політики з питань кадрової роботи та  служби в органах місцевого самоврядування.

 

3. Структура та організація роботи відділу

 

3.1. Відділ очолює начальник фінансового відділу -  головний бухгалтер, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за поданням начальника управління у порядку, визначеному законодавством.

         Начальник фінансового відділу -  головний бухгалтер безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

3.2.  До складу відділу входять:

 

-начальник  відділу - головний бухгалтер – 1;

-головний спеціаліст – 2.

 

4.Компетенція відділу

 

4.1.  Веде  документально  обґрунтований бухгалтерський облік, що відображає господарські процеси   з метою контролю за ними і впливу на них.

4.2. Складає і затверджує у міського голови кошториси доходів і видатків на звітний період.

4.3. Складає і затверджує у міського голови штатний розпис, за необхідністю  вносить пропозиції щодо внесення у розпис зміни.

4.4.  Складає і вчасно представляє у відповідні державні органи річну і періодичну бухгалтерську, фінансову, податкову, статистичну й іншу звітність у встановлений термін.

4.5. Здійснює, виходячи з діючого законодавства, організацію бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності управління  і контроль за ощадливим використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень.

 4.6. Забезпечує додержання вимог нормативно – правових актів по  використанню фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів, інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних  цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.

 4.7. Контролює правильність витрат фонду заробітної плати, встановлення посадових окладів, робить нарахування заробітної плати, допомоги, компенсацій і відповідні утримання із заробітної плати на підставі діючого законодавства.

 4.8. Проводить аналіз фінансово-господарської діяльності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів,  дотримання законності, виконання кошторисів, усунення порушень, витрат і перевищення фактичних витрат над затвердженими лімітами.

 4.9. Вживає заходів щодо попередження незаконних витрат коштів і товарно-матеріальних цінностей, порушення фінансової дисципліни і податкового законодавства.

 4.10. Забезпечує суворе дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни.

4.11. Забезпечує додержання порядку проведення розрахунків за товари, роботи, послуги; достовірність і правильність оформлення інформації, включеної в реєстри бюджетних зобов’язань; зберігання, оформлення і передачу в архів опрацьованих первинних документів і облікових регістрів; відповідні структурні підрозділи даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих  управлінських рішень. 

  4.12. Своєчасно і достовірно відображає операції на рахунках та регістрах бухгалтерського обліку.

 4.13. Приймає участь в оформленні матеріалів, стосовно нестач, хищень, порчі активів.

  4.14. Надає методичну допомогу працівникам підрозділів управління з питань економічного аналізу, контролю, звітності, бухгалтерського й податкового обліку, взаємодіє з відділами управління при вирішенні поставлених завдань.

 4.15. Здійснює роботу по усуненню недоліків, виявлених у ході контрольних  заходів.

 4.16. Забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування, і  разом  з  відповідними   структурними   підрозділами узагальнює  практику  роботи  з кадрами,  вносить начальнику управління пропозиції щодо її вдосконалення. 

  4.17. Разом з іншими структурними підрозділами  розробляє річні плани  роботи з кадрами, визначає щорічну потребу в кадрах,  формує  замовлення  на   підготовку,   перепідготовку   і підвищення   кваліфікації   посадових осіб управління.

  4.18. Веде  встановлену  звітно-облікову   документацію,   готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний
склад працівників управління.

   4.19. Проводить   роботу  з  резервом  кадрів ,   а   також  здійснює  організаційно-методичне керівництво  формуванням кадрового резерву, аналізує та узагальнює практику  формування  кадрового  резерву, вносить начальнику управління  пропозиції  щодо її вдосконалення.

 4.20. Вивчає  разом з іншими підрозділами особисті, професійні, ділові  якості  осіб,  які претендують на зайняття посад в управлінні,   попереджає   їх   про   встановлені законодавством  обмеження,  пов'язані  з  прийняттям   та проходженням служби в органах місцевого самоврядування, ознайомлює із Загальними правилами   поведінки  державного  службовця,  контролює  добір  і розстановку   кадрів   в  управлінні.

 4.21. Приймає  від  претендентів  на посади  службовців відповідні документи та подає їх на  розгляд  конкурсної  комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору.

 4.22. Розглядає та  вносить начальнику управління  пропозиції  щодо проведення  стажування  кадрів  на  посадах   службовців управління, готує разом з відповідними підрозділами документи для  організації стажування, здійснює контроль за його проведенням.

4.23. Готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад   працівників   управління.

 4.24. Оформляє  документи  про  прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовцям органів місцевого самоврядування, вносить про це  записи  до трудових книжок.

4.25. Обчислює  стаж  роботи  та  державної  служби,   здійснює контроль  за  встановленням  надбавок за вислугу років та наданням відпусток  відповідної  тривалості,   складає   графіки   щорічних відпусток працівників управління.

 4.26. У   межах   своєї   компетенції   здійснює   заходи   для забезпечення трудової дисципліни,  оформляє документи, пов'язані з проведенням  службового  розслідування  та  застосуванням  заходів дисциплінарного впливу.

  4.27. Своєчасно  готує  документи  щодо   продовження   терміну перебування на  службі та призначення пенсій працівникам.

  4.28. Здійснює роботу,  пов'язану  із  заповненням,  обліком  і зберіганням  трудових  книжок  та особових справ (особових карток) працівників.

  4.29. Оформлює  і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи  працівника,  проводить   оформлення   листків   тимчасової непрацездатності.

   4.30. Готує документи для відрядження працівників  управління.          

  4.31. Здійснює  організаційне  забезпечення  і  бере  участь у роботі   атестаційної   комісії   та  проведенні  щорічної  оцінки виконання посадовцями покладених  на  них  завдань і обов'язків.

  4.32.   Забезпечує  підготовку,  перепідготовку   та   підвищення кваліфікації   кадрів,   а   також  разом  з  іншими  структурними підрозділами  управління організовує регулярне  навчання працівників управління.

  4.33. Здійснює   організаційні   заходи   щодо    своєчасного щорічного  подання   службовцями відомостей про доходи, зобов'язання фінансового характеру  щодо себе і членів своєї сім'ї (декларування доходів). 

  4.34. Проводить  іншу  роботу,   пов'язану   із   застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.  

 

5. Права відділу

      

             Відділ має право:

     5.1.  Представляти управління в установленому порядку з питань,  відносно компетенції відділу, в органах державної влади, місцевого самоврядування, фондах соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності.

    5.2.  Встановлювати обосновані вимоги до порядку оформлення і надання до фінансового відділу структурними підрозділами первинних документів для відображення їх в бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх додержанням. 

   5.3. Одержувати безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

   5.4. Вносити начальнику управління пропозиції по вдосконаленню порядку ведення бухгалтерського та кадрового обліку, складання звітності, здійснення поточного контролю, фінансово – господарської діяльності.

   5.5. Перевіряти і контролювати дотримання  правил  внутрішнього трудового  розпорядку,  вимог  законодавства про працю та  службу в органах місцевого самоврядування.

   5.6. Одержувати у  встановленому  порядку  від  посадових  осіб управління документи, необхідні для виконання покладених на кадрову службу функцій.

    5.7. Брати  участь у нарадах та інших заходах з питань кадрової роботи.

   5.8. Вносити начальнику управління пропозиції з питань  удосконалення  кадрової  роботи,  підвищення  ефективності  служби в органах місцевого самоврядування.

 

6. Відповідальність посадових осіб відділу

6.1.  Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів  та посадових осіб.

6.2.   Посадові особи  відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством:

–       за несвоєчасне та неякісне виконання функцій відділу та своїх посадових обов’язків;

–       за порушення правил та положень, регламентуючих фінансово – господарську діяльність управління;

–       за порушення термінів надання звітності.

6.3. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

  

7. Заключні положення

 

7.1.    Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

_____________________________________________________________________________

 

 Затверджено

розпорядженням

міського голови

від 9 червня 2011

                                                                                                      № 67 рк

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ договірних відносин

управління з використання та розвитку  комунальної власності

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

       1.1.  Відділ договірних відносин (далі – відділ)  являється структурним підрозділом управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської ради (далі – управління).

         1.2 Відділ очолює начальник відділу договірних відносин, який підпорядковуєтсья безпосередньо начальнику управління.

      1.3  У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”,”Про службу в органах місцевого самоврядування” ,”Про оренду державного та комунального майна”, постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Фонду державного майна України, рішеннями міської ради, її виконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської ради і цим Положенням

 

2. Основні завдання

 

         2.1.  Підготовка розпоряджень з питань оренди об'єктів міської комунальної власності, за попереднім узгодженням з постійною комісією з питань управління комунальною власністю міста.

         2.2. Організація та проведення  роботи щодо передачі в орендне користування  об'єктів, що належать до комунальної власності територіальної громади міста.

         2.3. Здійснення контролю за своєчасним надходженням коштів від оренди по договорах оренди, укладених управлінням.

         2.4. Здійснення контролю за виконанням умов договорів оренди об’єктів комунальної власності, укладених управлінням,  та внесення змін до них.

         2.5. Забезпечення висвітлення інформації про об’єкти комунальної власності, які можуть бути надані в оренду.

         2.6. Розробка проектів рішень щодо Положення про оренду майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва, змін та доповнень до нього.

 

3.Структура відділу

          3.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою за поданням начальника управління у порядку, визначеному законодавством.

         Начальник відділу підпорядкований начальнику управління,йому підконтрольний та підзвітний.

         3.2. Внутрішня структура відділу:

- начальник відділу - 1;

- заступник начальника відділу - 1;

- головні спеціалісти  - 3.

         3.3. Начальник відділу має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади міський голова за поданням начальника управління в порядку,визначеному законодавством.

           Заступник начальника відділу виконує функції, повноваження і завдання відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником управління.

         Інших працівників відділу договірних відносин призначає на посади та звільняє з посад міський голова за поданням начальника управління в порядку, визначеному законодавством.

         3.4. Начальник відділу:

-    вносить для розгляду і затвердження пропозиції з питань оренди майна міської комунальної власності;

-    здійснює загальне керівництво відділом;

-    вносить пропозиції по прийманню та звільненню працівників відділу;

- представляє до заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

- несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань і здійснення ним своїх функцій;

- несе відповідальність за стан трудової дисципліни і роботи з кадрами відділу;

- розподіляє обов'язки між працівниками відділу, розробляє посадові інструкції;

     - здійснює інші повноваження відповідно до  чинного законодавства.

 

4. Компетенція відділу

 

         4.1. Організує та проводить роботу з надання в  оренду комунального майна та контроль за його використанням.

         4.2. Моніторинг орендних відносин, зокрема створення реєстру об'єктів комунальної власності, та систематичне оприлюднення інформації про об'єкти, які можуть бути передані  в орендне користування.

         4.3.Здійснює організаційні заходи по підготовці та проведенню конкурсу на право оренди комунального майна.

         4.4. Розглядає питання щодо можливості проведення невід'ємних поліпшень орендарям нежитлового фонду міста.

         4.5. Здійснює контроль за надходженням коштів від оренди нежитлових приміщень міської комунальної власності по договорах, укладених управлінням, з подальшим наданням  інформації по заборгованості до відповідних структурних підрозділів міської ради.

         Відділ у своїй діяльності взаємодіє з іншими відділами управління, з виконавчими органами міської  ради.

 

5. Права

 

         Відділ має право:

         5.1. Представляти управління в установленому порядку з питань, які відносять до компетенції  відділу, в органах державної влади, місцевого самоврядування, підприємствах, установах незалежно від форми власності.

         5.2. Одержувати від керівників підприємств, організацій матеріали, необхідні для здійснення повноважень відділу.

         5.3. Одержувати інформацію від інших виконавчих органів ради, необхідну для виконання передбачених цим Положенням завдань і функцій.

         5.4. Контролювати виконання орендарями комунального майна договірних умов за договорами, укладеними управлінням.

         5.5. Вносити за матеріалами перевірок пропозиції  начальнику управління щодо усунення виявлених порушень,повернення комунального майна.

         5.6. Залучати у встановленому порядку до роботи відповідних фахівців структурних підрозділів управління, експертів і представників органів місцевого самоврядування.

         5.7. Інші права, які належать до його компетенції.

 

6. Відповідальність посадових осіб  відділу

 

         6.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

         6.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу договірних відносин при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

 

7. Заключні положення

         7.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

  

Затверджено

розпорядженням

міського голови

від 9 червня 2011

                                                                                                 № 67 рк

 

 

Положення

про відділ реформування комунальної власності

управління з використання та розвитку комунальної власності

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

1.1. Відділ реформування комунальної власності є структурним підрозділом управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської ради (далі – відділ).

1.2. Відділ очолює начальник відділу, який підпорядковується безпосередньо начальнику управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської ради (далі – управління).

1.3. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про приватизацію державного майна”, “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”, постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Фонду державного майна України, рішеннями міської ради, її виконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської ради і цим Положенням

 

2. Основні завдання

2.1. Основним завданням відділу є здійснення повноважень власника майна, що належить до комунальної власності територіальної громади                м. Миколаєва, організація і проведення приватизації та відчуження комунального майна, контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу згідно з діючим законодавством.

Для досягнення цілей своєї діяльності відділ здійснює такі функції:

2.1.1. Забезпечує виконання міських програм приватизації комунального майна.

2.1.2. Організовує та проводить роботу щодо приватизації  житлового фонду міської ради, веде облік приватизованого житлового фонду міської ради.

2.1.3. Розробляє та подає на затвердження мiськiй радi  проекти нормативних документiв з питань вiдчуження майна комунальної власностi територiальної громади мiста, iнших питань, що є компетенцiєю відділу.

2.1.4 Забезпечує висвiтлення процесів приватизації в засобах масової iнформацiї.

 

3. Структура та організація роботи


3.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою в порядку, визначеному законодавством.

3.2. До складу відділу входять:

- начальник відділу – 1;

- головний спеціаліст – 2.

Начальник відділу безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

Інших працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад міський голова за поданням начальника управління в порядку, визначеному законодавством.

3.3. Начальник відділу:

3.3.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань.

3.3.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.

3.3.3. Погоджує посадові інструкції працівників відділу.

3.3.4. Погоджує питання преміювання, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

3.3.5. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської ради і цим Положенням

 

4. Компетенція відділу

 

4.1. Забезпечує виконання процесів приватизації комунального майна, для чого:

- розробляє проект міської програми приватизацiї, змiни та доповнення до неї;

-  розробляє перелiки об'єктiв, що пiдлягають приватизації та відчуженню;

- здiйснює організацію та підготовку вiдчуження комунального майна, згiдно з рiшеннями  мiської ради;

- складає  угоди  про  проведення  незалежної  оцiнки майна,  що пiдлягає приватизацiї та відчуженню;

- здiйснює контроль за виконанням умов договорiв купівлі-продажу;

- здійснює контроль за своєчасним надходженням коштів від приватизації та відчуження;

- готує матерiали щодо продажу об’єктів незавершеного будівництва, якi належать до комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва;

- готує звiти про хiд  та результати вiдчуження комунального майна, виконання мiської програми приватизації;

- забезпечує висвiтлення процесів приватизації в засобах масової інформації;

- організовує та проводить роботу щодо приватизації  житлового фонду міської ради, веде облік приватизованого житлового фонду.

 

5. Права відділу

 

5.1. Відділ має право:

- одержувати інформацію від управлінь і відділів міської ради необхідну для виконання передбачених дійсним Положенням завдань і функцій;

- контролювати виконання підприємствами вимог законодавчих і нормативних актів по приватизації (відчуженню) комунального майна;

- вносити за матеріалами перевірок пропозиції начальнику управління щодо усунення виявлених порушень, повернення комунального майна, відшкодування  збитків;

- залучати в установленому порядку до роботи відповідних фахівців відділів управління, експертів і представників органів місцевого самоврядування, користуватися послугами аудиторських фірм для проведення контрольних перевірок і ревізій.

 

6. Відповідальність посадових осіб відділу

 

6.1.  Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

6.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

 

7. Заключні положення

 

7.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

 

_____________________________________________________________________________

 

Затверджено

розпорядженням

міського голови

від 9 червня 2011

                                                                                                       № 67рк

                                                                  

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ обліку та використання комунального майна

управління з використання та розвитку комунальної власності

Миколаївської міської  ради

 

1.     Загальні положення

 

1.1. Відділ обліку та використання комунального майна (далі - відділ) являється структурним підрозділом управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської ради (далі-управління).

 1.2. Відділ очолює начальник відділу, який підпорядковується безпосередньо начальнику управління.

 1.3. Відділ  вирішує покладені на нього завдання й виконує функції у взаємодії з іншими структурними підрозділами управління та виконавчими органами Миколаївської міської ради.

           1.4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", іншими законами України, постановами Верховної Ради, Указами і Розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України,  рішеннями обласної та міської рад, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та Положенням про управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської  ради.

 

2. Основні завдання

     

   2.1. У межах своєї компетенції бере участь у реалізації політики органів місцевого самоврядування в сфері управління майном комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва.

   2.2. Веде облік  об'єктів комунальної власності.

   2.3.Веде облік комунального майна, яке знаходиться на балансах комунальних підприємств та установ  комунальної власності міста.

   2.4. Здійснює організацію  роботи з вжиття підприємствами та установами міської ради заходів щодо збереження  та ефективного використання закріпленого за ними комунального майна.

     

3. Структура та організація роботи відділу

 

3.1. Відділ  очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за поданням начальника управління в порядку, визначеному законодавством.

3.2.Начальник відділу безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

 3.3.Внутрішня структура відділу:

           - начальник відділу - 1;

           - заступник начальника відділу - 1;

           - головний спеціаліст - 2.

  3.4. Начальник відділу:

- здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за невиконання покладених на відділ завдань;

 - організовує роботу відділу з питань виконання покладених на нього функцій;

 - розподіляє обов’язки між працівниками відділу, розробляє посадові інструкції;

 - дає доручення та вказівки працівникам відділу і контролює їх виконання;

 - вимагає від працівників відділу належне виконання службових обов’язків, обов’язків  посадової особи місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства України;

 - вносить пропозиції керівництву управління щодо прийняття та звільнення працівників відділу, надає подання про нагородження працівників відділу та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності у встановленому порядку згідно з чинним законодавством.

 

4. Компетенція відділу

 

    4.1. Веде реєстр об'єктів комунальної власності територіальної громади           м. Миколаєва та здійснює облік майна, яке  знаходиться на балансах комунальних підприємств та установ  комунальної власності міста.

    4.2.За попереднім узгодженням з виконавчими органами Миколаївської міської ради, відповідними постійними комісіями міської ради:

    - готує проекти рішень щодо створення, реорганізації та ліквідації підприємств, установ комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва, організовує виконання рішень міської ради з цих питань;

    - готує пакети установчих документів підприємств, установ комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва, а також зміни і доповнення до них;

    - вносить зміни та доповнення до статутів (положень) підприємств, установ комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва;

    - готує проекти рішень міської ради з приймання-передачі об'єктів праві державної та іншої форми власності.

    4.3. Готує та узгоджує контракти з керівниками підприємств комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва.

    4.4.  Організовує  роботу з вжиття підприємствами та установами міської ради заходів щодо збереження  та ефективного використання закріпленого за ними комунального майна, а також з підготовки та проведення його інвентаризації.

    4.5. За попереднім узгодженням з виконавчими органами Миколаївської міської ради, відповідними постійними комісіями міської ради готує розпорядження з наступних питань:

    - передачі об'єктів права комунальної власності у користування юридичним та фізичним особам;

    - вилучення у комунальних підприємств, установ закріпленого за ними комунального майна та  передачі його іншим комунальним підприємствам, установам на праві господарського відання або оперативного управління;

    - надання дозволу на списання з балансу підприємств та установ комунальної власності морально застарілого, повністю зношеного та непридатного для подальшої експлуатації майна.

 

5. Права відділу

 

5.1. Відділ має право:

   - представляти управління в установленому порядку з питань, які відносять до компетенції  відділу, в органах державної влади, місцевого самоврядування, підприємствах, установах незалежно від форми власності;

   - залучати спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організації до розгляду питань, що належать до його компетенції;

   - направляти запити та встановлювати термін надання інформації про діяльність підприємств, установ комунальної власності в обсягах необхідних для виконання покладених на нього завдань;

   - одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування  підприємств, установ  інформацію, документи, статистичні дані та інші  матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

    - інформувати керівництво у разі покладання на відділ виконання роботи, що не належить до його функцій чи виходить за їх межі, а також у випадках, коли відповідні підрозділи або посадові особи не надають документи чи інші матеріали, необхідні для виконання порушених питань;

    - брати участь у засіданнях міської ради та її виконавчих органів ради (за запрошенням), нарадах;

    - скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції;

     - інші права, що належать до його компетенції.

 

6. Відповідальність посадових осіб відділу

 

   6.1. Посадові особи  відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

           6.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством:

- за несвоєчасне та неякісне виконання функцій відділу та своїх посадових обов'язків;

- за порушення термінів надання звітності

 

7. Заключні положення

 

    7.1.Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

 _________________________________________


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: