Мапа порталу

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ І КОМПЕНСАЦІЙ

 

Районні управління соціальних виплат і компенсацій є структурними підрозділами департаменту праці та соціального захисту населення, утвореного згідно з рішенням міської ради.

До складу управління соціальних виплат і компенсацій входять:

- адміністративний персонал

- відділ соціальних виплат

- сектор автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат

- відділ персоніфікованого обліку та фінансування пільг

- відділ по роботі з інвалідами

 

Основні завдання районних управлінь соціальних виплат

і компенсацій

 

Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про соціальний захист населення.

Проведення прийому громадян з питань надання усіх видів державної соціальної допомоги, пільг, компенсаційних виплат.

Здійснення реалізації державної політики у сфері призначення: житлової субсидії; державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям; державних допомог сім’ям з дітьми; державної соціальної допомоги особам, які не мають право на пенсію та інвалідам; державної соціальної допомоги на догляд; державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам; тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме; компенсації на оздоровлення та продукти харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 Забезпечення реалізації встановлених чинним законодавством гарантій дотримання прав свобод та законних інтересів внутрішньо перемішених осіб з території проведення антитерористичної операції або з окупованої території України.

Забезпечення реалізації механізму звільнення учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) під час участі в проведенні антитерористичної операції , які зареєстровані у м.Миколаєві, від сплати за користування житлом (квартирної плати) незалежно від форм власності житлового фонду шляхом надання додаткової пільги до встановленої законодавством пільги.

Виконання функцій щодо надання пільг ветеранам війни та праці, особам, які мають статус “дитина війни”, ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ та громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

Складання заявок на фінансування організацій – надавачів послуг та організацій, які проводять виплату різних видів державних допомог, пільг та компенсацій, заявок на безоплатне поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною і учасників бойових дій, на виплату компенсацій на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобіля, транспортні витрати, компенсацію за невикористане санаторно–курортне лікування.

Здійснення організаційно-практичних заходів, спрямованих на інформування населення з питань соціального захисту.

З метою створення сприятливих умов для громадян прийом документів на призначення різних видів соціальних допомог ведеться спеціалістами як в управліннях соціальних виплат і компенсацій, так і в мікрорайонах Варварівка, Тернівка, Матвіївка, Велика та Мала Корених.

 

Адреси управлінь соціальних виплат і компенсацій:

 

Заводський район - вул. Морехідна, 9

Інгульський район - вул. Миколаївська, 26

Корабельний район - вул. Новобудівна, 1

Центральний район - вул. Декабристів, 25

 


З метою реалізації державної політики

у сфері соціального захисту районні управління соціальних виплат і компенсацій департаменту праці та соціального захисту населення

 

1. Забезпечують призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

2. Призначають державні допомоги сім’ям з дітьми.

3. Призначають державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям.

4. Призначають щомісячну грошову допомогу малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним.

5. Надають компенсації на догляд за інвалідом І групи або за особами, які досягли 80-річного віку та компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.

6. Призначають державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

7. Призначають державну соціальну допомогу особам, які не мають право на пенсію, та інвалідам.

8. Призначають тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме.

9. Ведуть облік учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) під час участі в проведенні антитерористичної операції , які зареєстровані у м.Миколаєві, щодо звільнення їх від сплати за користування житлом (квартирної плати) незалежно від форм власності житлового фонду шляхом надання додаткової пільги до встановленої законодавством пільги.

10. Призначають щомісячну адресну допомогу особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

11. Беруть на облік одержувачів державних допомог, як платників страхових внесків до Пенсійного фонду.

12. Призначають компенсації на оздоровлення та продукти харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

13. Формують Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги. Збирають, обробляють, систематизують та зберігають інформацію про осіб, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства.

14. Здійснюють заходи щодо соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, забезпечують надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам.

15 Забезпечують цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.

16. Здійснюють компенсаційні виплати інвалідам на бензин, технічне обслуговування та ремонт автомобіля, транспортне обслуговування інвалідів, а також компенсації вартості санаторно-курортного лікування.

17. Забезпечують санаторно-курортними путівками інвалідів, ветеранів війни та інші категорії громадян в установленому порядку.

18. Видають посвідчення ветеранам війни, ветеранам праці, особам, на яких поширюється чинність Закону „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.

19. Забезпечують надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам.

20. Забезпечують окремі категорії населення технічними засобами реабілітації, формують відповідні замовлення, ведуть Централізований банк даних з проблем інвалідності.

21. Організовують і проводять консультації, здійснюють розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції управління, вживають відповідних заходів по усуненню причин, які викликають скарги, роз’яснюють громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції управління.

 


 

 

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ І КОМПЕНСАЦІЙ

 ЗАВОДСЬКОГО РАЙОНУ

 

 Начальник управління - Малишко Світлана Вікторівна


Юридична адреса: 54020, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 9 

Телефони: 


(0512) 34-11-64 (тел.- факс) - начальник управління.

(0512) 34-21- 16 – відділ соціальних виплат

(0512) 34-60 -28 – відділ персоніфікованого обліку та фінансування пільг

(0512) 34-61-59 – відділ по роботі з інвалідами

(0512) 71-52-76 – сектор прийому заяв відділу соціальних виплат

(0512) 34-21-16 – сектор автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат

(0512) 34- 31-69 – інформатор-координатор відділу соціальних виплат

 

Режим роботи управління:

щоденно (крім суботи та неділі) понеділок-четвер з 8.30 до 17.15
п'ятниця з 8.30 до 16.00 обідня перерва з 12.30 до 13.00

 

__________________________________________________

 

Згідно бази Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, станом на 01.02.2017 року на обліку перебувають:
- учасники бойових дій    - 1185 осіб;
- учасники війни    - 1532 особи;
- члени сім’ї загиблого ветерана війни    - 825 осіб;
- інваліди війни    - 229 осіб;
- діти війни    - 10271 особа;
- ветерани праці    - 14339 осіб;
- пенсіонери за віком    - 20127 осіб;
- багатодітні сім’ї    - 283 родини;
- діти з багатодітних сімей    - 460 осіб;
- ветерани податкової служби - 2 особи;
- ветерани цивільного захисту - 8 осіб;
- ветерани органів внутрішніх справ    - 196 осіб;
- ветерани військової служби    - 671 особа;
- вдови ветеранів військової служби - 351 особа;
- вдови ветеранів органів внутрішніх справ    - 62 особи;
- військовослужбовці Служби безпеки України на пенсії    - 1 особа;
- вдови військовослужбовців - 28 осіб;
- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС I категорії    - 65 осіб;
- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС II категорії - 304 особи;
- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС III категорії - 139 осіб;
- вдови громадян, померлих внаслідок аварії на ЧАЕС - 14 осіб;
- діти, потерпілі внаслідок аварії на ЧАЕС - 137 осіб;
- інваліди військової служби    - 36 осіб;
- жертви нацистських переслідувань - 6 осіб;
- вдови осіб з особливими заслугами перед Батьківщиною - 1 особа;
- особи з особливими трудовими заслугами - 3 особи;
-​ вдова особи з особливими трудовими заслугами - 6 осіб.

Згідно бази автоматизованої системи обробки пенсійної документації станом на 01.02.2017 року на обліку перебувають та отримують:
- допомогу по вагітності та пологам - 55 осіб;
- допомогу при народженні дитини – 4025 осіб;
- допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку-266 осіб;
- допомогу на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням -97 осіб;
- допомогу на дітей одиноким матерям – 602 особи;
- тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів - 45 осіб;
- допомогу при усиновленні дитини - 14 осіб;
- державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям - 754 особи;
- компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги -168 осіб;
- державну соціальну допомогу дітям-сиротам та прийомним батькам - 12 осіб;
- компенсацію по догляду за інвалідом І групи або престарілим, який досяг 80-річного віку – 114 осіб;
- державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства в управлінні соціальних виплат і компенсацій Заводського району та пенсію в управлінні Пенсійного фонду Заводського району - 1320 осіб;
- державну соціальну допомогу дітям-інвалідам в управлінні соціальних виплат і компенсацій Заводського району та пенсію в управлінні Пенсійного фонду Заводського району – 459 осіб;
- державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам - 279 осіб;
- пенсію інвалідам загального захворювання, інвалідам по зору, тощо в управлінні Пенсійного фонду Заводського району – 6029 осіб.

Згідно бази даних „Житлова субсидія” отримують:
- субсидію на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 15602 особи.

___________________________________________________

 

 


 

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ І КОМПЕНСАЦІЙ

КОРАБЕЛЬНОГО РАЙОНУ

 

 Начальник управління - Коба Тамара Вікторівна

 

Юридична адреса: 54050, м. Миколаїв, вул. Новобудівна, 1

 

Телефони: 


(0512) 60-08-89 - приймальня, (факс) начальник управління.

(0512) 60-08-83 – начальник відділу соціальних виплат

(0512) 60-08-77 – начальник відділу персоніфікованого обліку та фінансування пільг

(0512) 60-08-78 – завідувач сектору по роботі з інвалідами

(0512) 60-08-84 – завідувач сектору прийому заяв відділу соціальних виплат

(0512) 60-08-58 – завідувач сектору прийняття рішень відділу соціальних виплат

(0512) 60-09-05 – завідувач сектору автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат

(0512) 60-04-84 – інформатор-координатор відділу соціальних виплат

 

Режим роботи управління:

щоденно (крім суботи та неділі) понеділок-четвер з 8.30 до 17.15
п'ятниця з 8.30 до 16.00 обідня перерва з 12.30 до 13.00

 

__________________________________________________

 

В управлінні соціальних виплат і компенсацій Корабельного району станом на 01.03.2017 перебувають на обліку:

1. Пенсіонери –22761 чол.
2. Ветеранів війни – 1677 чол., в тому числі:
- інвалідів війни – 113 чол.
- учасників бойових дій – 762 чол.
- учасників війни - 802 чол.
3.Членів сімей загиблих та дружини (чоловіки) померлих учасників бойових дій і учасників війни, визнаних за життя інвалідами – 270 чол.
4. Визволителів Миколаївської області - чол.
5. Інвалідів війни та учасників бойових дій, які приймали безпосередню участь в бойових діях в роки Великої Вітчизняної війни – 26 чол.
6. Інвалідів війни та учасників бойових дій, які приймали безпосередню участь в бойових діях у війні з Японією – 4 чол.
7. Інвалідів війни з числа учасників бойових дій в Афганістані – 30 чол.
8.Учасників бойових дій в Афганістані, які стали інвалідами внаслідок загального захворювання - 5 чол.
9. Сімей загиблих в Афганістані - чол. та сімей померлих в Афганістані – 5 чол.
10. Інвалідів війни, які приймали безпосередню участь в АТО – 10 чол.
11. Учасників бойових дій, які приймали безпосередню участь в АТО – 428 чол.
12. Членів сімей загиблих в АТО – 9 чол.
13. Інвалідів - 3847 чол.
в тому числі:
- дітей- інвалідів – 343 чол.
14. Постраждалих від аварії на Чорнобильській Атомній Електростанції ( ЧАЕС ):
- 1 категорії - 15 чол.
- 2 категорії - 232 чол.
- 3 категорії - 104 чол.
- дітей, які потерпіли від наслідків аварії на ЧАЕС - 101 чол.
– дружин померлих громадян внаслідок аварії на ЧАЕС - 6 чол.
15. Ветеранів праці – 9025 чол.
16. Героїв Соціалістичної Праці - чол.
17. Героїв України - 1 чол.
18. Багатодітних сімей - 295 сімей.
19. Дітей з багатодітних сімей (старше 6 років)- 541.
20. Одиноких матерів - 693 чол.
21. Дітей позбавлених батьківського піклування, які знаходяться під опікою – 98 сімей.
22. Отримувачів субсидій – 11618 чол.
23. Отримувачів державних соціальних допомог - 5756 чол.

___________________________________________________

 

 


 

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ І КОМПЕНСАЦІЙ

ІНГУЛЬСЬКОГО РАЙОНУ

 

Начальник управління - Башкатова Людмила Сергіївна

 Юридична адреса: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 26

 

Телефони:

(0512) 58-61-27 - начальник управління

(0512) 58-61-26 - начальник управління

(0512) 58-61-26 – факс

(0512) 58-61-23 - начальник відділу по роботі з інвалідами

(0512) 58 -61-17 - начальник відділу персоніфікованого обліку та фінансування пільг 

(0512) 58-61-19 - начальник відділу соціальних виплат

(0512) 58-61-20 - завідувач сектору прийому заяв відділу соціальних виплат                            

(0512) 58-61-16 - завідувач сектору прийняття рішень відділу соціальних виплат

(0512) 58-61-25 - завідувач сектору автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат

(0512) 58-61-21 - інформатор -  координатор відділу соціальних  виплат



Режим роботи управління:

щоденно (крім суботи та неділі)

понеділок-четвер з 8.30 до 17.15
п'ятниця з 8.30 до 16.00
обідня перерва з 12.30 до 13.00

 

__________________________________________________

 

В управлінні соціальних виплат і компенсацій Інгульського району за станом на 01.03.2017р. перебувають на обліку:

1. Пенсіонери – 40538 чол.
2. Ветеранів війни – 3124 чол., в тому числі:
- інвалідів війни – 235 чол.
- учасників бойових дій – 1218 чол.
- учасників війни - 1671 чол.
3.Членів сімей загиблих та дружини (чоловіки) померлих учасників бойових дій і учасників війни, визнаних за життя інвалідами – 864 чол.
4. Визволителів Миколаївської області - 0 чол.
5. Інвалідів війни та учасників бойових дій, які приймали безпосередню участь в бойових діях в роки Великої Вітчизняної війни – 100 чол.
6. Інвалідів війни та учасників бойових дій, які приймали безпосередню участь в бойових діях у війні з Японією – 8 чол.
7. Інвалідів війни з числа учасників бойових дій в Афганістані – 37 чол.
8.Учасників бойових дій в Афганістані, які стали інвалідами внаслідок загального захворювання -  14 чол.
9. Сімей загиблих в Афганістані -  4 чол. та сімей померлих в Афганістані – 8 чол.
10. Інвалідів – 8102 чол.
в тому числі:
- дітей інвалідів – 548 чол.
11. Постраждалих від аварії на Чорнобильській Атомній Електростанції ( ЧАЕС ):
- 1 категорії - 46 чол.
- 2 категорії – 356 чол.
- 3 категорії – 182 чол.
- дітей, які потерпіли від наслідків аварії на ЧАЕС - 142 чол.
– дружин померлих громадян внаслідок аварії на ЧАЕС – 27 чол.
12. Ветеранів праці – 16101 чол.
13. Героїв Соціалістичної Праці - 1 чол.
14. Повні кавалери ордена Трудової Слави - 3 чол.
15. Багатодітних сімей – 307 сімей
16. Дітей з багатодітних сімей (старше 6 років)- 307 чол.
17. Одиноких матерів – 1102 чол.
18. Дітей позбавлених батьківського піклування, які знаходяться під опікою – 126 сімей.

 

___________________________________________________

 

 


 

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ І КОМПЕНСАЦІЙ

ЦЕНТРАЛЬНОГО РАЙОНУ

 

Начальник управління - Кульбацька Наталія Олександрівна

 Юридична адреса : 54017, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 25

 

Телефони: 


(0512) 36-13-53 - приймальня, (факс) начальник управління.

(0512) 47-89-20 – начальник відділу соціальних виплат

(0512) 47-79-05 – начальник відділу персоніфікованого обліку та фінансування пільг

(0512) 47-59-29 – начальник відділу по роботі з інвалідами

(0512) 36-22-97 – заступник начальника відділу персоніфікованого обліку та фінансування пільг

(0512) 47-64-61 – завідувач сектору прийому заяв відділу соціальних виплат

(0512) 46-73-94 – завідувач сектору прийняття рішень відділу соціальних виплат

(0512) 47-59-49 – завідувач сектору автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат

(0512) 47 92-84 – інформатор-координатор відділу соціальних виплат

 

Режим роботи управління:

щоденно (крім суботи та неділі)

понеділок-четвер з 8.30 до 17.15

п'ятниця з 8.30 до 16.00

обідня перерва з 12.30 до 13.00

 

 __________________________________________________

 станом на 01.03.2017 року перебувають на обліку:

1. Пенсіонери – 35739 чол.
2. Ветеранів війни – 3646 чол., в тому числі:
- інвалідів війни - 268 чол.
- учасників бойових дій - 1711 чол.
- учасників війни – 1667 чол.
3.Членів сімей загиблих та дружини (чоловіки) померлих учасників бойових дій і учасників війни, визнаних за життя інвалідами – 976 чол.
4. Визволителів Миколаївської області - 0 чол.
5. Інвалідів війни та учасників бойових дій, які приймали безпосередню участь в бойових діях в роки Великої Вітчизняної війни – 87 чол.
6. Інвалідів війни та учасників бойових дій, які приймали безпосередню участь в бойових діях у війні з Японією – 4 чол.
7. Інвалідів війни з числа учасників бойових дій в Афганістані – 60 чол.
8.Учасників бойових дій в Афганістані, які стали інвалідами внаслідок загального захворювання - 18 чол.
9. Сімей загиблих в Афганістані - 4 чол. та сімей померлих в Афганістані – 14 чол.
10. Інвалідів - 7716 чол.
в тому числі:
- дітей інвалідів - 519 чол.
11. Постраждалих від аварії на Чорнобильській Атомній Електростанції ( ЧАЕС ):
- 1 категорії - 38 чол.
- 2 категорії - 234 чол.
- 3 категорії - 159 чол.
- дітей, які потерпіли від наслідків аварії на ЧАЕС - 130 чол.
– дружин померлих громадян внаслідок аварії на ЧАЕС - 23 чол.
12. Ветеранів праці - 15722 чол.
13. Героїв Соціалістичної Праці - 4 чол.
14. Героїв України - 2 чол.
15. Багатодітних сімей - 404 сімей.
15. Дітей з багатодітних сімей (старше 6 років) - 611.
16. Одиноких матерів - 1102 чол.
17. Дітей позбавлених батьківського піклування, які знаходяться під опікою - 116 сімей

___________________________________________________

 

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: