Мапа порталу

Робота із зверненнями громадян в управлінні охорони здоров’я Миколаївської міської ради та ЛПЗ міста проводиться згідно до вимог Закону України  «Про звернення громадян».

За 9 місяців 2016 року в управлінні зареєстровано 425 звернень, що на 16,5% більше в порівняні з 2015 р. (365 звернень). 

Через органи влади надійшло 312 звернень, через урядову «гарячу» лінію 107 звернень, безпосередньо в управління охорони здоров’я звернулась 71 особа.

Первинних звернень було 369, повторних 42 і неодноразових 14.

Із всіх звернень – індивідуальних було 418 і 7 звернень були колективні, зі 688 підписами, 2 звернення анонімні.

Від ветеранів війни було 65 (15 %) звернень, від інвалідів загального захворювання – 57 (13,5 %) звернень. Всього від ветеранів війни та інвалідів загального захворювання 122 звернення, що становить 28,5%.

Із всіх звернень визначено:

- робота МСЕК та визначення групи інвалідності – 28 звернень

-надання безоплатної медичної допомоги та протезування                        - 158 звернень

-забезпечення ліками, санаторно - курортне лікування                              – 72 звернення

-реорганізація мережі закладів охорони здоровя, кадрове забезпечення – 23 звернення

- інші – 134 звернення.

Всі звернення розглядалися, безпосередньо керівництвом управління охорони здоров’я ММР та лікувальних закладів, були прийняті позитивні рішення.

Проведений аналіз робіт по зверненням громадян за 9 місяців 2016 р.

На  «гарячу лінію» і «телефон довіри» за 9 місяців 2016 р. звернулось 9 громадян, дані позитивні відповіді.

Проведена перевірка  роботи по зверненням громадян в МЛ №1, ЦПМСД №4, №5, №7, та надана необхідна методична та практична допомога з питань ведення діловодства зі зверненнями громадян.


ОНОВЛЕНО 29.09.2016

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: